شریعتمداری: اسناد سفر خاتمی به سوروس را دارم

[ad_1]

روزنامه کیهان اظهارات حسین شریعتمداری را در دیدار مدیران رسانه با رئیس سازمان بسیج منتشر کرد.

مدیرعامل کیهان با یادآوری ماجرای غم انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی، آن را با حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس ایرانی در خلیج فارس مقایسه کرد. در گزارش پنتاگون آمده است که فرمانده وینسنس، ویلیام راجرز، حتما می‌دانست که ایران در کریدور ایرباس پرواز می‌کند و فرماندهان دو کشتی دیگر در منطقه به او اطلاع داده‌اند و اصرار بر ارسال پالس‌ها به ایرباس داشته است. شاید آنها هواپیماهای تجاری نبودند، اما با وجود این هشدارها، فرمانده وینسنس به ایرباس ایران شلیک کرد و 299 مسافر را کشت.

یک گزارش پنتاگون بیان می کند که وینسنس اشتباه یا نادان نبود، اما او در برابر فرمانده راجرز صبر نشان داد. اما زمانی که هواپیمای اوکراینی سرنگون شد، ابتدا تصور می شد که آمریکا به حمله موشکی سپاه به آیان اسد پاسخ می دهد، اما سردار حاجی زاده بلافاصله پس از اینکه متوجه شد این حمله توسط پدافندهای خودی انجام شده است، این کشور اذعان کرد. اشتباه و فرمانده سپاه سردار سلامی در مجلس حضور یافتند و متواضعانه از اشتباه یاد کردند و آنقدر پشیمان شدند و آشکارا گریه کردند. وی همچنین پس از بازجویی از ماموران مربوطه دستگیر شد.

شریعتمداری ادامه داد؛ بی شک فاجعه هواپیمای اوکراینی قلب همه را به درد آورده است، اما منظور من مقایسه این دو حادثه است. در آمریکا به دلیل رفتار عمدی یا حداقل شبه عمدی به فرمانده کشتی مدال می دهند و در اینجا فرمانده سپاه برای شهدای فاجعه عذرخواهی و گریه می کند، اما از سوی دیگر برخی رسانه های داخلی به این موضوع می پردازند. حادثه.

یک روزنامه عکس بزرگی از سقوط هواپیما را در صفحه اول خود با عکس اجساد کشته شدگان منتشر کرده است که گویی هواپیما به عمد مورد حمله قرار گرفته است! برخی سایت های خبری مدعی شده اند که از مسافران هواپیماهای اوکراینی به عنوان سپر انسانی استفاده شده است! دیگر طعمش فرق نمی کند، در کنار دشمن می خوابد.

مدیرعامل کیهان افزود: آقای خاتمی دو بار با جورج سوروس (سرمایه گذار صهیونیست و حامی و تامین مالی فتنه 88 آمریکایی-اسرائیلی) دیدار کرده است. او از بی اساس بودن خبر کیهان به ما شکایت کرده است، اما پیگیر شکایت خود نیست زیرا می داند که ما شواهد محکمی از این بازدید داریم.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما