ساخت اولین فیلم بلند سینمایی در فضا ؛ دستاورد مهم جدید روسیه – زومیت

[ad_1]

اولین ماهواره در فضا ، اولین سگ ، اولین مرد و اولین زن و حالا اگر همه چیز خوب پیش برود ، روسیه به اولین فیلم ساخته شده در فضا افتخار می کند.

روز پنجشنبه ، کمیسیونی از متخصصان پزشکی و ایمنی در مسکو طرحی را در ماه جاری برای کارگردان و بازیگر زن برای ضبط اولین فیلم بلند بلند در فضا تصویب کرد و روسیه را یک قدم به ثبت رکورد دیگر نزدیک کرد.

این فیلم که روس ها در فضا ساخته اند “چالش” نام دارد و داستان پزشکی را روایت می کند که برای نجات جان یک فضانورد به طور مختصر در ایستگاه فضایی بین المللی به فضا پرتاب می شود. اگر فیلم ماه آینده فیلمبرداری شود ، صنعت فیلمسازی روسیه هالیوود را در مدار نزدیک زمین شکست می دهد.

سال گذشته ، ناسا اعلام کرد که قصد دارد با تام کروز یک فیلم فضایی بسازد. آژانس فضایی روسیه Roscosmos بعداً گفت که در حال بررسی ساخت این فیلم در مدار نزدیک است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو قبل از راه اندازی ، بازیگر و کارگردان روسی و قهرمان آنها (هر دو بازیگران نقش مکمل به طوری که مشکلات سلامتی به آخرین ثانیه نرسد) با اشتیاق در مورد جبهه جدید در صنعت سرگرمی صحبت کردند. او گفت که امیدوار است کاهش وزن را که قبلاً ندیده بود در یک فیلم بلند به تصویر بکشد و احساس شناور بودن آزادانه در کنار یک بازیگر حرفه ای و دیدن زمین از آسمان را نشان دهد.

جولیا پرسیلداین زن که قرار است اولین بازیگر زن در فضا شود ، در مورد تمرینات خود در پروازهای کوتاه توضیح داد: “او در چند ثانیه اول ترسناک است و سپس زیبا است.” خانم پورسیلد و کلیم شیپنکومدیر ارشد خدمه قصد دارد با کپسول سایوز به مدت 10 روز در قسمت روسی ایستگاه فضایی بین المللی سفر کند. هنوز مشخص نیست که ناسا چه زمانی پروژه فیلم فضایی خود را آغاز می کند. اما مقامات روسی آنقدر عجله داشتند که برنامه ماموریت خود را برای آزادی فیلمسازان تغییر دادند.

کپسول سایوز متصل به ایستگاه فضایی بین المللی

ماژول نیروی دریایی روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری می شود.

قرار است گروه فیلمساز روس در 5 اکتبر (13 اکتبر) راه اندازی شود. تأیید اخیر کمیسیون مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین ، مانع مهمی را در تولید فیلم برطرف کرد. پرسیلد 37 ساله ، در نقشی که ایفا خواهد کرد ، همچنین خود را برای سفری فضایی از طریق آموزشی که در بهار امسال و پس از تست بازیگری آغاز شده بود ، آماده می کند. او هیچ سابقه ای در فضا و هواپیما ندارد.

پرسیدل به عنوان دختر یک نقاش و معلم مهد کودک ، اکنون یک ستاره فیلم روسی است. او چهار سال در پرفروش ترین مجموعه فیلم ، هنر و تلویزیون در تئاتر مالایا برونایا در مسکو کار کرده است.

برنامه روسیه برای پرتاب این بازیگر به فضا بخشی از سفرهای فضایی فضایی غیرحرفه ای امسال است. اینها شامل پرواز جف بزوس ، مالک آمازون از موشک Blue Argin ، شرکت دیگری است که او در اختیار دارد ، و پرتاب اخیر چهار مسافر ، از جمله کپسول SpaceX.

مقالات مرتبط:

در ماموریت پیشرو ، آنتون چاپلروف، یک فضانورد با تجربه ، فضاپیمای سایوز را هدایت می کند. همه اعضای ماموریت آموزش دیده اند تا در مواقع اضطراری در پرواز با کپسول و در قسمت روسی ایستگاه فضایی آماده شوند.

Pursild می گوید از پرواز آینده نمی ترسد. با این حال ، او ترس را یک احساس طبیعی می داند. او اعتراف کرده است که برای فیلمبرداری در فضا باید با محدودیت هایی روبرو شود. به عنوان مثال ، او مسئول گریم است و بدون حضور افراد مسئول نور و صدا جلوی دوربین می رود.

شیپنکو می گوید هدف او از ساخت فیلم در ایستگاه فضایی نشان دادن تجربه فضایی از طریق شخصیت یک پزشک با ایفای نقش پرسیلد به عنوان یک فرد عادی است. او گفت: “هر کس باید کمی شبیه قهرمان خود باشد و احساس سفر در فضا را از طریق بازیگری تجربه کند.” سه فضانورد ایستگاه فضایی نیز نقش های جزئی در فیلم خواهند داشت.

یولیا پرسیدل و آنتون اسکاپلروف و کلیم شیپنکو

از چپ به راست: یولیا پرسیدل و آنتون اسکاپلروف و کلیم شیپنکو.

آنتون دولین، منتقد فیلم و سردبیر مجله فیلم هنر ، به نیویورک تایمز گفت که فیلمبرداری از تعداد زیادی از بازیگران زن بدون وزن ، تحولی جدید در صنعت فیلم خواهد بود. با این حال ، مشخص نیست که آیا هزینه و خطر فیلمبرداری در فضا برای پروژه های آینده پس از پذیرش اولین فیلم سینمایی روسیه در فضا و ناپدید شدن ، توجیه پذیر است یا خیر.

فضانوردان و فضانوردان البته دهه هاست که مستند می سازند. ماموریت قمری آپولو تلویزیون زنده را راه اندازی کرد. رابرت پلرمندبیر سابق وب سایت خبری تاریخ فضا ، CalcuttaSpeed.com ، می گوید که قبلاً اقداماتی برای ساخت یک فیلم بلند در فضا انجام شده است. ریچارد گاریتدر سال 2008 ، کارآفرینی که به عنوان گردشگر در فضا سفر می کرد ، فیلم کوتاه هفت دقیقه ای به نام “قله ترس” را با حضور فضانوردان و فضانوردان ضبط کرد. همچنین ، فیلم روسی 1984 “بازگشت از مدار” شامل صحنه هایی است که در فضا فیلم برداری شده است. با این حال ، “چالش” اولین فیلم بلند در فضا و اولین فیلمی است که توسط یک بازیگر و کارگردان به فضا ارسال می شود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما