دانلود بازی Mafia 2 Definitive Edition – مافیا 2 ریمستر برای PC

نکته دیگر در رابطه با هفت خط این است که اگر او بتواند هفت شب و هفت روز در بازی بماند برنده بازی می شود در غیر این صورت می بازد. او آن قدر قدرت دارد که در روز به سختی کسی بتواند او را حذف کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز میشود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر میکشد. تمامی سلاح های استفاده شده نیز به همان دوران بر می گردد. بیس بال به عنوان یک ورزش کاملا امریکایی و ماشین ها لوکس نشان دهنده همان رویای امریکایی است که همه چشم به آن دوخته اند و ویتو روز و شب روی تخت خود به آن خیره می شده است. در هر فصل از این مجموعه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، دوازده نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت میکند و آنها به اتفاق محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزارکننده میگویند بازی را کاملا رئال (واقعی) و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام میدهند. قدرتمندترین شخصیت در بازی مافیا هزار چهره است، که حتی سندیکا نمی تواند در مقابل او کاری انجام دهد.او می تواند در طول بازی 24 ساعت نقش کسی که از بازی با رای گیی خارج شده را بر عهده بگیرد.

 

بازی مافیا 2

 

Blood Stains Decal (DE13) همچنین در روز او می تواند که یکبار رای را ملغی کند یعنی با اعلام آن که در روز این رای تاثیری ندارد هرکه رای بیاورد از بازی حذف نمی گردد. هزارچهره در شب نمی تواند کشته شود اگر کسی او را شات کند روز بعد خودش از بازی بیرون میرود.یعنی اگر در شب توسط مافیا انتخاب شود به ترتیب قدرت یکی از مافیا میمیرد( محافظ، معشوقه، گادفادر،یک مافیا به صورت شانسی) یا رای جلب تا اخر بازی می سوزد و اگر شارلاتان باشد تا اخر بازی قابلیت خود را از دست می دهد و… دوما اگر که گروگانگیر نگهبان را گروگان بگیرد خودش نمی تواند که نقشش را ایفا کند و در شب گاد به او علامت استاپ را نشان میدهد که یعنی توسط نگهبان محافظت میشود و نمیتواند که کسی را گروگان بگیرد. یکبار در شب معارفه و یکبار هم در زمانی که خودش از بازی حذف می شود همراه خودش از بازی خارج می کند. وقایع داستانی بازی در دهه 1940 و اوایل دهه 1950 در شهری به نام “خلیج امپراطوری” رخ می دهد (شهری خیالی برگرفته از نیویورک، شیکاگو، لس آنجلس و بوستون). یک بازی بسیار جذاب و خاطره انگیز در سبک اکشن ، ماجراجویی و جهان باز می باشد که توسط کمپانی 2K Czech, Hangar 13, Feral Interactive ساخته شده و به صورت مشترکت به وسیله 2K Games, Feral Interactive, Connect2Media, 1C Company در سال 2011 برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است.

مافیا ۲ برای کامپیوتر

این یک داستان فوق العاده خواهد بود که با قرارگیری در آن میتوانید رویدادهای عالی را در ماموریت های هیجان انگیز همراه با درگیری های جذاب تجربه کنید. علاوه بر این تا قبل از برگزاری نمایشگاه ، مسئولان این شرکت همواره از اعلام بازی ای که قرار بود به نمایش در بیاید ، طفره می رفتند.در اینجا بود که شایعه ی ساخت دانلود بازی mafia 2 برای کامپیوتر به اوج خود رسید. هفت خط می تواند شب را کوتاه کند به این صورت که قبل از مافیا از خواب بیدار شده و عدد سه را نشان میدهد، و به این صورت سه نفر از مافیا فقط می توانند از خواب بیدار بشوند. به این صورت که شب قبل از بیدار شدن مافیا گاد او را بیدار می کند، نقشی که بیرون رفته را به او می گوید و از او میخواهد کار خود را شروع کند. این نقش هر شب به دستور گاد بیدار شده و شخصی را انتخاب و شات میکند. به این صورت که مثلا در شب مافیا اگر مافیا او را شات کند، عضو گروه مافیا می شود و از بازی بیرون نمی رود، اگر مثلا دکتر او را نجات دهد یا کارآگاه استعلام بگیرد عضو گروه شهروندی می شود.

وظیفهها و نقشهای بازی بسته به تعداد بازیکنان افزایش مییابند و تا 30 الی 40 بازیکن را در بر میگیرند. خانم سیما تیرانداز و حامد اهنگی به دلیل مشغله کاری نتوانستند تا در این مرحله از مسابقه شب های مافیا شرکت کنند. ما به Lost Heaven که از قسمت اول این مجموعه شناخته شده است برنمی گردیم، یا به توماس آنجلو که داستان او را در قسمت اول دنبال کردیم، هم بر نمی گردیم. دانلود قسمت دوم 2 فینال فصل چهارم 4 سریال شب های مافیا 3 کامل با لینک مستقیم ، دانلود شب های مافیا 3 فصل چهارم 4 قسمت دوم 2 ، برای دانلود قسمت دوم فینال شب های مافیا 3 فصل 4 قسمت 2 با ترافیک نیم بها و با ما همراه باشید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید. ما از چه نقشهای دیگری استفاده کردهاید؟ دوما در شب چه کاری انجام داده است. در ابتدای بازی این شخصیت رنگی ندارد و صاحب نقشی جز مریض نیست و آلوده به ویروس است و به دنبال تصاحب کردن نقشی یک نفر است.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما