خرید انواع گیفت کارت در ایرانی کارت

[ad_1]

به گزارش ایرانی کارت، شما می توانید بدون گذاشتن کارت هدیه یا اطلاعات و حساب بانکی خود اقدام به خرید کنید کارت هدیه به پرداخت در سایت های خارجی پرداخت. گیمرهای زیادی هستند که می توانند با خرید درون برنامه ای امکانات و تجهیزات بازی را بهبود ببخشند. به این ترتیب، هم به جذابیت و هیجان بازی می‌افزایند و هم سریع‌تر برنده بازی می‌شوند، یا مثلاً روزهای نزدیک جمعه سیاه را در نظر بگیرید که قصد دارید از تخفیف‌های بزرگ آمازون و سایر سایت‌ها استفاده کنید. در این صورت زمان کافی برای ایجاد یک حساب کاربری بین المللی نخواهید داشت. یک راه حل خوب برای این موارد استفاده از گیفت کارت است. اما نحوه خرید گیفت کارت و انواع آن چیست؟

مغازه هایی در این کشور وجود دارد که می توانید انواع گیفت کارت را از آنها خریداری کنید. از این رو ویژگی های برخی از آنها را به اختصار بیان می کنیم.

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون مزایای زیادی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر گیفت کارت آمازون یکی از آنهاست کارت های هدیه پر استفاده در کاربران. زیرا می توانید از آن برای خرید وسایل ضروری مانند کتاب، کیف، کفش و چیزهای دیگر استفاده کنید. البته تعداد کاربران علاقه مند به خرید کالاها و تجهیزات مورد نیاز شما از سایت آمازون روز به روز در حال افزایش است. یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد گیفت کارت های آمازون وجود دارد این است که می توانید چشمان خود را حفظ کنید خرید اپلیکیشن اندروید شما هم اقدام کنید.

گیفت کارت ایکس باکس

شرکت گیفت کارت ایکس باکس می توانید به تعداد زیادی بازی و سرگرمی دسترسی داشته باشید. پس از خرید این گیفت کارت و بازخرید آن در حساب بازی خود، می توانید انواع ابزار، نقشه، موسیقی، اپلیکیشن و غیره را خریداری کنید. برای خرید محصولات مایکروسافت نیز می توانید از این گیفت کارت استفاده کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

گیفت کارت نتفلیکس یکی از بهترین راه ها برای اشتراک نتفلیکس پرداخت کنید که با آن می توانید در هر زمان و هر مکان به هر تعداد فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را می‌توان در دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت و غیره مشاهده کرد. با استفاده از آن می توانید فیلم های مورد نظر خود را دانلود کنید و هر زمان که بخواهید به آنها دسترسی داشته باشید.

خرید انواع گیفت کارت در ایرانی کارت

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس (پلی استیشن پلاس) این کارت هدیه ای است که سونی برای کاربران، گیمرها و طرفداران بازی های PS4 ارائه کرده است. با این گیفت کارت می توانید حساب های پریمیوم و پرداخت های درون برنامه ای پلی استیشن خریداری کنید، نسخه های پیش فروش را خریداری کنید و به محتوای بازی دسترسی داشته باشید. به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://www.iranicard.ir/card/ گیفت کارت پلاس برای پلی استیشن /

از دیگر ویژگی های گیفت کارت می توان به انجام بازی های آنلاین، خرید موسیقی از سونی و دسترسی به فضای ابری اشاره کرد.

گیفت کارت لیگ افسانه ها

لیگ افسانه ها از این رو دنیای ورزش های الکترونیکی همچنین به عنوان محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی برای گیمرها شناخته می شود. استفاده از این کارت هدیه یک راه عالی برای خرید پرداخت از بازی ها و برنامه های افسانه ای مختلف است. یعنی می توانید از آن برای خرید انواع امکانات رفاهی و تجهیزات مانند لباس، سلاح و مهمات استفاده کنید و هیجان و پیشرفت بازی را افزایش دهید.

کارت هدیه نبرد خالص

کارت هدیه Battle.net یکی از بهترین روش های پرداخت آنلاین، خرید درون برنامه ای Battle Net است که می توان از آن برای خرید بازی های محبوب و جذاب استفاده کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های بتل نت عدم دریافت هزینه اشتراک و ایجاد یک حساب کاربری ساده است که قادر است مخاطبان زیادی را جذب کند.

انواع مختلفی از کارت های هدیه وجود دارد که می توانید از آنها برای دسترسی به انواع خدمات و محصولات سایت استفاده کنید. به گیفت کارت های مختلف بخرید به سایت ایرانی کارت مراجعه کنید. در 1 ژانویه 2022، شب سال نو، برخی از سایت های بازی تخفیف های عالی ارائه می دهند و در صورت تمایل می توانید در چنین مواقعی برای استفاده از تخفیف ها، کارت هدیه خود را خریداری کنید. همچنین می توانید از طریق اینستاگرام ایرانی کارت (https://www.instagram.com/iranicardcom) اطلاعات و اخبار بیشتر در مورد بازی ها یا تخفیف ها را دریافت کنید و یا با شماره تلفن 02191091000 مشاوره رایگان دریافت کنید. کارشناسان و حامیان ایرانی کارت(iranicard.ir) دستورات ویژه و کاملی را به شما می دهد.



[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما