صدیقی: خانواده شهدای سانحه هوایی اوکراین دشمن را ناامید کردند

[ad_1]

نماز جمعه تهران گفت: شهید سلیمانی همیشه مردی ساده بود و دلش را به خدا می داد، به چیزهای فربه و شیرین دنیا عشق می ورزید و مشکل مرگ را برای خود حل می کرد و طعم شهادت را در پیشگاه خود چشید. شهادت

به گزارش ایلنا؛ امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام کاظم صدیقی، اولین خطبه نماز جمعه پایتخت را به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) امروز در مصلای امام خمینی (ره) برگزار کرد. سردار حاج قاسم سلیمانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی. وی به تشریح صفات و اقتدار حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) صفت فراگیر خداوند و آیینه جمال و جلال اوست.

وی در ادامه گفت: خداوند حضرت فاطمه (س) را ملاک و شاخص خط کشی حق و باطل قرار داده است. رضایت او مظهر شادی خداست و خشم او مظهر خشم خداست.
امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: یکی از افسران امام حافظ حکومت توحیدی تحت عنوان امامت و ولایت است. آنقدر چهره تابناک امامت و ولایت را رسوا کرد و بیمه کرد که امروز پرچم غدیر برافراشته شده و برج هایش با خون حضرت زهرا (س) پاشیده می شود.

صدیقی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی دفاع از ولایت بود و در هنگام شهادت برای مقاومت در برابر حکومت ظلم و غصب و نفاق دژهای فراوانی از خود به جای گذاشت و آرزو داشت برای ادامه خود غسل و تشییع شبانه انجام دهد. جنگ با افرادی که پذیرفته نمی شوند.

وی افزود: با این وصیت از کسانی که پرچم حاکمیت دینی را تا روز قیامت برافراشته اند برائت داد.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه دیگری با اشاره به وقایع تاریخی 9 دی به حوادث 9 دی اشاره کرد و گفت: به قول شهید سلیمانی، ما امت امام حسین هستیم. وقتی این ملت دیدند که خائنان به وجهه امام (ره) و ولایت خواری توهین کردند و به آن راضی نبودند و در روز عاشورا آن را تحقیر کردند، خونشان به جوش آمد و خیانت را از بین بردند.

صدیقی در ادامه گفت: یکی از ویژگی های این حرکت خودجوش و اصیل ملت ایران این بود که همه جریان ها به میدان آمدند و فقط تصویر امام (ره) و رهبر انقلاب را در دست داشتند و نادیده گرفتند. خائنان.”

وی در ادامه گفت: شهید سلیمانی همیشه اهل میدان بود و چون دلش را به خدا داده بود، مشکل عشق فربه و شیرین دنیا و مرگ را برای خود حل کرده بود و قبل از شهادت طعم شهادت را چشیده بود. ; لذا شهادت ایشان نقطه عطفی در بیمه شدن انقلاب بود.

امام جمعه موقت تهران گفت: با گذشت دو سال از شهادت ایشان، شاهد تحولی در منطقه هستیم که همه علاقمندان به مبارزه با منیت، یادبود ایشان و مردم عراق را در مجلس 400 نفره برگزار می کنند. یاد او گرامی باد. -مهندس. و مهمانان آنها انتقام قاتل را حق خود می دانستند.

صدیقی به پست مرحوم آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: همه طوایف آزادی خواهان و معاندین مخالف آیت الله مصباح بودند اما ایشان سر خم نکردند و متواضع بودند و رهبر خود را دوست داشتند.

وی همچنین به سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره این دانشجویان عزیز را در دانشگاه های معتبر تهران گرامی می داریم.

در گفتمان جمعه تهران تاکید شد: شهادت شهید سلیمانی و همدستانش، قاتل خبیث سردار سلیمانی به نظر می رسید مقاومت را شکست دهد. اما بعد از شهادت شهید سلیمانی آب خوشی از گلوی آمریکایی ها پایین نمی رود. صدیقی خاطرنشان کرد: امروز شاهد اقتدار و اقتدار مجاهدین در عراق، لبنان و یمن هستیم و پس از شهادت شهید سلیمانی در افغانستان، قبر آمریکا مایه ننگ بود و ریشه های آن ریشه کن می شود، کل منطقه.

وی خاطرنشان کرد: پس از ترور سردار سلیمانی وعده انتقام داده شد و در آن روز عینا اسد درهم شکست و دشمن که آبرویی ندارد ضربه سختی خورد و هیچ غلطی نتوانست بکند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما