دو هزار آمریکایی پس از حمله به آیان اسد از بیان فرار کردند.

[ad_1]

امروز همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش فارس، در این مراسم سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ترور سلیمانی تحت فشار رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: ترور سلیمانی تحت فشار رژیم صهیونیستی بوده است.

وی به نیت رئیس جمهور وقت آمریکا برای ترور حاج قاسم اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهید سلیمانی از سمت خود برکنار شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن تنها با ترور سردار دالح سعی در بیرون راندن فرمانده نداشته است، گفت: همه چیز برای تحت فشار قرار دادن مردم ایران و تسلیم شدن آنها می تواند با ترور آغاز شود. از حاج قاسم، اما با حاج قاسم، خونریزی فرصتی را فراهم کرد تا آغاز سقوط سلطنت آمریکا باشد.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: همه پایگاه های آمریکایی پس از ترور حاج قاسم در حالت دفاعی بودند. اما نخبگان نیروهای مسلح ضربه بزرگی به منیت جهانی وارد کرده بودند.

وی درباره میزان خسارات وارده به پایگاه عین الاسد تاکید کرد: بلافاصله پس از حمله موشکی، هواپیمای C-130 و نیروی زمینی دشمن تلاش کردند تا از خود دفاع کنند، اما اینطور شد که حدود 2000 نفر از بیابان گریختند و بیشتر تجهیزات نابود شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید رئیس جمهور آمریکا به حمله به 52 نقطه حساس در ایران را ناشی از خودباوری در پی ترور حاج قاسم دانست و گفت: ایران آماده بود اما پس از حمله ایران، معادلات کاملا تغییر کرد

حاجی زاده پیامدهای واکنش ایران به ترور حاج قاسم را تشریح کرد و گفت: این اقدام ایران است. دروغی بیش نیست

برکت خون شهید سلیمانی هویت شیطانی منیت جهانی را به جهانیان نشان داد، اما نمی دانستند خون حاج قاسم برای منیت خطرناکتر از این شخصیت بزرگ است، لذا اکنون ذلیلانه کنار می کشند. پیروزی جبهه مقاومت در افغانستان از آمریکا و در عراق، سوریه و یمن، آغاز سقوط غرب را شاهد هستیم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما