بهترین راه برای پرداخت این است که از قانون خودرو در 1400 درخواست کنید

[ad_1]

پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور حفظ نظم و کاهش تصادفات، همواره در تلاش است تا با تصویب قوانین و اعمال جریمه، رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ترغیب کند. به همین دلیل، این قوانین به طور مداوم به روز می شوند. یک مثال اخیر قانون اپیدمی کرونا است که به پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه می دهد چهار کد راهنمایی و رانندگی را به تخلفات رانندگی اضافه کند.

برای بسیاری از مالکان و رانندگان خودرو، این قوانین و اعمال جریمه های کلان و نشانگرهای منفی می تواند کمی سخت باشد، اما تجربه نشان می دهد که بسیاری از افراد بدون چنین اهرم هایی تمایلی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند، چند سال پیش کمتر دیده اید. راننده یا مسافری که کمربند ایمنی را بسته است. این در حالی است که با اجرایی شدن قانون جدید و اعمال جریمه برای نبستن کمربند ایمنی، تعداد فوتی های تصادف به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بستن کمربند ایمنی خطر را برای مسافران کاهش می دهد. در اوایل وضع قانون و اعمال جریمه، بسیاری از مردم به شدت با آن مخالف بودند، اما چند سال بعد بستن کمربند ایمنی به فرهنگ صحیح رانندگی تبدیل شد و پرداخت می تواند مشکل بزرگی برای برخی از رانندگان باشد.

اگر نگاهی به چند سال پیش بیندازیم، فرآیند پرداخت تخلفات رانندگی طولانی و زمان بر بود. قبل از ظهور تلفن های همراه و گسترش اینترنت، تنها راه برای زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی استفاده از افسران پلیس 10+ بود. البته با کمک دستگاه های خودپرداز امکان پرداخت تخلفات رانندگی نیز وجود داشت. اما کمبود وقت و دغدغه های روزمره در کنار دسترسی عموم مردم به اینترنت، راه های جدیدی را برای مبارزه با تخلفات رانندگی ایجاد کرده است. اما آیا راه های سریعی برای پرداخت هزینه استراحت خودرو می شناسید؟

انواع هزینه های رانندگی

همانطور که از گزارش قبلی مشخص است، پرسش و پاسخ درباره تخلفات رانندگی یکی از دغدغه های اصلی رانندگان است. جرایم رانندگی انواع مختلفی دارد، جالب اینجاست که 4 نوع جریمه خودرو وجود دارد که عبارتند از تسلیم، ضمیمه، دوربین و دو طبقه. اگر این اولین بار است که تصادف می کنید، چگونه بفهمیم؟ یا چه راه هایی برای کاهش آن وجود دارد؟ آیا برنامه ای وجود دارد که در مورد نقض سؤال کند؟ پس ابتدا باید در مورد این 4 نوع تخلف راهنمایی و رانندگی اطلاعات بیشتری کسب کنید: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مجموع 4 نوع جریمه در نظر گرفته اند که عبارتند از بایگانی، پیوست، دوربین و دوبرگ. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی هنگام تحویل جریمه جریمه را به راننده متخلف منتقل می کنند.

اما در جریمه های الحاقی به عنوان مثال راننده راهنمایی و رانندگی بابت پارک در پارکینگ جریمه می شود و برای عدم حضور راننده خودرو جریمه می شود. دوربین‌ها که در حال حاضر رایج‌ترین نوع جریمه هستند، روی دوربین‌های نصب شده در خیابان‌های شلوغ و پرتردد شهر، جاده‌ها و بزرگراه‌ها ثبت می‌شوند و در نهایت برای صاحب خودرو ارسال می‌شوند. در صورت مشاهده ریا، پلیس راهنمایی و رانندگی راننده متخلف را به دلیل رعایت نکردن دستور ایست پلیس جریمه می کند و همچنین تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله برگ اول را به دلیل رعایت نکردن دستور ایست پلیس جریمه می کند. ، حاوی یک برگ دوم است.

روش های استعلام و پرداخت تخلفات رانندگی در سال 1400

تقریباً همه رانندگان می دانند که اگر تا 60 روز خلافی خودرو را پرداخت نکنند، جریمه آن دو برابر می شود. رانندگان متخلف از قوانین خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند. به همین دلیل یکی از بزرگترین دغدغه های رانندگان مطالبه و پرداخت تخلفات رانندگی است.

بهترین راه برای پرداخت این است که از قانون خودرو در 1400 درخواست کنید

رانندگان تحت نظر پلیس هستند

انواع گزینه هایی که رانندگان و صاحبان خودرو می توانند برای درخواست و پرداخت تخلفات رانندگی انتخاب کنند به شرح زیر است.

با مراجعه شخصی به کلانتری 10+ تخلفات رانندگی را بررسی و پرداخت کنید

یکی از مهم ترین راه های رسیدگی و پرداخت تخلفات رانندگی، استفاده از خدمات کلانتری 10+ است. با پرداخت مبلغ مشخصی می توانید تخلف جزئی خودروی خود را از پلیس +10 بگیرید و سپس از طریق دستگاه خودپرداز نسبت به پرداخت جریمه اقدام نمایید.

تلفنی درخواست و پرداخت خلافی خودرو

برای استعلام و پرداخت هزینه تصادف رانندگی می توانید با شماره تلفن مدیریت رجا به شماره 88288888 تماس بگیرید و گواهینامه رانندگی و تخلفات دریافت کنید. برای این کار به یک کد VIN در پشت کارت ماشین خود نیاز دارید.

استعلام و پرداخت تخلفات رانندگی از طریق پیامک

در این روش استعلام تخلفات رانندگی از طریق پیامک کافی است کارت خودرو و کد VIN خود را وارد کنید. قبلاً کد VIN را توضیح داده ایم. باید کد VIN را به شماره 1101202020 ارسال کنید. در واقع این فقط یک شماره پیامک هک 1400 است. یک دقیقه صبر کن؛ منتظر نتایج باشید علاوه بر مبلغ تخلف، شناسه حساب و شناسه پرداخت در پیامک دریافتی شما ارسال خواهد شد. با استفاده از این اطلاعات می توانید از طریق خودپرداز پرداخت کنید.

  • هزینه پیامک خلافی خودرو برای هر پیامک 350 تومان است که از حساب جریمه کسر و یا به مبلغ حساب پیامکی اضافه می شود.

در این روش کافی است کد دستوری # 110 * را شماره گیری کنید. ابتدا باید شماره 1 را انتخاب کنید و بپرسید که آیا ماشین آسیب دیده است یا خیر. سپس باید کد VIN را در پشت کارت ماشین خود وارد کنید. پس از این مرحله یک اکانت یا استعلام خودرو برای شما ارسال می شود.

بررسی و پرداخت خلافی خودرو از طریق سایت پلیس راهور

در این روش ابتدا باید به سایت پلیس راهور مراجعه کرده و روی گزینه «خدمات» کلیک کنید. در این قسمت می توانید با انتخاب «سوال در مورد میزان تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی» و وارد کردن شماره بارکد کارت وسیله نقلیه به درخواست و پرداخت تخلفات رانندگی ادامه دهید.

بررسی و پرداخت خلافی خودرو با اپلیکیشن موبایل

امروزه کاربردهای مختلفی در بخش مالی وجود دارد که یکی از بخش های اصلی خدمات آنها پرداخت این درخواست ها و فاکتورها است. یکی از این موارد بررسی تخلفات خودرو و پرداخت آنلاین ناشی از آن از طریق اپلیکیشن های موبایلی است.

بهترین راه برای پرداخت این است که از قانون خودرو در 1400 درخواست کنید

برای تخلفات رانندگی پرداخت کنید یا به فرهنگ رانندگی احترام بگذارید

به عنوان یک قاعده، بهترین راه برای جلوگیری از جریمه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به فرهنگ رانندگی است. اما در برخی موارد رانندگان ناخواسته قوانین را زیر پا می گذارند. بنابراین برای اینکه در چنین شرایطی مبلغ جریمه دو برابر نشود و حتی از توقیف خودرو جلوگیری شود، باید تخلف از قوانین خودرو را بخواهند و پرداخت کنند. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی بوده و عدم رعایت آنها موجب جریمه، امتیاز منفی و توقیف و انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ می شود. از سوی دیگر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با نهادینه کردن فرهنگ بیمه به ویژه اشخاص ثالث در تلاش هستند تا از هزینه های مالی و جانی ناشی از تصادفات جاده ای بکاهند. در این راستا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به بیمه شخص ثالث هستند و در نتیجه در صورت عدم دریافت این بیمه و یا عدم تمدید به موقع آن، خودرو علاوه بر جریمه توقیف خواهد شد.

اکنون که با الزامات و روش های پرداخت جرائم وسایل نقلیه موتوری آشنا شدید، بهتر است برای جلوگیری از جریمه و توقیف خودرو خود از این نوع بیمه استفاده کنید، زیرا بیمه شخص ثالثی وجود ندارد. بیمه شخص ثالث بیمه اجباری در قبال خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث برای کلیه دارندگان وسایل نقلیه در اینجا می باشد.در بیمه شخص ثالث صاحب وسیله نقلیه شخص اول است (در اکثر بیمه نامه ها به عنوان بیمه گر شناخته می شود). طرف شرکت بیمه است (که در بیمه نامه به عنوان بیمه گر مشخص شده است) که موظف به بازپرداخت هزینه های مندرج در قرارداد می باشد و در نهایت شخص ثالث مصدوم حادثه (به غیر از راننده) می باشد. .). کلیه افرادی که در اثر حادثه متحمل خسارت مالی و جانی شده اند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند که هزینه های درمان، فوت و خسارت مالی را پوشش می دهد.

بهترین راه برای خرید بیمه شخص ثالث استفاده از خدمات سایت های آنلاین کارگزاری بیمه مانند بیمه دات کام است. برای دریافت انواع بیمه خودرو اعم از بیمه بدنی و بیمه شخص ثالث کافیست به صفحه محصولات سایت bimeh.com مراجعه کرده و بیمه مورد نیاز خود را انتخاب کرده و قیمت را جویا شوید و خدمات بیمه معتبر را با هم مقایسه کنید. شرکت ها و در نهایت خرید اینترنتی بیمه.

ضمناً شرایط اخذ مشاوره تخصصی به صورت رایگان در سایت Bimeh.com (bimeh.com) ارائه شده و کارگزار بیمه نامه خریداری شده را به صورت رایگان به منزل بیمه گر ارسال می کند. بنابراین توصیه می کنیم از خدمات کامل https://bimeh.com/ برای جلوگیری از جریمه و نمره منفی به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث استفاده کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، تهران، میدان مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، نزدیک بیمارستان پارسیان، پلاک 17، طبقه ششم، قطعه 6
کد پستی 1998653740

تلفن های تماس: 4372-021

ایمیل: [email protected]

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما