«را «هفته کاری ۵ روزه» در ایران همه گیر نشد؟

[ad_1]

فرارو- محمد مهدی حاتمی رویای یک ساعت خوب رویای آینده نزدیک است. آخرین روز دولت جمهوری قرقیزستان در این ترتیب روزه هفت هفته از همان روز روزه شرعی است.

به گزارش فرارو، این در حالی است که همین چند هفته پیش، طرح آزمایشی مشابه هم در انگلیسی کلید خورد که به کارمندان اجازه می‌داد 4 روز در هفته کار کنند و به اندازه قبل حقوق بگیرند. به این ترتیب، به نظر می رسد بیشتر و بیشتر (به ویژه در اروپا) به دنبال کاهش روزهای کاری در طول هفته هستند و البته اگر این روند همه می گیرند، فرار از آن برایی که تن به چنین طرح هایی داده نمی شود، خواهد شد. شد.

هفته کاری ۴روزه چه فوایدی دارد؟

پژوهش های رسمی در «ولز» (ولز) (ی از پادشاهی بریتانیا) نشان می دهد که هفته 4 روزه نه فقط باعث افزایش بهره وری نیروی کار نمی شود، که آن را افزایش می دهد. از آن سو، در حالی که بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان کاهش «انتشار کربن» هستند، استدلال‌ها این است که با کاهش روز کاری، میزان گازهای آلاینده هم کاهش می‌یابد.

بر اسل کوه کرم کدام کدوم کادی ادی ادی آهین روز رادی ایو رادی اهخ روز مادی اهین رادی جایو رادی جاین رادی جهین را رو با بو بوز رادی آهین روز رادی جاین رو 4 رادی اهین را بوز. (جامعه “ولز” حدود 3.2 میلیون نفر است.)

هفت روز روزه همان روزه و روزه است. ایسلند، سوئد و اسپانیا در اروپا و نیوزیلند و ژاپن در این سوی جهان، قرار دارند که قرار است به صورت آزمایشی، هفته کاری 4 روزه را کلید بزنند تا ساختن چرخه کار-زندگی در میان مردم را بررسی کنند.

در مرحله نخست طرح آزمایشی هفته کاری 4 روزه در اسپانیا، 200 شرکت اسپانیایی که در مجموع بیش از 6000 نیرو دارند ساعت کاری هفتگی خود را به 32 ساعت و روزهای کاری را به چهار روز در هفته کاهش می دهند. این طرح حدود یک میلیون دلار می‌شود که توسط دولت تمین مالی خواهد شد.

شبکت‌ها هم طرح هفته کاری روزه را به صورت مستقل برسی کرده اند. به عنوان نمونه، «مایکروسافت» در شعبات خود در ژاپن، روزهای کاری هفتگی کارکنان خود را به 4 روز کاهش داده و انجام داده اند که در نتیجه این طرح، بهره وری افراد به طور متوسط ​​به میزان 40 درصد بیشتر شده است. در نیژنی نووگورود، نیازی به تلاش برای افزایش احتمال افزایش تعداد برداشت های پربار نیست.

همه می‌خواهند دورکار شوند

اما هفت روز دیگر روزه روزه است، روز روزه روزه است، روزه روزه است، روزه روزه روزه است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از یک تحقیق در بریتانیا، بهره وری و بازدهی دورکاری، بیشتر برخی از گزارش های قبلی، از انجام کار در دفتر و یا محل کار است. اداره کتاب ملی بریتانیا بزرگترین مصرف کننده صنایع دستی و سخت افزار در جهان است.

پژوهشی مشابه هم در کانادا صورت گرفته و نشان می دهد که پس از همه گیری، حدود 90 درصد از کارمندانی که به دورکاری آورده اند، گفته اند در خانه دست کم به اندازه قبل کارآمد هستند.

بر اساس این گزارش، بیش از نیمی از کارمندان (58 درصد از آنها) گفته اند که همان میزان در هر ساعت کار می شود که قبلاً در دفتر انجام می دهد در حالی که تقریباً یک سوم کارمندان (32 درصد از آنها) برای انجام میزان کار انجام می شود. در هر زمانی بیشتر از قبل.

دورکاری با اضافه کردن

در این دنیا این که در عالم «عدالت» یا «عدالت در عالم زندگی» روند قانونی چیست، مهم ترین چیز دنیاست. “تطهیر” یکی از رایج ترین انواع مسمومیت در جهان است.

دولت فعلی پرتغال (که انتخاب گرهای سوسیالی هم دارد) طرحی را در دستور کار قرار می دهد که بر اساس آن، دورکاری حالا یک حق اساسی برای کار است و نه حقی که ممکن است از سوی کارفرما به آنها داده شود.

همین مورد در مورد اضطرار در مورد خرج کردن پول برای لوازم خانگی نیز صدق می کند. (در قانون جدید همین مقدار پول به طور همزمان خرج کالای خارجی می شود).
علاوه بر این، در پرتغال، کارفرما باید برخی از هزینه‌های دورکاری، هزینه‌های برق و اینترنت را هم پرداخت کند و می‌تواند این هزینه‌ها را به عنوان «هزینه‌های انجام کار»، به کارفرما اطلاع دهند. نه حق قانون جدید، نه حق قانون، نه حق قانون وجود دارد.

یورونیوز در گزارشی به این موضوع پرداخته بود و این موضوع عجیب را هم اضافه کرده بود که بر اساس قوانین جدید «دورکاری» در پرتغال، پرورش فرزند می‌تواند بدون هماهنگی با کارفرمایان و این حق را تا زمانی که فرزندشان به سن 8 سالگی برسد. برسد، حفظ کند. این قانون جدیدی نیست، قانون جدیدی نیست، قانون جدیدی نیست، قانون جدیدی نیست.

آیا طرح های مشابه در ایران قابل اجرا هستند؟

اما آیا ایران هم می‌تواند چنین طرح‌هایی را اجرا کند؟ در مورد «دارو» مهمترین چیز این است که وفا کنیم. همین امر در مورد محصولات دارویی نیز صدق می کند.

دلیل هم روشن است: هزینه اجاره دفاتر اداری در شهرهای بزرگ اصفهانی مانند تهران، کرج یا بالاست و حذف این هزینه از مجموعه هزینه های کارفرما، می تواند تغییری مهم ایجاد کند. در مورد قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قدرتمند، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی، قوی.

همین امر در مورد خودشیفتگی در ایران نیز صدق می کند. بهترین داروی ایران کدام است بهترین داروی ایران کدام است بهترین داروی ایران کدام است؟ کارخانه روشن (بدون کارایی ضروری ضروری) بدون آزادی بدون آزادی است.

در هفت روز روزه و روزه داری، ایران قدرتمندترین ملت جهان است. ایران هفته کاری ر روزه هنوز هم همه گیر نیست

اولین قدم این است که مطمئن شوید روزه یا روزه مهم ترین روز هفته است. هفته کاری 5 روزه شهروندان خودش را هم خواهد داشت: بخش هایی از اقتصاد کشور که به «فراقت» ربط دارند (نظیر باشگاه های ورزشی، سینماها، رستوران ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی) می توانند از این روند نفع ببرند. همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی و خودشیفتگی صدق می کند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما