دستگاه برش لیزر نو و اقساطی بخرید یا دست دوم و نقد؟

[ad_1]

قیمت دستگاه برش لیزر

شما ممکن است آن را دوست داشته باشید قیمت دستگاه برش لیزر اطلاعات دارد.

قیمت دستگاه به عوامل زیادی بستگی دارد. کیفیت مواد مصرفی، هزینه تولید یا کیفیت قطعات بدنه تجهیزات و نوع خدمات پس از فروش شرکت تامین کننده وزن و عوامل دیگری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

همچنین قیمت دستگاه برش لیزری کوچک با دستگاه ابعاد صنعتی و قیمت دستگاه برش لیزری غیر فلزات مانند پارچه نمدی چرم پلکسی با قیمت دستگاه برش لیزر ورق و آهن متفاوت است.

چرا قیمت دستگاه های برش لیزر در شرکت های مختلف متفاوت است؟

فرآیند خرید دستگاه برش لیزری با تحقیق در مورد دستگاه ها و به خصوص قیمت آنها شروع می شود. اگر در این مرحله خریدار به این نتیجه برسد که شرایط استفاده از دستگاه را دارد می تواند وارد فاز اجرایی شده و کارگاه خود را راه اندازی کند. به طور کلی، تحقیقات بازار نشان می دهد که قیمت دستگاه برش لیزری به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • اندازه دستگاه برش لیزری
  • نوع دستگاه برش لیزر (فلز پارچه ای یا غیر فلزی)
  • قطعات مورد استفاده در تجهیزات
  • قدرت دستگاه و مواد مصرفی آن
  • شرایط فروش دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تاثیر برند در بازار

تفاوت بین دستگاه های برش لیزری نو و دست دوم

دستگاه لیزر جدید پس از سالها کارکرد، سایش و پارگی متفاوتی دارد. مهم ترین قطعاتی که مصرف می شود این قطعات گنجانده شده است

هر یک از موارد فوق به تنهایی می تواند عملکرد دستگاه را تا حد زیادی کاهش دهد. بگذارید برای شما مثالی بزنم.

هنگامی که ریل ماشین و واگن فرسوده می شوند، حرکت محور به شدت دشوار می شود. این سختی می تواند به موتورها و درایورهای دستگاه فشار بیاورد و در نتیجه درایور یا کنترل کننده موتور یا دستگاه دچار مشکل شود.

تعویض ریل و واگن ماشین حدود سی هزار دلار، حدود دوازده میلیون دلار هزینه دارد.

لوله های تجهیزات، عدسی ها و آینه ها نیز از قطعات مصرفی هستند که باید در فواصل زمانی معین تعویض شوند. بنابراین تجهیزات دست دوم به زودی نیاز به لوله و لنز خواهند داشت. قیمت حدود ده میلیون تومان خواهد بود (مبنای محاسبه دلار سی تومان است).

جداول و تجهیزات دستگاه نیز به مرور زمان کوچک می شوند. مشکل میز رایج ترین مشکل دستگاه های استوک در بازار است که می تواند باعث ایجاد مزاحمت برای کاربر شود، زیرا زمانی که قسمتی از میز متعادل نباشد و قسمتی از سفارش شما بریده شود و قسمتی بریده نشود، باعث ایجاد مزاحمت نیز می شود. بسیار با هزینه شما و مشتری نارضایتی ایجاد خواهد کرد.

کنترل‌کننده‌های دستگاه نیز به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند و به مرور زمان، دستگاه‌های تولید شده در سال‌های گذشته دارای کنترل‌کننده‌های قدیمی‌تری خواهند بود که هزینه‌های زیادی برای تعویض آن‌ها برای کاربر به همراه خواهد داشت.

با توجه به موارد ذکر شده ممکن است فکر کنید که دستگاه های دست دوم مشکلات زیادی خواهند داشت و باید هزینه کمتری برای دستگاه از جمله تعمیر دستگاه و هزینه خواب و از دست دادن سفارش پرداخت کنید.

آیا خرید دستگاه برش لیزری دست دوم مقرون به صرفه است؟

هنگام خرید دستگاه استوک هزینه کمتری می پردازید و این پرداخت معمولاً به صورت نقدی انجام می شود.

دستگاه برای شما نصب می شود و کار خود را شروع می کنید. دستگاه می تواند بدون هیچ مشکلی کار کند، اما مشکلات دستگاه احتمالاً با افزایش فشار کار شروع می شود

در دستگاه استوک هیچ سرویسی وجود نخواهد داشت و باید خودتان مشکل دستگاه را حل کنید. اگر در برش و حفاری لیزری مهارت دارید، احتمالاً این تعمیر برای شما آسان خواهد بود، اما اگر تازه شروع به کار کرده اید، متأسفانه با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد.

زیرا برای حل مشکل باید تکنسین های مختلفی را در دستگاه بیاورید و هیچکس جوابگوی مشکلات دستگاه شما نخواهد بود.

پس به مشکلات عدیده ای که با پرداخت هزینه کمتر نسبت به تجهیزات جدید برای شما پیش خواهد آمد توجه کنید

در آخر اینکه آیا خرید دستگاه دست دوم ارزش دارد؟

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما