راهنمای خرید آنلاین بیمه بدنه: پرداخت غرامت برای انواع خودروهای جنایی

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

در سالهای اخیر به دلیل افزایش تعداد خودروها و نبود بستر مناسب برای تردد در جاده های کشور و همچنین فرهنگ رانندگی نسبتاً ضعیف در کشور ما ، تعداد تصادفات رانندگی در کشور در حال شکستن رکوردهای جهانی با این حال ، در سال های اخیر ، افزایش قیمت خودرو تأثیر مثبتی بر بخش بیمه در این بازار گذاشته است ، بنابراین برخی رانندگان علاوه بر صدور مکمل بیمه بدنه خودرو از شرکت های بیمه ، برای جلوگیری از خسارت های تصادفی نیز برای بیمه بدنه خودرو اقدام کرده اند. به

بیمه بدنه خودرو به عنوان بیمه اجباری شناخته نمی شود. اما دریافت پوشش اصلی و تکمیلی مزایای زیادی را برای شرکت بیمه به همراه خواهد داشت. بیمه بدنه خودرو انواع مختلفی را شامل می شود ، از جمله حوادث رانندگی و همچنین حوادث طبیعی. خرید بیمه نامه بدنه بسیار رایج است ، به ویژه در بین دارندگان خودروهای گران قیمت و بسیاری از شرکت های بیمه در مورد نحوه دریافت غرامت بیمه بدنه شک دارند. در حالی که برخی به اشتباه تصور می کنند بیمه بدنه فقط برای خودروهای گران قیمت مقرون به صرفه است ، خرید بیمه نامه بدنه برای خودروی ارزان قیمت به دلیل حق بیمه ارزان قیمت آنها منطقی به نظر می رسد. در حالی که این نوع بیمه اجباری نیست ، تقریباً همه صاحبان خودرو آن را خریداری می کنند ، که می تواند عامل اصلی آسیب های بدنه خودرو در اثر حوادث مختلف باشد. این در حالی است که بیمه بدنه خودرو می تواند موارد مختلفی را به درخواست شرکت بیمه و در حین عقد قرارداد با شرکت بیمه پوشش دهد ، بنابراین شرکت های بیمه موظف هستند در تمام این موارد بیمه بدنه خودرو را بیمه کنند. آنها می توانند آشنا شوند.

بیمه اصلی بدنه خودرو

پوشش بیمه بدنه به دو دسته اصلی و ثانویه (کمکی) یا اضافی تقسیم می شود:

پوشش اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر است:

  • سرقت کل
  • آسیب خودرو هنگام نجات و انتقال
  • تصادف ماشین
  • حوادث ناشی از آتش سوزی ، انفجار ، رعد و برق (ASA) خودروهای بیمه شده یا آسیب ناشی از قطعات یدکی.
  • آسیب به لاستیک بیمه شده و چرخ خودرو. شرکت بیمه تا 50 درصد مبلغ جدید خود را برای جبران از دست دادن باتری و لاستیک ماشین آنها پرداخت می کند.

حمایت تکمیلی یا اضافی بیمه بدنه خودرو

همانطور که اشاره کردیم ، طبق قوانین بیمه ، وقتی بیمه شده بدنه اتومبیل خود را بیمه می کند ، باید پوشش اصلی را به عنوان حمایت اولیه بیمه دریافت کند. اما همه بیمه شدگان می توانند با پرداخت هزینه ماشین اضافی ، بیمه بدنه خودرو خود را افزایش دهند. این بدان معناست که پوشش اضافی یا تکمیلی به پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو آنها اضافه می شود و در صورت بروز حادثه ، خسارت ناشی از موارد ذکر شده در پوشش تکمیلی بیمه بدنه خودرو توسط شرکت بیمه پوشش داده می شود.

پوشش اضافی و تکمیلی بیمه بدنه خودرو ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • خسارت ناشی از سرقت قطعات خودرو از جمله لاستیک و لاستیک ، پخش رادیویی ، آینه ها و سایر قسمتهای خودرو
  • آسیب ناشی از شکستن شیشه به دلایلی غیر از خطرات اصلی
شیشه ای که با بیمه بدن اضافی پوشانده شده را بشکنید
  • آسیب ناشی از پارک خودرو در تعمیرگاه و عدم استفاده از آن در هنگام تعمیرات پس از حادثه
  • خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند آتشفشان ، زلزله و سیل
  • خسارت ناشی از پاشیدن مواد اسیدی ، مواد شیمیایی و رنگ بر روی بدنه خودرو

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که شرکت بیمه با قرارداد با شرکت بیمه می تواند آنها را در پوشش بیمه بدنه خودرو قرار دهد ، از جمله:

  • آسیب ناشی از شرکت در مسابقات اتومبیلرانی یا آزمایش سرعت
  • آسیب ناشی از حمل مواد منفجره ، مواد اسیدی و قابل اشتعال
  • آسیب ناشی از میخ یا سایر اجسام تیز روی بدنه خودرو

همانطور که اشاره کردیم موارد فوق تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار نمی گیرند ، مگر اینکه شرکت بیمه هزینه آنها را بپردازد و هزینه های اضافی بپردازد و این موارد در بیمه نامه یا مکمل ذکر شده است. علاوه بر این ، طبق قانون بیمه بدنه ، از دست دادن اتومبیل سنتی کاملاً تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرد. خودرویی با 50 درصد دیه یک مرد مسلمان یا بیشتر یا کمتر از حداکثر وظیفه عمر در طول ماه ممنوعه در زمان حادثه. قوه قضائیه هر سال میزان دیه را تعیین می کند. سپس؛ بر این اساس ، بیمه مرکزی حدود تعهدات مالی و عمر بیمه شخص ثالث را تعیین می کند. بر اساس این تعریف ، ارزش یک خودروی سنتی در سال 1400 کمتر یا معادل 320 میلیون تومان است. بیمه بدنه خودرو و خدمات و پوشش های آن هنگام دریافت خسارت در شرایط مختلف ، توصیه می کنیم راهنمای بیمه کامل خودرو و بدنه خودرو را مطالعه کنید.

خطرات استفاده از پوشش بیمه بدنه چیست؟

رانندگی در جاده های شلوغ یک فرایند خطرناک است که در آن گاهی تصادف می تواند کاملاً اجتناب ناپذیر باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، پوشش بیمه بدنه خودرو به دو دسته اصلی و کمکی یا مکمل تقسیم می شود. اما در این بین ، باید بدانید بیمه خودرو چه ریسک هایی را شامل می شود تا بتوانید بهترین پوشش را انتخاب کنید. در ادامه ، خطرات تحت پوشش بیمه بدنه خودرو را بررسی می کنیم.

یکی از مواردی که امروزه بیمه بدنه خودرو را متفاوت می کند ، پوشش نوسانات بازار است. دلیل افزایش این نوع پوشش ها افزایش قیمت خودرو و افزایش چشمگیر آن در چند سال گذشته است و در نتیجه با افزایش پوشش نوسانات قیمت بازار ، بیمه شدگان می توانند زیان ها را افزایش دهند. تا 20 دریافت کرد درصد سرمایه بیمه شده

پوشش نوسان قیمت بازار شامل پوشش های تکمیلی بیمه بدنه خودرو می شود.

یکی دیگر از مواردی که یک شرکت بیمه می تواند با قرارداد با شرکت بیمه به پوشش بیمه بدنه خودرو اضافه کند ، هزینه سفر است.

یکی دیگر از مواردی که می تواند تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار گیرد ، حذف استهلاک است. اما فقط خودروهایی که بیش از 45 درصد تخفیف دارند می توانند از پوشش استهلاک استفاده کنند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه بدنه به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/carbody

چرا استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو را انتخاب می کنید؟

با توجه به حضور کارگزاران بیمه آنلاین ، در سبد حمایتی بیمه شرکت های بیمه عملاً افزایش چشمگیری رخ داده است. این سازمان شامل سیستم های فروش آنلاین بیمه بیمه در زمینه های مختلف مانند بیمه شخص ثالث خودرو ، بیمه بدنه و موتور شخص ثالث ، بیمه بدنه خودرو ، بیمه مسافرتی ، بیمه مسافرتی ویژه ، بیمه سلامت ، بیمه مسئولیت پزشکان ، بیمه آتش سوزی و زلزله و بیمه شخصی می باشد. ، bimeh.com. این گروه در حال حاضر با شرکت های مختلف بیمه همکاری می کند و در نتیجه تنوع بسیار بالایی در مجموعه بیمه ارائه شده توسط این گروه ایجاد می شود. در نتیجه ، شرکت بیمه گزینه های بیشتری دارد و می تواند به راحتی و به طور کامل نوع خدمات و قیمت بیمه های مختلف را مقایسه کند.

خرید آنلاین بیمه بدن
خرید آنلاین بیمه بدن

به عنوان یک سیستم جامع برای استعلام ، مقایسه و خرید انواع بیمه با بیمه بدنه خودرو. از سوی دیگر امکان خرید آنلاین با چند کلیک وجود دارد و در نهایت قرارداد بیمه به صورت رایگان برای شرکت بیمه ارسال می شود. مهمترین مزیت خرید بیمه بدنه خودرو از طریق کارگزاری آنلاین bimeh.com امکان انتخاب مناسب ترین بیمه بدنه و دریافت مشاوره تخصصی برای خرید رایگان است. بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای بررسی و ارزیابی جداگانه سایت های فروش بیمه بدنه خودرو ، بیمه انواع شرکت های بیمه خودرو را به طور کلی و اصولی در سایت بیمه .com مقایسه کرده و پس از مشاوره بهترین بیمه نامه بدنه را انتخاب کنید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما