راه اندازی اولین رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل

[ad_1]

ایرانسل اولین ارائه دهنده اینترنت همراه ۵G در ایران نیز اولین ارائه دهنده خدمات رومینگ بین المللی ۵G شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اعضای اولین ارائه دهنده اینترنت 5G همراه (5G) که مایل به سفر به کشورهای امارات، چین و تایلند هستند، می توانند از خدمات رومینگ اینترنت پرسرعت 5G ایرانسل در این کشورها استفاده کنند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران اولین ارائه دهنده خدمات رومینگ بین المللی نسل پنجم (5G) است که امکان استفاده از این سرویس در امارات متحده عربی، China Mobile چین و AIS تایلند را فراهم می کند. کشورهای دیگر نیز به زودی به درگاه رومینگ 5G ایرانسل اضافه خواهند شد.

اعضایی که مایل به استفاده از اینترنت پرسرعت رومینگ 5G ایرانسل هستند، می توانند قبل از خروج از مرز ایران، از طریق اپلیکیشن فوق العاده «ایرانسل من» و یا شماره گیری کد دستوری 1111*، خدمات رومینگ بین المللی را فعال کنند. لغو این سرویس نیز با شماره گیری همان کد دستوری انجام می شود. اما در زمان حضور مشترک در مرز ایران، نرخ های متعارف برای مشتریان همیشه محاسبه می شود و تنها در صورت خروج مشترک از کشور و در مناطق تحت پوشش اپراتور قرارداد، تعرفه رومینگ محاسبه می شود.

ایرانسل تاکنون به عنوان رئیس توسعه رومینگ بین‌الملل، در بین اپراتورهای ایرانی، «خدمات رومینگ بین‌المللی نسل دوم و سوم (2G و 3G) با 272 اپراتور در 131 کشور جهان» و «خدمات رومینگ بین‌المللی نسل چهارم (4G) با 126 اپراتور را داشته است. “اپراتورها در 66 کشور”.

پیش از این ایرانسل هشتمین سایت 5G خود و اولین سایت 5G دولت سیزدهم را بعدازظهر 10 آذرماه سال جاری راه اندازی کرد. با حضور عیسی زارع پور وزیر حمل و نقل و فناوری اطلاعات در فرکانس جدید 2.3 گیگاهرتز در اندیشه راه اندازی شد. شهرستان، استان البرز. راه اندازی شد. هفت سایت دیگر نسل 5G ایرانسل در سال 1378 در استان های تهران، شیراز، هرمزگان و خراسان رضوی راه اندازی شدند.

ایرانسل در اولین روز از سال 1400 به مناسبت اولین سالگرد راه اندازی تجاری شبکه نسل پنجم خود، بار دیگر رکورد سرعت اینترنت را در ایران ثبت و با حضور اصحاب رسانه مدیریت کرد. سرعت 3.909 گیگابیت بر ثانیه وارد شبکه واقعی و تجاری نسل پنجم شوید.

ایرانسل در حال حاضر با هشت سایت تجاری (5G) بیشترین سایت های تجاری 5G را در ایران دارد و در صورت رفع مشکلات نرخ و تخصیص فرکانس، آماده است تا برنامه شبکه نسل پنجم خود را سریعتر از همیشه گسترش دهد. ایران ادامه دارد و به دنبال آن است. تلفن همراه نسل 5.5 وارد ایران شد

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حال گسترش خدمات رومینگ 5G خود به سایر کشورها و اپراتورها است و تلاش می کند تا تجربه استفاده از اینترنت با سرعت و کیفیت بالا را مطابق با استانداردهای بین المللی به مشتریان خود ارائه دهد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما