راهنمای مافیا برای لمسه تایل

در دکوراسیون کلاسیک بیشتر از دکوراسیون مدرن به نور اهمیت داده می شود. مبلمان نیمه سلطنتی باعث چشم نواز شدن دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل شما می شود. در واقع در این مبلمان راحتی مبل مدرن و ظرافت مبل سلطنتی به کار برده شده است. اما با این حال میزان نور ورودی در دکوراسیون کلاسیک باید بیشتر از دکوراسیون مدرن باشد. از طرفی دیگر استفاده از گیاهان در خانه به شما این امکان می دهد تا داشتن دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد را تجربه کنید. نقشه ی خانه، نور خانه، مساحت خانه از عوامل موثر در انتخاب نوع دکوراسیون می باشد. این ویژگیها عبارت است از استفاده از شیشه زیاد، نقشه ساده و ارتباط موثر با طبیعت. همچنین برای نور شب وجود آباژورها و لوسترهایی نیز به چشم می خورد که تمامی این نشانه ها دلیلی بر اهمیت نور در دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد. دکوراسیون داخلی کلاسیک پرطرفدارترین سبک برای طراحی اتاق مهمان می باشد. سقف در سبک کلاسیک معمولا سفید است، تزئین شده با گچبری های دست ساز .

این که کارفرما چه سبکی را میپسندد یا از کدام رنگ و جلوه های بصری برای هماهنگی بیشتر با طراحی داخلی، لذت میبرد تازه شروع کار است.در ادامه نکات معماری طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی که باید نسبت به علایق و سبک موردنظر کارفرما طراحی شود را بررسی میکنیم. دکوراسیون داخلی کلاسیک از شکوه خاصی برخوردار بوده و به همین جهت در این نوع طراحی از رنگ های سنگین، گرم و با شکوه چون کرم، شیری، قهوه ای، بژ، سفید، طوسی و زرشکی استفاده می کنند. استفاده از کابینت مخصوص سرویس بهداشتی به شما کمک می کند تا یک سرویس بهداشتی منظم و جمع و جور داشته باشید، کابینت های سرویس بهداشتی در طرح های کلاسیک تولید شده اند که می توان آنها را خریداری کرد. استفاده از رنگ سفید و مشکی، مشکی و قرمز، کرم و سرمه ای انتخابی مناسب برای دکوراسیون داخلی کلاسیک سرویس های بهداشتی می باشد. بسیاری از خانم های خانه دار که اهل ذوق و هنر می باشند، به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود نیز اهمیت می دهند. مبل نیمه سلطنتی که برای دکوراسیون داخلی کلاسیک در نظر گرفته می شود، بهتر است که دارای روکشی متناسب با روکش پرده های منزل باشد.

زیرا هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی بوده که ما از آن به عنوان سلیقه در زبان عامه یاد میکنیم و براورده ساختن و رسیدن به حد کمال سلیقه ی کارفرما در معماری داخلی در اولویت قراردارد. برای استفاده از رنگ باید باید عناصری چون نور، مساحت اتاق، روحیه و سلیقه ی فرد، سن فرد نیز در نظر گرفته شود. مبلمان و نوع پرده، نورپردازی، و تزئینات نمای داخلی ساختمان از مهم ترین عناصری می باشند که در دکوراسیون داخلی کلاسیک مورد توجه می باشند. تقارن و نظم از مهم ترین ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد.

استفاده از رنگ های فاخر مانند بژ، نقره ای، طلایی، قهوه ای سوخته، کرم، شیری بیشتر مربوط به دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد، اما می توان رنگ های شاد و روشن را نیز در این دکوراسیون در کنار دیگر رنگ ها به کار برد و حس نشاط بیشتری را به محیط انتقال داد. در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک باشد این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که تقارن و نظم حرف اول را در این سبک طراحی می زند. میتوانید حسوحال خودتان را از طریق استفاده از کاشیهای موزائیکی با طرحهای دلخواه بیان کنید؛ چیزی شبیه به این کاشی موزائیکیهای طلایی و سفید زیبای حمام که در تصویر بالا میبینید. هر چیزی که حس دوران شیرین کودکی را تداعی کند، برای شما خاطره انگیز و نوستالژیک باشد، رنگ و بوی طبیعت، فرهنگ و یک تاریخ کهن داشته باشد، مربوط به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد.

ایرانیان به طراحی دکوراسیون اتاق مهمان اهمیت خاصی می دهند و سعی می کنند آن را بهتر از هر جای منزل طراحی نمایند. هنگام در نظر گرفتن محلی برای ذخیره هر چیزی از وسایلی به عنوان دکور استفاده کنید تا فضا را از آنچه هست هم بهتر کنید. هر چیزی که حس نو بودن، حس جدید بودن و حس کشف یک هیجان جدید را در شما القا کند مربوط به دکوراسیون مدرن می باشد. علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از از شال مبل، فرش پشمی، کوسن های طرح دار و دکوری های مدرن برای خاص تر کردن دکوراسیون استفاده نمود. در سبک مدرن از اشیای دکوراتیو مینیمال بیشتر استفاده می شود. استفاده از رنگ های مختلف در دکوراسیون احساس شادی و نشاط را در محیط ایجاد می کند و احساس دلگیر بودن را از محیط می گیرد. پیشنهاد می کنم برای دیدن بهترین ایده های طراحی دیوار از صفحه آن دیدن کنید. فرش هایی با طرح های خشتی، فرش های ریز بافت با طرح های ریز و پر نقش و نگار بهترین نوع فرش برای دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشند.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد علم روانشناسی در مجموعه این فعالیت ها و آشنایی با قوانین انتخاب رنگ و چیدمان و فاصله های استاندارد در وسایل مختلف، در نتیجه حرفه ای کاملا تخصصی می باشد و انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون از اصلی ترین گام ها برای زیباتر شدن محیط خواهد بود. دراین قسمت پروژه ای را خدمت شما معرفی می کنیم که در آن یک آپارتمان در حال ساخت و در مرحله پایان سفت کاری و تیغه چینی با متراژ تقریبی 150 متر مربع واقع در شهر خمینی شهر از توابع اصفهان توسط کارفرمای محترم به گروه ساختمانی ناتک ارائه شد. در واقع این سبک بر کارایی و ضرورت استوار است و در آن نباید از مبلمان و اثاثیه غیر ضروری استفاده کرد. در این حالت چشم با موانع بصری کمتری برخورد میکند و آرامش بیشتری دارد.

ممکن است طراح داخلی کار چیدمان و دکوراسیون داخلی را انجام دهد اما عکس این موضوع صادق نیست و دکوراتور نمی تواند به طراحی داخلی بپردازد بلکه برای این کار حتما نیاز به اخذ مدرک است طراح داخلی با مشاوره معمار پروژه حتی قادر به تغیرر طراحی معماری نیز میباشد مثلا ممکن است برای طراحی داخلی ایده آل یک دیوار را جابجا نماید و به بحث تخریب و جابجایی و یا ساخت فضاهای جدید ورود کند چرا که علم ورود به بخش فنی ساختمان را دارد اما طراح دکوراسیون ممکن است حتی مدرک مرتبط با رشته معماری نداشته باشد و استعداد ایشان در انتخاب طرح های زیبا و فراهم کردن هارمونی های جذاب و گیرا باشد گرچه طراح می تواند با مجهز کزدن خود به مباحث طراحی معماری کار خود را ارتقا دهد و کمک بیشتری در این زمینه به فضاهای داخلی داشته باشد ولی الزاما این نکته ضروری نیست در نتیجه دکوراتور برای انجام کارهای محول شده به خود بیش از هر چیز به ذوق و قریحه و زیبایی شناسی نیاز دارد تا دانستن علوم مهندسی چرا که وی در پایان یک پروژه معماری به کار اضافه شده و چه بسا طراحان دکوراسیون در ساختمان هایی مشغول شوند که سالها پیش ساخته شده اند ولی طراح داخلی در صورتی الزام به حضور در یک پروژه تغییر دکوراسیون پیدا می کند که نیاز به حذف یا جابجایی و یا ایجاد فضای جدیدی باشد گرچه در بسیاری از موارد طراح داخلی خود طراحی دکوراسیون را نیز با توجه به استعداد و ذوق و قریحه خود انجام می دهد.

در واقع بوهمی سبکی ساده است که از ذوق هنری درون شما خلق شده و فضایی خاص و بی نظیر به دکوراسیون داخلی منازل شما می بخشد. نظارت دارد و در طرح خود آنها را مدنظر قرار خواهد داد و همزمان بر بخش ها و جلوه های تزئینی و دکوراتیو داخلی مانند در نظر داشتن فضاهایی برای تزئین و جانمایی اکسسوری های مختلف در بخش طراحی دکوراسیون داخلی اهتمام به خرج خواهد داد از این رو بحث طراحی داخلی ساختمان با طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان متفاوت خواهد بود چرا که در اولی علاوه بر دلالت بر مباحث دکوراتیو و تزئینی و اکسسوری های مورد استفاده نیاز به داشتن علم مهندسی در به وجود آمدن فضاها نیز می باشد اما در مورد دوم یعنی بحث دکوراسیون داخلی صرفا بر بخش تزئین و چیدمان اکسسوری ها تمرکز دارد و در واقع کار دکوراتیو یا طراح دکوراسیون پس از طراح داخلی شروع می شود گرچه در مواردی می توان این دو را هم زمان با هم پیش برد. در قسمت ورودی آشپزخانه می توانید از یک پرده آویز سنتی استفاده نمایید. پس عملا دکور شما از بین رفته است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نیپا دکوراسیون.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما