راز سفره، راز یهود

[ad_1]

فرارو- گر ایتالیایی که در طول صنعت چند میلیون یورویی کورملین است

به گزارش فارورو به نقل از دیلی میل ، «رناتو پولونیا» طراح و سازنده میز معروف پوتین که «امانوئلرون» رئیس جمهور فرانسه اخیراً پشت آن نشست و به رنگ سفید و طلایی است میگوید تمام آن را میلیاردها لیره اعلام کرده است. او تخمین میزند که در زمان ساخت میز در اواسط دهه 90 میلادی در سال 1999 میلادی هر یورو در حدود دو هزار لیره ایتالیا ارزش داشته و با ارزش پول امروز در حدود 100 هزار یورو قیمت تمام شده میز بوده است.

پولونیا که ریاست شرکتی به نام «اوک» در کانتو در ایتالیا را برعهده دارد به روزنامه ایتالیایی معروف «کوریره دلاسرا» گفته که این میز 25 سال پیش ساخته شده و ربطی به فاصله گذاری اجتماعی برای کووید -19 ندارد. و با این روز ایتالیایی هفته، تصمیم گرفتم قبل از اینکه به معبد بروم سر میز بروم. گفت: من (میز) نمی دانستم چه کنم. من از هیچ چیز نمی ترسم، از هیچ چیز نمی ترسم، از هیچ چیز نمی ترسم، از هیچ چیز نمی ترسم، از هیچ چیز نمی ترسم. بهتر است که در امن باشی تا در تاسف. ” او مجذوب تظاهرات فرانسوی ها پشت میز شده بود.

گفت: دیدم بین حق و باطل فرق است. در این مرحله هفت جدول وجود دارد و این جدول است که جهان را می‌آفریند.»

. . . میز را با دستانش چید و با دستانش میز را درست کرد. او گفته است که این میز تنها بخشی از پروژه بزرگتری بوده است که به او محول شده بود و قرار بود فضای داخلی یکی از ساختمانهای کرملین را از سال 1995 تا 1997 میلادی طراحی و ساخت کند.

راز سفره، راز یهود

او میگو کمان سلاتات شل ودی میل مبالی شرمیل و ودر ررایآ آرای رراد.

سر سفره گفت: عدد دقیق غذای آن زمان عشق زره بود. می‌توانم بگویم چند میلیارد لیره. در سال کریسمس یورو ۱۹۳۶ ارزش داشت ۲۷ لیره بود. قیمت آن حدود هزار یورو است. این طراح می‌گوید کرملین تنها مشتری پرفروش او نیست. . . . و زیاد شدن زمان از کمد و صدای شیپور از صدای شیپور بیشتر است، ولی از صدای شیپور بیشتر، صدای شیپور از صدای شیپور بیشتر است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما