دمتون گرم جناب گادوین منشا!

[ad_1]

در رفتن: بازیکنان خارجی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند که خاطراتشان کم و بیش در ذهنشان است. برخی از آن ها به دلیل کیفیت و کیفیت ورزش های باکیفیت در ذهن فوتبالیست ها خانه ای ساخته اند و برخی شوخی ها که از دسته اول بیشتر است در ذهن فوتبالدوستان ایران جای گرفته است. کیفیت و استدلال پایین آنها.

به گزارش فرارو، در این میان، بسیاری از آنها آمدند و ماندند. به عنوان مثال، لوسیانو پریرا، مهاجم فولاد و مهاجم برزیلی که او نیز 38 سال سن دارد، یکی از تاثیرگذارترین ستاره های تیمش است. پریرا آنقدر در فوتبال ایران بوده که حالا یکی از اسطوره های لیگ است و یکی دو فصل بازوبند کاپیتانی فولاد را بر بازو بست.

یکی دیگر از افرادی که مدت زیادی در فوتبال ایران حضور داشته، گادوین نیجریه ای تبار است. گادوین روزهای تلخ و شیرین زیادی در فوتبال ایران داشته است. از درخشش در اسپند تا ناکامی در پرسپولیس و البته انتقال جنجالی آن به استقلال. او تجربه یاغی بودن را با حضور یکسان در دو تیم پایتخت دارد. با این حال هر دو تجربه برای او عادی بود و در مورد فوتبال تغییر چندانی نکرده است.

البته گادوین روی دیگری را در فوتبال ایران نشان داد و آن تعداد اتفاقات جنجالی است. هرچند بحث های زیادی پشت سر او بود، به خصوص زمانی که او برای دو تیم بزرگ تهرانی بازی کرد، اما شادی گل جنجالی او در گل گهر سیرجان او را زیر ذره بین نگه داشت و چند هفته ای او را از فوتبال محروم کرد. خوشبختی منشور عجیبی است که تا مدت ها اگر گادوین نامش می رفت نیجریه پیش می رفت.

این فصل اما گادوین دوباره تغییر کرده و روزهای جالبی در راه است. او با پیوستن به مس رفسنجان به مهاجم خطرناکی تبدیل شده و اکنون با ۷ گل به تنهایی بهترین گلزن لیگ ایران است. آقای گل، هدف فعلی لیگ اما اخیرا دست به کار انسان دوستانه و ارزشمندی زده است که می تواند الگویی برای دیگران باشد. این بازیکن این بار در اقدامی زیبا و خاطره انگیز 4 کودک رفسنجانی اهل روستای کوسریز معین از توابع شهرستان رفسنجان را که به دلیل مشکلات شدید مالی خانواده مجبور به ترک تحصیل شده بودند را بازگرداند. این علاوه بر کمک های چند هزار دلاری است که او هر سال برای کمک به کودکان نیازمند در نیجریه خرج می کند.

درست است که این لحظه عجیب و جنجالی این بازیکن نیجریه ای شاید پیش از این در ذهن فوتبالدوستان ایران نقش بسته بود، اما بدون شک خاص ترین و خاطره انگیزترین آن است: دم گرم شما آقای گادوین منشا!

دمتون گرم جناب گادوین منشا!

دمتون گرم جناب گادوین منشا!

دمتون گرم جناب گادوین منشا!

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما