دیدار تیم ملی مقابل عراق با حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شد

[ad_1]

رئیس کمیته ایمنی، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری کرونا گفت: این کمیته پیشنهاد حضور 10 هزار تماشاگر در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را داده بود که با آن موافقت شد.

به گزارش ایرنا، سید مجید میراحمدی در نود و چهارمین جلسه کمیته ایمنی، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری کرونا که با حضور نمایندگان تجهیزات وزارت کشور برگزار شد، به بررسی حضور تماشاگران در این بازی (6 بهمن) پرداخت. تیم ملی فوتبال ایران). فوتبال عراق) خاطرنشان کرد: پیشنهاد 10 هزار تماشاگر از طریق کمیته ایمنی، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری کرونا به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد. دوز واکسن و وضعیت بیماری توافق شد.

معاون امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: حضور 10 هزار تماشاگر باید توسط ماموران با ماسک 100 درصد در فواصل مناسب از یکدیگر رصد شود. وزارت بهداشت.

میراحمدی از اهالی فوتبال خواست برای حفظ سلامتی خود در طول بازی تیم ملی با توجه به شرایط بیماری و قدرت مسری آن از هرگونه تجمع در خارج از ورزشگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور 10 هزار تماشاگر فقط برای دیدارهای پیش از تیم ملی در مقدماتی جام جهانی است و برای سایر مسابقات با توجه به شرایط بیماری تصمیم گیری می شود.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت که سویه Omicron بیماران بیشتری را در کشور درگیر می کند.

میراحمدی با اشاره به در پیش بودن مراسم 22 بهمن گفت: برای برپایی این مراسم باید تمامی شرایط و جوانب بهداشتی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه گروه ها و افراد سیاسی مطالبات مختلفی برای برگزاری مراسم داشته اند، تصریح کرد: هرگونه تصمیم برای برگزاری مراسم و مجالس مذهبی و سیاسی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. سلامت عمومی جامعه. بنابراین هنگام برگزاری هر مراسمی باید دستورات بهداشتی لازم داده شود.

مهرامدی بر اهمیت یوم الله 31 بهمن برای تقویت وحدت و همبستگی ملی کشور تاکید کرد. وی گفت: به همین منظور پیشنهاد راهپیمایی در مراسم 22 بهمن به ستاد ملی کرونا بدون توجه به ملائکه با هدف برگزاری مراسم 22 بهمن به صورت خودرویی مانند سال گذشته ارائه می شود.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما