ویدئوی جنجالی میترا حجار در پشت صحنه

[ad_1]

ویدیوی کوتاهی از قسمت ششم سریال جزیره که در آن دوستی را می بینیم که دیالوگ حاضر را فراموش می کند، سر به پایین می زند و شروع به خواندن فیلمنامه می کند. این بدان معناست که نه سردبیر، نه کارگردان، نه تیم بازبینی، نه توزیع کننده و نه کارشناس جلسه که باید برای دریافت مجوز کار هزینه ای پرداخت کند، متوجه چنین تفاوتی نشده اند. ویدئوی غرقاب در تمام شبکه های اجتماعی در کمتر از یک ساعت!

سهراب خسروی ویراستارترین و نقد شده ترین اثر برای این اثر به خبرآنلاین گفت: تمام سکانس را نگاه کنید هر جا دوستی به سرزمین کنونی نگاه می کند نباید جلوی امیر مکاره باشد میزانسن و بسته به آمد و دوربین بالا نشان می دهد که دوست فیلمنامه نویس نیست.

او درباره حواشی این موضوع می گوید: در سریال هایی مثل «24» شاهد خطاهای تدوین هستیم و از بین کارهای مختلفی که در حال پخش است، می توانم از بین ده ها مدل این برنامه ها را انتخاب کنم و برایتان بفرستم، اما ریتم واقعی این است. داستان، این مدل، بیش از 5000 کات در سریال وجود داشت، اما از بین 5000 کات، یکی را برای حمله انتخاب کردند که بخشی از ویرایش بود، من هم به آقای مقدم گفتم که اینطور نیست. اصلاً نکته.به هر حال میدونی کار ما پخش زنده نبود.میخواستم مستقیم به آنتن برم نه.پس به ما حق بدید که بگیم بی ادبی بود که کارمون رو هل دادیم.

خسروی البته صحنه دوم صحنه را به صورت آنلاین ارسال کرده است که متعلق به دوربین دیگری است و در جعبه هیچ تصویری از برگه یا جزوه ای که گفت و گوی میترا حجاز را می خواند وجود ندارد. در حالی که این ویدیو دقیقاً با دیالوگ مطابقت ندارد، اما در همان میزانسن و برای همان لحظات است.

با این حال، آنچه از این حادثه «برای جزیره» باقی مانده، بیانیه ای است که در ذهن مردم حک شده است. البته حیدری سازنده سریال توضیح می دهد که چرا این ویدیو به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما