لیورپول 3-1 نیوکاسل; تیم این باشگاه رفته است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول پس از باخت در هفته یازدهم مقابل وستهام روند درخشانی داشت و با 5 برد متوالی وارد هفته هفدهم شد. جایی که قرار بود در ورزشگاه آنفیلد مقابل نیوکاسل بازی کند.

شاگردان این باشگاه هفته گذشته از سد استون ویلا عبور کردند تا حداقل اختلاف خود را با شهر پیشرو حفظ کنند. آنها امشب از ساعت 23:30 در چارچوب هفته هفدهم لیگ جزیره در ورزشگاه آنفیلد به مصاف نیوکاسل خواهند رفت. تیمی که برخلاف لیورپول شرایط خوبی ندارد و پس از کسب اولین برد فصل خود در هفته پانزدهم، هفته گذشته با 4 گل مغلوب لستر شد.

جدال سایر تیم ها از ابتدا و تا پایان رده بندی با گل های غیرمنتظره ای همراه بود. در دقیقه 7 شلوی شوت سنگین و غیرقابل کنترلی را به سمت دروازه لیورپول زد و توپ در حالی به انتهای دروازه رفت که بیکر تنها تماشاگر آن بود.

لیورپول که نمی خواست در رختکن ببازد، یک بازگشت سریع داشت و در دقیقه 21 بازی را به تساوی کشاند. در گوشه سمت چپ در حالی که یکی از بازیکنان حریف روی زمین دراز کشیده بود، شاگردان باشگاه به بازی ادامه دادند و همان توپ با پاس از سمت راست و ریباندی که خود جوتا به سمت دروازه انجام داد، به تساوی رسید. لیورپول شد.

چهار دقیقه بعد از گل جوتا، نوبت صلاح بود که دروازه نیوکاسل را باز کند. ستاره مصری لیورپول در دقیقه 25 روی ریباند گردن دروازه را باز کرد. در این صحنه بازیکن شماره 10 نیوکاسل لیورپول روی پاس اشتباه صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد. صلاح که در سمت راست آماده رسیدن به توپ بود، با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد و لیورپول را دو بر یک کرد.

لیورپول در نیمه دوم برتری خود را حفظ کرد و نه تنها نتوانست دروازه نیوکاسل را باز کند بلکه در دقیقه پایانی گل سوم را نیز دریافت کرد. آرنولد در دقیقه 87 گل شلوی را با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه، گل سوم لیورپول به ثمر رساند.

لیورپول با این برد 40 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از سیتی در هفته هفدهم دوم شد. نیوکاسل با نهمین شکست فصل، ده امتیاز از نورویچ رده نوزدهم فاصله دارد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما