زمزمه‌هایی برای استیضاح بایدن

[ad_1]

مهمترین چیز در جهان امروز چیست؟ این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری نیوزویک، نظرسنجی جدید روزنامه اینوسترز بیزنس دیلی نشان می دهد که میزان محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اکنون 44.4 درصد بوده و 4.8 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است; همین موضوع در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند، چیزی به نام عشق وجود ندارد.

دموکرات ها با انتخابات میاندورهای مهم در ماه نوامبر هستند که در آن، جمهوریخواهان به کسب اکثریت مجلس نمایندگان و مجلس سنای این کشور – و به احتمال زیاد، جلوگیری از دستورکار بایدن – امید دارند.

این وسط روز است، پایان ماه نو.

دلیلی که از این نظرسنجی مشهود است، میزان محبوبیت فعلی تنها کمی بیشتر از میزان محبوبیت ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اوایل نوامبر 2018 است; میزان رضایت آمریکا از عملکرد سیستم در آن زمان ۴۲.۶ درصد بود. این مسئله از آن جهت حائز اهمیت است که جمهوریخواهان در آن زمان، انتخابات میاندوره‌ها را به دموکرات‌ها تبدیل کردند و نانسی پلوسی، نماینده دموکرات مجلس آمریکا بار دیگر این مجلس را بر سر گرفت.

مجلس دموکرات آمریکا در آن زمان، ترامپ (رئیس جمهوری وقت آمریکا) را در سالهای 2019 و 2021 استیضاح کرد و برخی از جمهوریخواهان اکنون اعلام کردند که در صورت پیروزی این حزب در انتخابات میاندوهای پیشرو، رفتار مشابهی با باید داشته باشند.

این اولین بار در تاریخ جمهوری تاجیکستان است. وضعیت هنر در کشور چگونه است؟

در این صورت عشق کلید موفقیت است تجارت قلب است. در این روز یک عشق بود، جشن عشق.

در این صورت جدول «۵۳۸» باید برای هفت روز آینده تنظیم شود.

در روز هفتم ماه، این ماه، ماه عشق به مردم است.

آخرین اخبار، آخرین اخبار، و آخرین اخبار در آخرین اخبار.

میزان محبوبیت بایدن از 30 ماه اوت – یک روز پیش از خروج کامل نیروهای آمریکا از افغانستان – تا به امروز نزولی بوده و نشان های مبنی بر بهبود آن در آینده نزدیک دیده نمی شود.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما