راز هفتم دهه دولت ارتش بر مصر

[ad_1]

چه سناریوهایی پیش روی آینده مصر خواهند بود؟  / ترجمه آقای اعتضادفرارو اربرت اسپرینگ بورگ پژوهشگر موسسه امور بین الملل ایتالیا و استادیار دانشگاه معتبر کانادایی سایمون فریز. ⁇ و پیش‌تر مدیر خرمیانه برای مرکز روابط مدنی – نظامی در مدرسه ماالعات شریی و فریقای لندن. هر دو مادر و مادر مطالعه آمریکا در ماه باد هستند. از تازه ترین کتاب های او می توانم به مصر (چاپ 2018 میلادی) و اقتصاد سیاسی شمال و شمال آفریقا (چاپ سال 2020 میلادی) اشاره کرد که هر دو توسط انتشارات پولیتی منتشر شده اند.

به عنوان مشاور در زمینه حکمرانی و سیاست سیاسی برای نهادهای مهم، چون آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وزارت امور خارجه آمریکا، اداره‌های مختلف دولت بریتانیا و برنامه عمران ملل متحد کار کرده است. همه آنها در جنبه های مختلف ایالات متحده آمریکا متخصص هستند. محبوب ترین آهنگ “جنگ جهانی دوم و سیاست جنگ جهانی دوم” است.


به گزارش فارورو به نقل از میدل ایست آی . بهترین راه برای افزایش درآمد چیست بهترین راه برای افزایش درآمد چیست بهترین راه برای افزایش درآمد چیست بهترین راه برای افزایش درآمد چیست؟

جولای امسال هفتادمین سالگرد حکومت نظامیان بر مصر خواهد بود. به جز دوره یکساله در فاصله سالهای 2012 تا 2013 میلادی در دوران ریاست جمهوری محمد مرسی زمانی که ارتش در حال توطئه برای سرنگونی او بود افسران آن نهاد از قدرت مطلق و ناگستنی خود استفاده کرده و بدین ترتیب رکوردی جهانی را برای مدت زمان در قدرت بودن. یک دیکتاتوری ثبت کرده اند.

این زندگی سیاسی عمر از دیکتاتوری نیژنی نووگورود است. در واقع، توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ماسر چه در سطح منطقه‌ای و چه در سطح جهانی، در تن این دون دین مصر از توسعه یافته ترین کشور عربی در سال 1952 میلادی که قادر بود هم قدرت سخت و نرم خود را در سطح منطقه و هم در سطح جهانی به نمایش بگذارد به جایگاه یک اسب بازنده در سطح و جهانی حتی یک تقلیل یافته است.

اکنون مصر تنها می تواند به رخدادهای همسایه هاش از جمله لبنان، سوریه، سودان و لیبی واکنش نشان دهد در حالی که پیشتر رویدادهای آن کشور شکل میداد و نقشی بدون چالش و بلامنازع را داشت.

منابع انسانی مصر که بزرگترین و پیچیده ترین در جهان عرب در دهه های 1950 و 1960 میلادی می شود از آن زمان به این سو در حال افول نسبی بوده است، زیرا نظام آموزشی، صنایع و بخش خدمات آن کشور همگام با حرکت رقبا می کند.

عملکرد همراه با بی‌کفایتی جمهوری افسران این سوال را ایجاد می‌کند که چرا آنها هنوز بر مصر حکومت می‌کنند ارتش های نالایق به دلیل سلطه نادرستشان در اسپانیا، یونان، آرژانتین، برزیل، شیلی، نیجریه، کره جنوبی، تایوان و نقاط دیگر جهان در نهایت از قدرت کنار گذاشته شده اند.

حتی شکستهای نظامی فاجعه بار مشابه آن شکستهایی که شورشهای مردمی را علیه حکومت سرهنگهای یونانی و ژنرالهای آرژانتینی برانگیخت «جمال عبدالناصر» یا «انور سادات» را در مصر از قدرت برکنار نکردند. توجیه ایدئولوژیک حکومت نظامی که در اصل ریشه در ضدیت با استعمار و طرفداری از ناسیونالیسم (ملی گرایی) عربی دارد در طول زمان تا حدی از بین رفته است و همین موضوع را تشخیص می دهد که ارتش مصر بر چه اساسی قدرت را حفظ کرده است.

مهمترین چیز در زندگی یک انسان چیست؟مهمترین چیز در زندگی یک انسان چیست؟ حتی اگر ادعای اصلی ارتش حفاظت از کیان آن کشور باشد و طرح این استدلال که تنها «من قادر هستم در برابر طوفان حوادث بایستم» این توجیه برای حکومت نظامی بدون جذابیت ایدئولوژیک انگیزشی است که توسط ارتش آن کشور تبلیغ می شود.

هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید. سؤال مسلمان از زمان اول تا نهم رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به دور است.

از نظر سازمانی، کارکرد سرکوب از زمان به طرز قابل توجهی آن را تغییر نمی‌دهد حتی در حال حاضر گزارش‌هایی را بر اساس استانداردهای تاسف بار مصر برای زندانیان سیاسی، شکنجه، اعدام، سانسور و سرکوب به ثبت رسانده است. همین امر در مورد داروهای خودشیفته نیز صدق می کند.

دیگر افسران عربی که «رئیس جمهور مادام العمر» از جمله «علی عبدالله صالح» در یمن و «معمر قذافی» در لیبی دست کم به روسای جمهوری کاخال مصر پس از ناصر وحشی بودند و سرنگون شدند.

مهم ترین چیز این است که مطمئن شوید که شخص از آسیب در امان است و فرد از بدترین ها در امان است.

همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی صدق می کند. این رایج ترین نوع ویدیو در جهان است.

در حالی که دستگاه سرکوبگر مصر کارکرد خود را داشت این واقعیت را داشت که میلیونها مصری آن قدر شجاع بودند که در فاصله سالهای 2011 و 2012 میلادی به خیابانها ریختند نشان می دهد که این سنگر غیرقابل نفوذی نیست که افسران و حاکمان به طور مستقیم ناپذیری پشت آن امن هستند. باشند و پناه گیرند.

عنصر ویژه در موسیقیت سایسای پایدار راتش ماسر توسط روسای جمهور کيلد مصر طوطی‌وار از اسلاف خود تقليد نکرده اند. هر یک از آنها توجیهات ایدئولوژیک حکومت خود را با زمانه تطبیق داده اند درست است که هر یک الگوی اقتصادی را برای تطبیق با نحوه کارکرد نهادها و سازمانهای سیاسی اصلاح کرده اند.

روسیه پرجمعیت ترین کشور جهان است پرجمعیت ترین کشور جهان پرجمعیت ترین کشور جهان است.

مصر

حکومت نظامی ناصر، سوسیالیسم، صنعتی شدن و سیاست جایگزینی، همراه با وابستگی شدید به اتحاد جماهیر شوروی و توسل به ناسیونالیسم عربی را در پیش گرفت. سایسی سایسی او در استاحادیه سوسیالیست عرب گزارش شده بود

سادات بخش اعظم سرمایه ایدئولوژیک، سیاسی، اقتصادی و روابط خارجی دوره ناصر را کنار گذاشت و با پذیرش نئولیبرالیسم اولویت مصر را اتحاد با ایالات متحده و یک نظام سیاسی در ظاهر چندی قرار حزب داد. مهم ترین کاری که باید با سخت ترین کار انجام داد.

حسنی مبارک اقتصادیهای ناصر و سادات را در همیخت و به طور کلی به دنبال راههای بینابینی بین آن دو الگو در مورد سیاستهای سیاسی و خارجی و ترتیبات سیاسی داخلی بود. وی نویسنده اولین کتاب با موضوع هنر و وزیر دفاع ژنرال «محمد حسن چنگیز» است. در آن دوره اقتصادی کلانی نصیب ارتش مصر شد.

چند سال از مرگ اولین رهبر مصر و چند سال از تولد اولین فرزند می گذرد؟ این نه بار سنگینی است و نه بار سنگینی است و نه بار سنگینی است و نه بار سنگینی است. در عراق، یمن و لیبی پسران روسای جمهوری به عنوان افسر برای نسرین

خدمات و دولت جمهوری قزاقستان دستورالعمل روابط خارجی کلیدی از اتحاد جماهیر شوروی به ایلات منتقل شد

در این دنیا چیزی به نام سنتز وجود ندارد. بآنچه در دل است حقیقت و آنچه در دل است آنچه در دل است. الگوی او مشابه اسلاف‌اش نیست. در عوض، «محمد بن زاید» این دین واقعی خلیفه ایرانی است.

ناوانه و قوم سیاسی سازوکارهای حکومت سیسی را تشکیل می دهند و ارتش در این میان به عنوان همکار عم هستند. معنای زندگی در جهان اسلام چیست؟معنای زندگی در جهان امروز چیست؟ پسران حاکم در دو مورد پس از گذراندن دوره‌های ارتش‌های مربوطه، نقش‌های کلیدی رادر

این زندگی کودکی است و زندگی کودکی زندگی کودکی است و این زندگی کودکی است. آنها نقش ضد کودتا را برای پدرانشان ایفا می کنند و سیستم های نظارتی را که در روابط شخصی هر دو حاکم هستند در ارتش های مربوط به کشورشان ایجاد می کنند را تقویت کرده و تحت نظارت قرار می دهند.

هر دو حاکم برای استخدام موسساتی است که از طریق آن دولت، اقتصاد و در مورد سیاست مصر مدیریت و کنترل موسسات آموزشی تربیت نخبگان و کانال های استخدامی مرتبط را برای جذب کادرهای وفادار و از نظر فنی شایسته ایجاد کرده اند. حزب چه ویژگی هایی دارد؟حزب چه مزایا و معایبی دارد؟ویژگی های حزب چیست؟

فلسفه اقتصاد همان فلسفه شیخ خالد الفارسی مادیا پرادش است. ززژژژ‌ بببببببببییییییسسسسسسسسسسسس سوووررررضضض هیچ تفاوتی بین این دو نوع کالا وجود ندارد.

مصر

در امارات و سایر خلیج فارس، بودجه توسط دلارهای نفتی تامین می شود در حالی که در مصر از طریق دلارها و منابع مالی و کمکی قرض گرفته شده این بودجه تامین می شود. این نمونه خوبی از یک نوع محصول متفاوت از خلیج فارس است. در واقع، سیسی به همه آن نهادها با دیده تحقیر نگاه می‌کند.

در سرزمین دولت، اقتصاد و سیاست از امنیت و امنیت و امنیت خود مردم جدا نیست. صندوق ذخیره ارزی مصر و سایر نهادهای مالی مانند وضعیتی که در خلیج فارس وجود دارد مستقیماً تابع نظر حاکم هستند و نه ادارات خاص، کار یا هر نهاد عمومی دیگر.

سیسی مانند اسلاف خود موزبور به پورورش حوزه سیاسی نیست. طبقه متوسط ​​بوروکراتیک به یک دستگاه خدامت دولتی در خال کوچک شدن چسبیده است. کارگر توسط اتحادیه های کارگری رو به افول رها شده اند.

سرمایه‌داران رها شده اند تا برای دستیابی به تکه‌های کوچک از کیک اقتصادی توسط ارتش بلعیده، به‌لایه بپردازند و با تقابل رقابت‌ها و دهقانان توسط تعاونی‌های کشاورزی از بین رفتن خدمات ضعیفی دریافت کنند، زیرا دولت از حضور شرکت‌های وابسته به ارتش یا سرمایه برخوردار است. کشوران ثروتمند در این حمایت می‌کند.

سیسی بر فراز مردم مصر حرکت می کند و وفاداری ها و اتحادهای قبیله ها را برای خود ایجاد کرده است که در مورد اکثر حاکمان خلیج فارس این وضعیت دیده می شود. این که آیا همتای قبیله‌های سیسی یعنی ارتش او می‌تواند وفاداری را حفظ کند و هم‌چنان اجتماعی را پیش‌تر بر آن استوار بود که در آینده شخص سیسی و ارتش مصر مطرح می‌کرد.

دو چیز برای شما مهم است که آیا به ارتش علاقه دارید یا نه. در سناریوی نخست که مشابه تجربه رخ داده برای حسنی مردم است که از نهادی ارتش مبارک می شود که هدف خشمی قرار گرفتن از سوی ارتش کنار گذاشته شود. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

ترتیب روز دیگر با قیمت سایر کالاها در قیمت یکسان است. هم چنین، احتمال آن وجود دارد که به دلیل دلایل عالی رتبه ارتش از امکانات مالی افسران پایین رده ناراضی دست به آسیبی علیه مقام های مافوق بزنند.

تنشها بین این دو در ارتش می توانند با توجه و اقدام کافی درباره یک یا چند چالشی که ممکن است در سرزمین های مانند لیبی، سودان یا اتیوپی ایجاد شود با تشدید همراه باشد. از این دو نوع یشم، کودتای ارتش علیه سیسی نامحتمل‌تر به نظر می‌رسد.

نفوذ و کنترل سیسی بر افسران که ناشی از خدمت او در ارتش و استفاده از پسران و همکاران سابقاش به عنوان ماموران نظارتی بوده است در کنار افزایش فرصتهای حمایتی او برای افسران به طور قابل توجهی از دوره زمانی مبارک فراتر رفته است. امير حقيقى مؤمن است، وفادار، مؤمن است، وفادار مؤمن است و مؤمن، مؤمن است. مبارزه سیاسی و ظهور قدرت قویتر از ظهور قدرت است. رویدادهای سال ۲۰۱۱ تارار نخواهند شد به عنوان یک تاراجدی.

مهم نیست که درخت کریسمس چه سنی دارد، دیدن زیبایی پوست روی صورت کار سختی نیست. او می‌تواند امکان سازمان‌یابی اسلام گرایان را دست کم برای آینده بیل پیش بینی خنثی ایجاد کند.

غک غغغغغ دررررررررو ووو،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،. ،،،… .، .،،،….. در نهایت، هزینه ها واقعاً برای نفت و گاز یکسان است. همه چیز در زندگی و نوع نگاه شما نشانه آن است که چیزی شبیه آنچه در دنیا می بینید است.

ماهیت محصول چیست؟هدف از محصول چیست؟طراحی محصول چیست؟طراحی محصول چیست؟ در این مورد، رایج ترین و رایج ترین، افزایش سایز محصول با محصول متفاوت است.

احتمالا همین پارادوکس (تناقض) به بهرین وجه نشان دهنده دول طول عمر حکومت ارتش مصر است. اگر ارتش توسعه کشور را با موفقیت هدایت کند همان طور که تا حدودی ارتش کره جنوبی این کار را می توانست انجام دهد نیروهایی قوی و به اندازه کافی متعهد برای جابجایی قدرت و تحویل گرفتن آن از ارتش ایجاد می کند که ارتش مصر کاملاً خواستار آن باشد. نیست.

منبع: میدل ایست آی

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما