در زمستان به ترکیه بروید

[ad_1]

گردشگرانی که در زمستان به ترکیه سفر می کنند می خواهند شادی زیادی را تجربه کنند خرید ملک در ترکیه هر سال این لحظات خوب را تکرار کنید.

آب و هوای استانبول در کریسمس

آب و هوای استانبول در کریسمس خیلی لذت بخشه شهرهای ساحلی به دلیل مجاورت با دریا عموماً دلپذیر و خنک هستند. در فصل گرم سال خیلی گرم نیستند و در فصل سرد سال سرد نیستند.

بارندگی در ترکیه بسیار خوب است و در زمستان چندین بار در سال شاهد بارش برف و باران هستیم. این امر به نوبه خود چهره شهرهای بزرگ ترکیه را تغییر می دهد و جذابیت آنها را بیشتر می کند.

در فصل سرما هزینه سفر به ترکیه بسیار ارزانتر از فصل گرم است و افراد می توانند با هزینه کم به این کشور بروند. در فصل زمستان قیمت هتل ها، اماکن تفریحی، بلیط هواپیما و … بسیار کاهش می یابد و تا 75 درصد نیز از تخفیف برخوردار خواهید شد.

یکی از مزیت های رفتن به ترکیه در زمستان استفاده از جشن ها و حراج های نوروزی است. در این موقع از سال و با نزدیک شدن به سال نو، بسیاری از فروشگاه ها اجناس خود را به حراج می گذارند.

اگر علاقه مند به خرید هستید، می توانید اجناس باکیفیت و با قیمت بسیار مناسب و پایین خریداری کنید. با نگاهی به قیمت ها حتی اگر قصد خرید ندارید حتما پاساژ ترکیه را کامل ترک کنید.

اگر می خواهید به یکی دیگر از مزایای سفر به ترکیه در زمستان اشاره کنید باید به جشنواره های ویژه هنرمندان ترکیه ای اشاره کنید. در این زمان از سال، هنرمندان ترکیه ای رویدادها و جشنواره های ویژه ای برگزار می کنند و علاقه مندان به موسیقی و هنر مردم ترک زبان می توانند از این رویدادها بهره ببرند.

استراحتگاه های زمستانی استانبول

در زمستان به ترکیه بروید

مقداری مکان های تفریحی استانبول آنها در این فصل از سال بسیار جذاب هستند و ما شما را با مهمترین موارد آشنا می کنیم:

  1. اسکی در کوه های برفی

اسکی a تفریحات لوکس استانبول که طرفداران خاص خودش را دارد. پیست های اسکی در نقاط مختلف ترکیه راه اندازی می شود، اما پیست اسکی استانبول یکی از بهترین پیست ها است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به اسکی دارید، پیشنهاد می کنیم از پیست های اسکی استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه دیدن کنید.

بسیاری از افرادی که در زمستان یک بار به ترکیه سفر می کنند از زیبایی و طبیعت شگفت انگیز استانبول بسیار لذت می برند خرید ملک در استانبول، بیشتر به ترکیه سفر کنید و با خیال راحت در این شهر اقامت کنید.

طبق قوانین ترکیه، شما می توانید با خرید یا اجاره ملک، اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنید. اما مدت این اقامت نیز محدود است و باید آن را تمدید کنید. با خرید ملک به ارزش بیش از 250000 دلار، برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال خود تابعیت ترکیه را به دست خواهید آورد.

اما برای اخذ پاسپورت و تابعیت ترکیه با خرید ملک، شرایطی وجود دارد که باید رعایت شود. شرط اول این است که خانه را نقدا خریداری کنید. شرط دوم این است که سه مالک قبلی ملک خریداری شده خارجی نباشند.

شرکت آسیا پراپرتی یکی از شرکت های معتبر برای خرید ملک در ترکیه و همچنین سرمایه گذاری در این کشور می باشد و شما می توانید با مشاوره با کارشناسان آن ها خانه مورد علاقه خود را در هر شهری از ترکیه خریداری کنید.

  1. سورتمه زدن در دریاچه چیلدر

سورتمه روی یخ یکی از مهیج ترین و مفرح ترین سرگرمی های دنیاست. این تفریح ​​زمستانی ویژه در استانبول امکان پذیر است و می توانید در دریاچه چایلدر، دومین دریاچه بزرگ ترکیه، سورتمه سواری کنید.

سفر به ترکیه در فصل زمستان فرصت های زیادی برای تفریح ​​فراهم می کند که یکی از آنها سورتمه زدن در دریاچه چایلدر است.

در ابتدا ممکن است کمی نگران سورتمه سواری باشید، البته کدام یک برای شما مناسب است، اما می توان گفت که از نظر ایمنی اصلاً لازم نیست نگران باشید. به این دلیل که دمای این منطقه به منفی 26 درجه می رسد و گاهی اوقات یخ به قطر 5 سانتی متر تشکیل می شود و می توانید با خیال راحت در آنجا سورتمه سواری کنید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما