شروع دسترسی به اینترنت در اینترنت با سرعت ارانسل از طریق وزیر ارتباطات

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رویکرد خود به معرفی قانون اساسی؛

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، روستای ایرانسل از توابع روستای غدیر از توابع شهرستان درنگ استان فارس به نمایندگی از روستای ایرانسل از توابع روستای ایرانسل صبح روز یکشنبه، 18 بهمن ماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اتصال «روستای بالا» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر بیژن به صورت آنلاین افتتاح شد. عباسی.

در این مراسم دکتر صدیق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس ایرج روحی مشاور وزیر در امور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه خدمات عمومی روستایی و گسترده ، نیز حضور داشتند.سایت ارتباط آنلاین با ایرانسل و گفتگوی زنده با مهندس مهرداد سهرابی، مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایران، سایت رسمی ارتباطی ایرانسال در شهر غدیر در استان درنگون. در ایران باز خواهد شد.

این سایت همچنان به گسترش شبکه ارتباطی خود از طریق Eransel ادامه می دهد و با کمک فناوری LTE-Pro، روستاییان توانسته اند سریعتر به اینترنت دسترسی داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم ضمن تشکر از دکتر بیژن عباسی، مدیرعامل و کارکنان ایرانسل که در هدایت ارتباطات روستایی نقش بسزایی داشتند و نقش بسیار فعالی داشتند، گفت: دیدار خواهند کرد.

وی افزود: ارتباطات، بسترسازی و دسترسی به اطلاعات تا حد زیادی بخشی از دیگر تحولات است و زمان برقراری ارتباط فرا رسیده است.

زارع پور گزارش داد: تامین زیرساخت ها به جای جمهوری اسلامی ایران یکی از اهداف اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به منظور انجام این امر در مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۰ ساعت بامداد تمام روستاهای بالای «خانه خانوار» به شبکه ملی اطلاعات وصل می شد.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به حضور کلاس آنلاین بر روی تخت داناپلاس ایرانسل اشاره کرد و همچنین از راهنمایی های ایرانسل در این بستر آموزشی آنلاین و ایجاد بستری امن برای مربیان و خانواده ها در وزارت اینترنت تشکر کرد.

“آذر” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ساختمان مرکزی ارانسل با حضور یکی از اعضای کلاس در داناپلاس ایرانسل در انتظار بستری شدن در این کلاس از معلمان و دانش پژوهان بود. سوال معلمان و مربیان این کلاس با استفاده از تحصیل دو ساله مستمر خود در سکوی داناپلاس در ایام کرونا، ابراز خرسندی کردند.

در پروژه اتصال 3 روستا به شبکه ملی اطلاعات وصل شده اند، علاوه بر توسعه و تجهیز سایت های ارتباطی موجود، جدید سایت جدید همراه اول و سایت جدید نیز توسط هایوب هدایت می شود.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما