شخصیت باران کوثری

[ad_1]

معمولی

باران کوثری در 25 مهر 1364 در این شهرستان به دنیا آمد تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده استبهترین بابای دنیاساخته شده است دارش فرهنگ در سال 1370 وارد دنیای بازیگری شد و در فیلم هایی مانند «» بازی کرد.بازی خونی“و”مقداری گل رزباران کوثری علاوه بر بازیگری در برخی جشنواره ها به عنوان داور نیز حضور دارد. جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و جشنواره بین المللی فیلم وازول فرانسه نیز حضور داشته اند.

ورود به دنیای زندگی و بازیگری

باران کوثر در سال 1364 در تهران در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد. پدر او جهانگیر کوثری خالق و گزارشگر فوتبال و مادرش رخشان بنی اعتماد، کارگردان و فیلمنامه نویس سرشناس سینما و تلویزیون است. به لطف مادرش در سال 1370 در حالی که تنها 6 سال داشت برای اولین بار در فیلم «بهترین بابای دنیا» جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در این فیلم حضور یافت.نرگساو همچنین زیر نظر مادرش کار می کرد. حضور در تئاتر در سن 12 سالگیآن سوی آینه“جهت دار آجیتا حاجیان، وارد دنیا شد تئاتر و با سری 1998 “بگذارید قطب رشد کندآ قاسم جافری، وارد تلویزیون شد. در این مدت او همچنین توانست تحصیلات خود را در تئاتر و اطراف آن به نمایش بگذارد هنرستان سوره او تصمیم گرفت در رشته ای غیر از هنر در مقطع لیسانس تحصیل کند، بنابراین جامعه شناسی را انتخاب کرد.

فعالیت ها و افتخارات

باران کوثری از اوایل دهه 80 به عنوان یک بازیگر حرفه ای شناخته می شود. باران کوثری در سال 1381 و در سن 17 سالگی به عنوان ممتحن مسابقه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان انتخاب شد. در سال 2006 در سریال “مالک“جهت دار محمدحسین لطیفی بسیار مورد توجه خوانندگان هفته نامه قرار گرفت لامپ را حرکت دهید انتخاب کرد که نشان محبوبیت این نشریه را دریافت کند. با ویرایش های بهمن ماه همان سال کریستال سیمورگ بهترین بازیگر زن از بیست و پنجم جشنواره جهانی فیلم فجر او با دو فیلم خونین و روز سوم و دیپلم افتخار بین المللی برای یک فیلم خونین به شهرت رسید. دو سال بعد در سال 2008 برای بازی در فیلم کوثریتعجبساخته شده است شالیجا عارف پور، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر. او در سال 2010 در یک فیلم کوتاه ایفای نقش کرد.احمقجايزه بهترين بازيگر زن از ابتدا جشنواره ملی فیلم جوان ایران به دست آورده. برای فیلم باران کوثری در سال 1393خیابان ناشناسآ هاتف علیمردانیکریستال سیمورگ برنده بهترین بازیگر زن در بخش سیمورگ سودا شد. او در این فیلم نیز بازی کرده است.عرق سردساخته شده است سهیل بیرقی، برنده جایزه ویژه هیئت داوران شد جشنواره بین المللی فیلم دوبلین و جایزه بهترین بازیگر زن برای جشن نوزدهم دنیای تصویر برای دریافت در سال 1398.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما