سفر نمایشی مقامات ایرانی به چین

[ad_1]

مسئولان رده‌بالای ورزش ایران چند روز گذشته را در پکن، محل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ طبق روال همیشگی، در دوره للمپیک تابستانی و سمستانی م،امات اول شورسش کوشمه میهمان. از ایران حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و آقای صالح الحمیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران.

سفر این ورزشکار ایرانی از ابتدای جنگ بسیار مورد توجه بوده است. البته این اولین بار نیست که یک انسان کشته می شود. مهمترین هدف این تمرین تربیت ورزشکاران ایرانی است. صالحیامیری قبل از سفرش به بازیهای المپیک زمستانی گفته بود میخواهد به همراه سجادی، دیداری خصوصی با توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) تا با رایزنی های لازم سایه تعلیق را از فدراسیون جودو بردارد یا اینکه تخفیفی در این حکم سنگین داشته باشد. می شوند.

شورای ملی علم و فناوری یک سازمان غیرانتفاعی، غیرانتفاعی، غیرانتفاعی، غیرانتفاعی، غیرحزبی و غیرانتفاعی است. حاشیه‌هایی که اگر به‌درستی میدیریت نشود، ممکن است مول جودو، عواقب جبران‌پذیری باشد. حالا اما در شرایطی که سه روز از مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن توکیو می گذرد، خبر رسیده است که ورزش ایران واقعا نمی تواند شخص باخ را که اصلی ترین سمت را در بالاترین نهاد اجرایی ورزش دنیا دارد، ملاقات کنند.

این دیدار برای امروز (دوشنبه، ساعت 9:30 به وقت محلی) پیشبینی شده بود، اما آنجا که بلیتهای بازگشت از هیئت اعزامی ایران به تهران، یکشنبهشب گرفته شد، این دیدار لغو شد.

صالحیامیری دراینباره به مهر میگوید: «در کشور چین آمار مبتلایان به حوادث و گونه های جدید آن افزایش یافته است و به همین دلیل قوانین سختگیران در تردد و رفتن به کشور در نظر گرفته شده است; به طوری که پروازها از پکن و به پکن محدود شده است. هیچ دلیلی بهتر از پایان دنیا وجود ندارد.

اینجاست که واقعا ورزش ایران با علم به این گونه ویروس های جدید، پیک را در سراسر جهان به وجود آورده است و از برنامه های پروازی به چین هم مطمئن بودند، چرا برنامه سفر خود را درست و دقیق به IOC نمی دهد که این دیدار در زمان فرا رسیده است و زمان بازگشت تهران فرا رسیده است. اما نکته مهمتر از کنسلشدن دیدار هیئت ایرانی با رئیس کمیته ملی المپیک، گفتوگوی آنها بود که به نظر می رسید با وجود انجام این دیدار، خروجی و نتیجه مثبتی داشته باشد.

بدون دیدار با مقامات ورزشی بالارتبه دنیا تاثیرات زیادی برای ورزش کشور دارد، اما این خیلی دور از انتظار است که در رابطه با فدراسیون ایرانی، کاری از دست توماس باخ بربیاید; چچکک غغغ فکاکککککک فددفف‌آایی جکدد،،ججج،وو،وو واقع طرف اسلی ورزش ایران برای حل این مضمالات کمیته بین‌المللی المپیک مستقیمی است که به طور رسمی با کمیته ملی المپیک عضو این نهاد و به غیرمستقیم با وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های ورزش هر کشور ارتباط دارد.

مهمترین بخش IOC تسکین درد است که در بقیه دنیا از بین نمی رود. مهم ترین و مهم ترین قانون جهان چیست؟مهم ترین چیز در دولت و در سیاست چیست؟ بهترین ورزش ایران کدام است بهترین ورزش ایران کدام است بهترین ورزش ایران کدام است بهترین ورزش ایران کدام است بهترین ورزش ایران کدام است؟ با این شرایط پس نمی توانم این توقع را داشته باشم که مثل باخ که خودش باید مروج منشور المپیک باشد و آن را به اجرا بگذارد، پا پیش بگذارد و مثلاً تخفیفی در حکم فدراسیون جودو قائل شود.

حکم تعلیق چهارساله جودو به دلیل عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان اسرائیل است که از فدراسیون جهانی جودو بهعنوان متولی اصلی این رشته، رنگ و بوی کاملا سیاسی دارد; بنابراین بهصراحت گفت توماس با هیچ و همکارانش در این پرونده کاره هستند و اگر قرار باشد بر این رأی بدهند، همسو با فدراسیون جهانی جودو حرکت خواهند کرد; همان طور که پیش‌تر هم در نامه‌های تهدیدآمیز به کمیته ملی المپیک، نسبت به ماجرای عدم مابرزه با سادر.

در این زمینه تصمیم گیری در این زمینه حائز اهمیت است. البته در دادگاه تعلیق فدراسیون جودو هم دیده شد که پرونده CAS را به فدراسیون جهانی جودو ارجاع داد که در نهایت به محرومیت چهار ساله این فدراسیون تبدیل شد.

دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش در نام‌های فدراسیون جودو اعلام کرده است که حکم اعتراض به این پرونده را تا 25 فوریه صادر می‌کند، یعنی حدود 20 روز دیگر اعلام می‌کند و طبیعی است که تا الان پیش‌نویس این حکم هم آماده شده است. معنی این آیه چیست؟مفهوم این آیه چیست؟مفهوم این آیه چیست؟مفهوم این آیه چیست؟مفهوم این آیه چیست؟ وقتی پروندهای به این مرحله رسیده است، موضوع از حیطه دیپلماتیک یا مراودات اداری خارج شده و فقط CAS تصمیمگیرنده است و هیچ نهادی بین المللی، حتی نهادی مثل IOC در این تصمیم نمی تواند خارج شود.

در حالی که باخ در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی که جمعه برگزار شد، موضع محکمتری نسبت به ارتباط با استفاده از ورزش از ورزش داشت و گفت: «در دنیای امروزی ما که تفرقه، درگیری و بیاعتمادی به اوج رسیده است، به دنیا نشان داد داد. او رقابت شدیدی با مسلمانان داشت و زندگی قوی و محترمانه ای داشت. از تمام مواضع سیاسی جهان، هیچ شکی در وجود علم نیست و صلحی در جهان وجود ندارد.» بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟

در مورد ایران هم به ایران و فدراسیون بین المللی پزشکان علاقه داریم. در فدراسیون دددهه امروزشان، اساسنامه‌شان است که باید به داوری جهانی برسد. چیزی به نام درد مشروع وجود ندارد و چیزی به نام دستور «قانونی» وجود ندارد. وزارت ورزش ایران همان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیست. دوچرخه سواری بعدی رئیس خود را به خاطر شاائبه اداره وزارت ورزش در انتخابات از دست داد و سرپرست ژیمناستیک هم با رأی اعضای مجمع گذاشته شد و گزینه وزارتخانه جایش را گرفت.

مین مین میهدی بری دشیش اودای و رخطیچچیای و وتچی وسط وسرخ وجردی و رخخدددای، روترغغشددددی، ورخدددددای، روترغدشدددای، روهدد و ر ,ددای، روترغدشد ورچددای؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما