کاهش یا افزایش بازار ارزهای دیجیتال؛ کدام قابل تحمل تر است؟

[ad_1]

در رفتن بیت کوین 34 روز پیش رکورد تاریخی 68500 دلاری را شکست و پس از آن بازار ارزهای دیجیتال به رکورد تاریخی 3 تریلیون دلار رسید. اما این روند زیاد دوام نیاورد و بیت کوین ابتدا از 60000 کانال عقب افتاد. سپس در مرز کانال به 50000 دلار کاهش یافت. سپس با عجله یکی یکی کانال را پایین آوردند و در 4 دسامبر به سطح 42000 رسیدند. با این حال، کاهش در همان سطح کنترل شد و بیت کوین دوباره به بالای 46 هزار دلار رسید. از آن زمان، بیشتر ارزهای دیجیتال به شدت سقوط کرده اند.

به گزارش فرارو، 50 ارز برتر بازار 30 تا 50 درصد با قیمت های 34 روز گذشته فاصله دارند. بیت کوین حدود 30 درصد کمتر از حد تاریخی خود است. بررسی ها نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال در ماه گذشته حدود 800 میلیارد دلار کاهش یافت و به 2.206 تریلیون دلار یا 8158 میلیارد دلار رسید.

بیت کوین در حال حاضر 48000 دلار است و اتریوم دومین ارز مهم بازار با 830 دلار کاهش به 3865 دلار رسیده است.

اما نگرانی اصلی سرمایه گذاران در این بازار این است که بیت کوین در کانال های پایین تری سقوط کند و در نتیجه سایر ارزها در بازار ارزهای دیجیتال با شدت بیشتری سقوط کنند.

کاهش یا افزایش بازار ارزهای دیجیتال؛  کدام قابل تحمل تر است؟

بازار ارزهای دیجیتال به کجا می رود؟

امروزه تحلیل های زیادی در مورد گرایش به سمت ارزهای دیجیتال در حال انجام است. اما بهتر است در وهله اول به بازار نگاه کنید. بررسی اظهارات اکثر فعالان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال نشان می دهد که بیت کوین به عنوان رهبر بازار، هنوز هیچ نشانه ای از روند نزولی قوی نشان نداده است.

به گفته وی، با این حال، اگر قرار است بازار به رشد خود ادامه دهد، بیت کوین باید مقاومت را برای رفع ترس سرمایه گذاران بشکند.

آیوش جیندال، تحلیلگر رسانه NewsBTC گفت: خاموش کردن شمع روزانه بیت کوین بالای 50000 دلار می تواند راه را برای صعود بیشتر هموار کند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح 50,800 است و اگر این مقاومت شکسته شود، قیمت می تواند تا سطح 52,000 افزایش یابد.

البته او وضعیت بدبینانه ای هم ارائه می دهد. او معتقد است که اگر بیت کوین نتواند این مقاومت را بشکند، احتمالا دوباره به انتهای کانال 47000 دلاری سقوط خواهد کرد. برخی پیش بینی می کنند که بیت کوین بار دیگر کانال 42000 را لمس خواهد کرد.

اما تحلیلگران کوین تلگراف به طور کلی بر این عقیده هستند که بازار بیشتر از این سقوط نخواهد کرد. با این حال، او می گوید که سرمایه گذاران باید تا ماه اول سال 2022 برای یک روند صعودی جدید صبر کنند.

چرا چشم انداز بازار ارز دیجیتال در سال 2022 مثبت است؟

با ظهور نوع جدید کرونا، بسیاری از کشورها تورم بی سابقه ای را تجربه می کنند. ایالات متحده در حال حاضر بالاترین نرخ را در چهار دهه اخیر دارد و تورم آن به 6.8 رسیده است. در چنین سناریویی، چشم انداز دارایی های ضد تورم همیشه مثبت بوده است. بنابراین، سرعت تورم در ماه های آینده ممکن است به نفع بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال معتبر حاوی سکه های خاص باشد.

Cryptoputito به نقل از تحلیلگر ارشد بلومبرگ، مایک مک گلون، گفت: در حالی که ارزهای ملی مانند دلار به آرامی قدرت خرید خود را از دست می دهند، بسیاری بیت کوین را دقیقا برعکس می دانند. بیت کوین در حال حاضر یک دارایی ضد تورم است. عرضه مداوم 21 میلیون بیت کوین تا کنون اعتماد را افزایش داده و آن را به یک ابزار سرمایه گذاری جذاب تبدیل کرده است. ابزاری که بسیاری از مردم در آشفتگی های مالی اخیر به آن روی آوردند.

با این حال، یک تحلیلگر ارشد بلومبرگ پیش بینی می کند که “نیروی کاهش دهنده تورم” در سال آینده موفق خواهد شد و تورم فزاینده جهانی را کنترل خواهد کرد. به گفته وی، این فرآیند می تواند تا 100000 بیت کوین هزینه داشته باشد. به گفته این کارشناس، این عوامل منجر به رسیدن طلا به 2000 دلار و رسیدن نفت به 50 دلار می شود.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما