در مصاحبه ای با اپرا، ادل زندگی خود را فاش می کند

[ad_1]

ادل در مصاحبه ای با اپرا وینفری آشکارا در مورد تجربیات شخصی و حرفه ای خود در طول سال ها صحبت کرد.

ادل در مصاحبه ای با اپرا وینفری آشکارا در مورد تجربیات شخصی و حرفه ای خود در طول سال ها صحبت کرد. این خواننده 33 ساله در برنامه ویژه تلویزیونی “Adele One Night Only” برای CBS با همسر سابقش Simon Conkey، روابط تیره با پدرش، کاهش وزن جنجالی و بسیاری مسائل دیگر به گفتگو نشست. دیگری گفت.

ادل با سلنا گومز، لیزی، لئوناردو دی کاپریو، دوین وید، گابریل یونیون، کریس جنر، دریک، ملیسا مک کارتی، ست “رزن”، “گوردون رمزی”، “اوا دورنی”، “آرون پائولوس” در لس آنجلس اجرا می کند. و بسیاری دیگر در این رویداد ویژه شرکت داشتند. این مقاله برگرفته از سایت سی نما است و مهمترین افشاگری های ادل در این مصاحبه به شرح زیر است:

افشاگری های ادل در مصاحبه با اپرا

منبع الهام وصف ناپذیر

ادل می گوید که نمی تواند توضیح دهد که موسیقی او از کجا آمده است. اگرچه او برخی از محبوب‌ترین آهنگ‌های تاریخ هنر را خوانده است، اما اعتراف می‌کند که قدرت موسیقایی‌اش هنوز برای او یک راز است: “عجیب است، زیرا فکر نمی‌کنم در زندگی واقعی آنقدر عمیق باشم.”

مهار به ریسمان ناامنی

ادل می‌گوید: «موسیقی در موقعیت‌های مختلف به من کمک می‌کند و فکر می‌کنم باید همین تأثیر را روی مردم بگذارد تا به آنها یادآوری کند که تنها نیستند». او می‌گوید: «زمان‌هایی بود که داشتم آهنگ می‌نوشتم یا دوباره به آهنگی گوش می‌دادم، و فکر می‌کردم شاید این خیلی خصوصی باشد. اما هیچ چیز ترسناک تر از آن چیزی نیست که در دو سه سال گذشته پشت درهای بسته برای من اتفاق افتاده است. “پس من نمی ترسم.”

شرم بر ازدواج ناموفق

ادل می گوید که از جدا شدن از سایمون کانکی “شرمنده” است. شرمنده ام که نتوانستم ازدواج موفقی داشته باشم.

فرشته نجات

ادل می گوید که سایمون و پسرش آنجلو ناجی زندگی او بودند: “راستش را بخواهید، فکر می کنم سایمون احتمالا ناجی من بود. او وارد لحظه خاصی از زندگی من شد، ثباتی که او و آنجلو به من دادند، هیچ کس دیگری نمی تواند ببخشد.” من بسیار جوان بودم، به خصوص در آن لحظه از زندگی ام، و فکر می کنم در همه اینها گم شده بودم.»

پدر، دختر، مبارزه

ادل به روابط تیره خود با پدرش نگاه می کند و می گوید که “بزرگترین آسیب” دوران کودکی او “غیبت و تلاش” او بود. این رابطه بر تمام روابط دیگر زندگی خواننده تأثیر می گذارد: “من از هیچکس انتظاری نداشتم، زیرا این را از پدرم یاد گرفتم.”

اما در سال های اخیر، ادل رابطه خود را با پدرش که در آوریل امسال بیمار شد و درگذشت، بهبود بخشیده است. او توضیح می‌دهد که گوش دادن به آهنگ‌هایش برای پدرش «به‌شدت دردناک» بود: «او را وادار کردم که گوش کند و هر دو گریه کردیم؛ به تمام قطعات آلبوم‌های 19»، 21 «و» 25 گوش دادم – مادرم به او کمک کرد. روزهای آخر.” آهنگ های مورد علاقه او آهنگ های مورد علاقه من بودند و او عالی بود.”

افشاگری های ادل در مصاحبه با اپرا

زندگی با الکل

ادل پس از جدایی و در حین کار بر روی آلبوم “30” تصمیم به ترک الکل گرفت. او اذعان می کند: «الکل پدرم را از من دور کرد. “در ابتدا صنعت الکل را زنده نگه داشتم، اما وقتی فهمیدم می خواهم به تنهایی کار کنم، الکل را کنار گذاشتم و شروع به تمرکز روی مشکلاتی کردم که پیش می آمد.”

کاهش وزن ناخواسته

ادل توضیح می دهد که تصمیم او برای ورزش ربطی به کاهش وزن نداشت، بلکه راهی برای کنار آمدن با اضطراب ناشی از جدایی از همسرش بود: “در اصل این اضطراب بود.” احساس می کردم هیچ کنترلی روی بدنم ندارم. ادل می گوید که هنگام ورزش از اضطراب در امان بوده و در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای زندگی خود است.

واکنش های منفی به کاهش وزن

ادل می گوید: ادل.[واکنش‌های منفی به کاهش وزن]آزارم نداد، آزارم نداد – بدنم در طول حرفه ام عینی بوده است. “چه من خیلی بزرگ باشم یا خیلی کوچک، جذاب یا نه – هر چه باشد – هرگز به دنبال بدن کسی نبوده ام.”

ادل در ادامه می گوید: “من در آن زمان در مورد بدنم مثبت بودم و هنوز هم هستم. وظیفه من تایید احساسات مردم در مورد بدن نیست.”

اولین اجرای ادل در مقابل پسرش

آنجلو 9 ساله برای اولین بار اجرای زنده ادل را در رصدخانه گریفیث در لس آنجلس دید. ادل می گوید پسرش او را از نزدیک در تمرینات خوانندگی دیده است، اما او هرگز به کنسرتی با تماشاگران نرفته است.

ریچ پل را ملاقات کنید

ادل در مورد رابطه اش با ریچ پل که سال ها پیش در یک جشن تولد با او آشنا شد صحبت می کند. آنها چند سال بعد دوباره قرار می گذارند، اما ریچ به خواننده می گوید که می خواهد برای یک “جلسه کاری” به آنجا برود: “گفتم در مورد یک جلسه کاری چطور؟ “دوستان ندارم”، طبیعتاً، من فکر می کنم که مردم معمولاً در زندگی واقعی به همین شکل با هم ملاقات می کنند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما