رونمایی از لباس تیم ملی هندبال آقایان و بانوان

[ad_1]

به گزارش «وارش سه» و به نقل از ایسنا، مراسم رونمایی از لباس تیم های ملی هندبال و مراسم معارفه ایرانسل به عنوان حامی مالی امروز برگزار شد. این مراسم با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، مریم یوسفی و هانیه کریمی از اعضای تیم ملی هندبال بانوان و علی رحیمی و افشین صادقی از اعضای تیم ملی هندبال مردان و تنی چند از مسئولان فدراسیون برگزار شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نشست خبری خود گفت: با کمک حاملان جدید فصل جدیدی در تاریخ هندبال ما رقم خواهد خورد. در بحث اسپانسری پنجره جدیدی برای ما باز می شود. اگر به تاریخ ورزش کشور نگاه کنیم، اگر هندبال در بسیاری از دوره ها مشکل نداشت، امروز وضعیت بهتری داشت. امروز هندبال بانوان در تمام شاخه های توپ بانوان رخنه کرده است. ایران ما در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا چهارم شدیم.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: تیم ملی مردان در مسابقات قهرمانی آسیا نیز رقابت های خوبی خواهد داشت. تیم ملی هندبال مردان نیز امشب راهی اسپانیا می شود تا در مسابقات چهارنفره با حضور ژاپن، اسپانیا، لهستان و ایران شرکت کند. در هندبال آسیا جزو سه تیم برتر آسیا و هشت تیم برتر دنیا هستیم و امسال قرار است با هم رقابت کنند و سهمیه جهانی را کسب کنند. افق هندبال ما روز به روز روشن تر می شود.

وی افزود: امروز هر اتفاقی بیفتد افق روشنی برای منطقه خواهیم داشت. ما به حامیان مالی نیاز داریم و بازی ها برندهای خوبی خواهند ساخت. حداقل 24 ساعت یا 48 ساعت ورزش باعث شادی جامعه می شود. تبریک به گروهی که در چند وقت اخیر در کشور نامی برای خود دست و پا کرده اند و در آینده نیز در هندبال تاثیرگذار خواهند بود.

عباسی مدیرعامل ایرانسل نیز در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی گفت: در حوزه ارتباطات مشارکت بین المللی داریم. مخاطب اصلی ما نسل جوان و بیشتر بازیکنان هستند. ارتباط ما با نسل جوان نزدیک است و می‌خواهیم تا حد امکان از حوزه‌هایی که این مخاطبان به آن علاقه دارند حمایت کنیم. در والیبال طرفدار بودیم. ما در فوتبال بیشتر ارتباط داریم، طرفدار کشتی هم هستیم. امروز خدا موفق شده و امروز در خدمت جامعه هندبال هستیم. نسل جوان بیشتر به این موضوعات تمایل دارد. تیم ملی هندبال بانوان اخیرا نتایج خوبی کسب کرده است که برای آینده امیدوارکننده خواهد بود. در آینده خبرهای خوبی از تیم مردان خواهد بود. با این حال، مردان نیز می خواهند خود را در رقابت نشان دهند.

عباسی گفت: شاید جایگاه هندبال در سایر شاخه های کشور بالاتر باشد و جایگاه در کشورهای دیگر بهتر باشد. در جایی که برنامه ریزی کرده بودیم موفق شدیم و ادامه دادیم. هندبال هم این قابلیت را دارد. از امروز در این منطقه هستیم و به اندازه نیاز کمک خواهیم کرد. امیدواریم نتایج خوبی کسب کنند و هر موفقیتی در سطح کشور باعث افزایش رضایتمندی جامعه شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم انتظارات از هندبال، پیروزی بازیکنان، کار، تلاش و انگیزه باعث ایجاد رضایت در مردم شود، امیدواریم تیم های ملی در این رشته روز به روز بدرخشند. “

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما