دردسر جدید یحیی ; ۱۰ بازیکن پرسپولیس در آستانه پایان قرارداد

[ad_1]

فصل احمد نوراللهی و قبل‌تر علی علیپور در همین روزها از دست پرسپولیس سر خوردند.

در بازی، محبوب ترین ها آخرین فناوری های این حوزه هستند. بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل عالیشاه، مهدی عبدی، سیامک نعمتی و حامد لک و در نظر گرفتن قراردادهای دو سه ساله این فصل حضور یازده بازیکنی که قراردادشان رو به اتمام است می تواند برای یحیی و هواداران نگران کننده باشد.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آلکثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی و احسان پهلوان 10 بازیکنی هستند که در پایان فصل آزاد می شوند، اما ظاهرا هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد آنها صورت نمی گیرد. نگرفته یا کار باری ماذاره با آن‌ها به شهل خیلی مقدماتی و خجسته پیش رفته است.

در این جمع میلاد سرلک که این فصل بیشتر از هر بازیکنی در ترکیب پرسپولیس گرفته و مهدی ترابی که برترین بازیکن در فاز حمله به اولویت های تمدید خواهد بود. دو بازیکنی که سود با پوشیدن پیراهن تیم ملی بعید نیستای لژیونر شدن داشته باشند یا حداقل لیگ های امارات و قطر را برای کسب درآمدهای چند برابری هدف بگیرند. اتفاقی که یک بار برای ترابی خوشیمن نبود، اما دلیل نمی شود که او دوباره قید رفتن به تیمی از فوتبال ایران را بزند و به فکر پیشرفت یا کسب درآمد بیشتر در خارج نباشد.

در توجه به شرایط سنی و کیفیت لیست بازیکنان مورد اشاره احسان

عیسی آلکثیر و سیدجلال هم با وجود سن بالایشان می توانند در دسته تمدیدی ها قرار بگیرند اما در مورد عیسی ماجرای پیچیده تر است و البته همه چیز به این بازیکن ارتباط دارد.

در آن شکی نیست، شکی در آن نیست. مطمئن باشید که اسدی حداقل تا اینجای فصل خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و مشخص نیست یحیی گلمحمدی همان قدر است که برای خریدش اشتیاق داشت و به باشگاه فشار می آورد برای این بازیکن هم همان قدر اسرار و دوست داشتن داشته باشید.

توسط محمد شریف و مهدی خان و شریف شریف در ایالت تصمیم گرفته شده است.

ایران ورز

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما