دلایل تمیز کردن آرایش در شب

[ad_1]

آرایش و زیبایی برای همه افراد اعم از زن و مرد حائز اهمیت است و علاوه بر ایجاد حس خوب و آرامش در افراد باعث تقویت اعتماد به نفس افراد می شود اما باعث نمی شود افراد از اعمال غیرعادی و عجیب استفاده کنند. آرایش و زیبایی آنها. امروزه تقاضا برای انواع لوازم آرایشی مخصوصا خانم ها رو به افزایش است و انواع برندهای آرایشی در بازار موجود است و سایت های زیادی در این زمینه وجود دارد که کاج شاپ یکی از آنهاست.

خانم ها علاوه بر استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت و شناخته شده، باید لوازم آرایشی مورد استفاده خود را در شب و قبل از خواب تمیز کنند، علاوه بر این، از روش های صحیح مراقبت های آرایشی نیز برای جلوگیری از تشکیل باکتری و قارچ در آنها استفاده کنند.

در هنگام خواب و شب، بدن شما به طور طبیعی سموم را از طریق منافذ پوست دفع می کند که اگر منافذ پوست پوشیده باشد و پوست آرایش داشته باشد، فرآیند سم زدایی آنطور که باید انجام نمی شود و مشکلات پوستی زیادی ایجاد می کند. . پاک کردن آرایش از روی پوست در شب بسیار سخت است، به خصوص در روزهایی که خسته هستید. البته باید توجه داشت که برای حفظ سلامت پوست، آرایش، آلودگی و چربی باید در شب پاک شود. بنابراین بهتر است هر شب قبل از خواب صورت خود را با شوینده مخصوص بشویید. اگر هر شب قبل از خواب پوست خود را تمیز و مرطوب کنید، پوست خود را از قرمزی، جوش های سر سیاه و سایر مشکلات پوستی نجات خواهید داد. هنگام تمیز کردن صورت خود با مواد آرایشی، باید موارد زیر را نیز رعایت کنید:

  • بهترین راه برای پاکسازی مواد آرایشی استفاده از پاک کننده های آرایشی است و پس از پاکسازی صورت با مواد آرایشی بهتر است از پاک کننده و مرطوب کننده صورت استفاده شود. بهتر است هر یک از مواد را در جای خود استفاده کنید و از مصرف آن به جای یکدیگر خودداری کنید و هرگز به جای مواد آرایشی پاک کننده از مواد شوینده و هیدراته استفاده نکنید.
  • بهتر است آرایش دور چشم را آرام و با فشار متعادل و معقول تمیز کنید و از پاکسازی خشن و پرفشار خودداری کنید. فشار بیش از حد و آرایش خشن می تواند باعث ایجاد چین و چروک در چشم و صورت شود.
  • بهترین و ساده ترین راه برای پاک کردن آرایش صورت استفاده از دستمال پاک کننده آرایش است. البته توصیه می شود بعد از استفاده از دستمال های پاک کننده آرایشی از پاک کننده صورت استفاده کنید و پوست را مرطوب نگه دارید.

اگر لوازم آرایش خود را در شب تمیز نکنید، خانم ها در درازمدت و به مرور زمان با مشکلات زیادی مواجه می شوند که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • جوش و آکنه: خوابیدن با آرایش در شب، لوازم آرایشی، چربی و کثیفی انباشته شده روی پوست در طول روز را با هم ترکیب کرده، منافذ پوست را می بندد و به اصطلاح از تنفس پوست و رسیدن به اکسیژن جلوگیری می کند. پوست. و جوش و آکنه روی سطح پوست خواهد بود.
  • تیره شدن و کدر شدن پوست هنگام خواب شبانه با آرایش: لوازم آرایشی بعد از خواب شبانه با آرایش، چین و چروک و خطوط ریز پوست را جذب می کند و در نتیجه پوست سیاه و کدر می شود و از این رو پوست پیر به نظر می رسد.
  • چین و چروک و پیری پوست بدون آرایش در شب: آلودگی ها و مواد آرایشی با ماندگاری طولانی روی پوست دشمنان پوست هستند و می توانند به پوست آسیب برسانند.
  • غیرفعال کردن محصولات ضد پیری در شب: اگر شب ها با آرایش بخوابید، محصولات ضد پیری که روی پوست خود استفاده می کنید بی تاثیر خواهند بود.
  • اگر شب ها با آرایش بخوابید، پوست تحت تاثیر قرار می گیرد: اگر عامل التهابی روی پوست به خصوص پوست صورت وجود داشته باشد، مثلا اگر جوش های التهابی وجود داشته باشد، این جوش ها عفونی می شوند و ایجاد می کنند. اثرات بد
  • تحریک پوست: لوازم آرایشی حاوی محرک هایی مانند رنگ و بو هستند و اگر برای مدت طولانی روی پوست باقی بمانند می توانند باعث حساسیت پوستی یا بثورات پوستی شوند.
  • پوست خشک: استفاده از آرایش روی پوست در طول شب باعث پوسته پوسته شدن، ناهمواری و ناهمواری و خشکی پوست می شود. اگر در شب آرایش روی پوست را پاک کنید و پوست را با پاک کننده حاوی آلوئه و نارون مرطوب کنید، در شب پوست شما را ترمیم و بازسازی می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند و پوست را نرم و لطیف می کند. پوست صاف و شاداب بهتر و بیشتر در معرض آرایش قرار می گیرد و بهتر به نظر می رسد.
  • لب های لب: اگر شب ها با لوازم آرایشی مانند رژ لب می خوابید، این ماده آرایشی رطوبت لب ها را کاهش می دهد و لب ها را ترک می زند و پوست را ترک می کند؛ بنابراین توصیه می شود هنگام خواب رژ لب نزنید تا قسمت مهمی از صورت مانند لب ها کنده نشود و ظاهر زیبای خود را حفظ کند.
  • سوزش و التهاب چشم: یکی از علائم خوابیدن با آرایش در شب، سوزش چشم و تورم چشم در صبح است. اگر در شب صورت خود را با مواد آرایشی پاک نمی کنید، این لوازم آرایشی همراه با آلودگی هایی که در طول روز روی پوست شما جمع شده است باعث ورم و التهاب چشم ها در صبح می شود.

پاک نکردن آرایش قبل از خواب باعث ایجاد جوش و مشکلات پوستی می شود و عنصری برای رشد سریع پوست خواهد بود. پس قبل از خواب حتما صورت خود را از مواد آرایشی پاک کنید و سعی کنید از پاک کننده های آرایشی مخصوص مانند دستمال مرطوب برای پاکسازی لوازم آرایش استفاده کنید و در پایان کار و پس از برداشتن مواد آرایشی از روی پوست، پوست خود را بشویید. پاک کننده های مخصوص پوست و مرطوب کنند. علاوه بر حفظ سلامت، شفافیت، شادابی و زیبایی پوست، می تواند از پیری و چین و چروک پوست نیز جلوگیری کند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما