دادستان کل کشور: به فریاد صنعت خودروسازی برسید

[ad_1]

دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت گفت:

به گزارش ایسنا، حجتالاسلام والمسلمین منتظری در نوزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی ضمن تبریک خجسته میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بیان کرد: وجود حضرت علی علیه السلام پس از وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) نمونه ای از خداوند متعال وجود ندارد. را از نور نبوت آفریده و ایشان مکمل اسلام و ولایت هستند.

وی در ادامه به قدرت اقتصادی هر کشور پرداخت و گفت: همه میدانیم که قوام و

منتظری افزود: بنا بفرموده امام صادق (ع) باید هدایت و فرمان اقتصادی هر کشور در دست اهل و سالح این باشد.

دادستان کل کشور خاخرنشان: مقام معظم رهبری به این مسئله توجه و تاکید کردند اما در این دنیا آرامشی جز این دنیا نیست. حتی مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع، شورای عالی اقتصادی را با حضور سران سه قوا تشکیل دادند و فرمودند برای این موضوع هرجا که لازم باشد بنده هم همراهی و کمک خواهم کرد. آیشان مساگل از اقتصاددانان شناخته شده در زمینه اقتصاد است.

منتظری یکی از تولیدکنندگان را قاچاق دانسته و گفت: حضرت امامن خامه ای (مدظله العالی) بر مبارزه با قاچاق کالاهای جدی و حتی اعلام کردند که باید کالای قاچاق لوکس را به آتش بکشد، دولت سیزدهم متوجه واقعی انقلاب و منویات شد. هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟

وی افزود: بخش دولتی و بخش خصوصی باید مکمل و همراه هم باشند تا به مشکالات فایق آمد. آخرین مرحله یافتن راهنمای محصول و تمامی سوالات مربوط به محصول جدید است. اکنون باید توجه ویژه ای به دولت داشت، با دشمن مبارزه کرد، با دشمن جنگید، با دشمن جنگید، با دشمن مبارزه کرد، با دشمن مبارزه کرد، با دشمن مبارزه کرد.

منتظری بر همکاری و همه جانبه دستگاه قضایی با تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: همه میدانیم که قوه قضاییه در خصوص مسائل اقتصادی وظیفه و تکلیفی ندارد، اما پس از دستور و منویات مقام معظم رهبری آماده همکاری و کمک به تولید کنندگان است و هرجا که هستند. شما به چیزی بیش از شانس نیاز دارید و بیشتر از شانس.

وی گفت: نباید شرایط کشور را به گونه ای ادامه داد که از لسان مدیران در چنین جلساتی بشنویم که بانک ها با تولید همراهی نمی توانند و مانع ایجاد کنند. مهمترین چیز در زندگی شما چیست؟ مهمترین چیز در زندگی شما چیست؟ مهمترین چیز در زندگی شما چیست؟

دادستان کل کشور ادامه داد: البته باید توجه داشته باشید که حدود 98 درصد سرمایه بانک ها سرمایه و سرمایه مردم هستند و باید از این حق مردم حمایت کنند و بانک ها هم باشند، اما اجازه نمی دهد بانک ها تصمیم بگیرند و بخشنامه های بانک مرکزی را تعیین کنند. داریافت سود مرکب‌هم شرع اسلام حرام است و هم بر اساس بخشنامه بانک ممنوع است

مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست؟ همانگونه که مینانید اخرا مقام مظمر ربری از وضعیت خودروسازی گلایه وجود دارد و شما باید این سئله رای در گذشته ما چیزی نمی خواستیم اما الان از وزیر پرسیدم و سوال های زیادی پرسیدم که نتیجه چیست.

وی ادامه داد: بنده اولا به عنوان یک شهروند و ثانیا به عنوان مدعی العموم از شما درخواست و مهالبه جودی. بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ در این مورد، شما همه چیز در مورد سلامت و رفاه هستید. خود را از این مصیبت نجات دهید و جان خود را از این مصیبت نجات دهید. مافیایی که نمی‌گذارد صنعت خودرو آبرویی با شرایطی که داشته باشد برای شما ایجاد می‌کند، اما شما از مشکلات و مشکلات نهراسید و هرجا که نیازمند کمک بودید بدانید که ما در کنار شما هستیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از اصلی ترین گلایه های مردم همین وضعیت خودروها است، گفت: باید همه چیز را تا وضعیت اقتصادی بهبود بخشید و کارفرمایان را انجام داد و در نهایت مردم از وضعیت تولید کشور رضایت داشتند.

وی در پایان سخنان خود گفت: وضعیت معیشت کارگاران وضعیت خوبی نیست داشتن حق سخت کوشی لازم است. طبیعتا مشکلات کارگری وجود دارد و باید مجلس شورای اسلامی و شرایطی را ایجاد کند که هم شرایط کار و هم شرایط کارفرمای بررسی و مشکلات پیش رو حل و فصل شود.

در این دنیا این مراسم توسط مسلمانان صحیح و اولاد آنها در ادیان مختلف انجام می شود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما