ذوالنور: هر دقیقه وقت مجلس 100 میلیون تومان هزینه دارد

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری دوران ریاست مجلس گفت: هدف امروز ما بسیار بزرگ است، میانگین هزینه هر دقیقه مجلس بیش از 100 میلیون تومان است، اگر ساختمان ها و امکانات و سود را حساب کنیم. و سرمایه.” بیش از این است.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنوری در نطق علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق خود گفت: در بستر بصیرت فاطمی ایجاد شد. مردم عزیز ما با بصیرت فاطمی و جهاد و فرهنگ علوی در 9 دی ماه 1388 که تمام منیت های جهانی همه امکانات خود را در حمایت از خیانت جمع کردند، سرانجام قیام سراسری آنها بر تابوت خائنان میخکوب شد.

وی در ادامه افزود: مردم در آستانه 28 دی ماه هستند که مردم کوم آگاهانه نسبت به اهانت به امام عزیزمان اعتراض کردند. مردم شریف تبریز، ارومیه، دزفول، جهرم، ری و بزنارد تا سال 57 به یاد اربعین شهید این شهرها انگیزه خاصی به نهضت بخشیدند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خطاب به مجلس نمایندگان و هیئت رئیسه گفت: هدف امروز ما بزرگ است و این تریبون ما برای مردم است. نماینده مثلاً می خواهد در مورد طرح رتبه بندی فرهنگیان صحبت کند. فرصت موافقت و مخالفت را آغاز می کند و مسائل حوزه انتخابیه خود را روشن می کند و در نهایت موافقت و مخالفت خود را با طرح رتبه بندی مشخص نمی کند.

جولانوری با تاکید بر اینکه این اقدامات ضمانت شرعی دارد، گفت: هیات مدیره باید مدیریت کند. ما وظیفه داریم و الان بیش از 700 طرح و لایحه در مجلس داریم و وقت مجلس را تلف می کنیم و در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم. می خواهیم با نماینده ای صحبت کنیم، دور مجلس راه افتادیم و او را در آغوش گرفتیم، چه اتفاقی افتاده است؟ امروز میکروفون را جلوی کودک دبستانی بگیرید. من و تو خوب حرف میزنیم

وی در ادامه گفت: هیئت رئیسه باید نظم مجلس را حفظ کند. مجلس وقت خود را صرف کارهای مفیدی کند که ما آن را دست کم نمی گیریم و مدیون ملت و خداوند متعال نیستیم. امروز مردم به این مجلس نگاه می کنند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما