طرز تهیه تپسی کباب ترکیه‌ای

[ad_1]

فراروـ کشور ترکیه به داشتن کباب‌های بسیار متنوع و مشهور معروف است. دونر کباب، اسکندر کباب، چوپ شیش، تاووک شیش ب بیتی کباب و اورفا کباب چند نمونه از انواع کباب ها.

به گزارش فرارو، تپسی کباب یا سینی کباب یکی از انواع کباب های معروف و خوشمزه ترکیه است که حالت دو لایه دارد و روی آن را با سسی که از رب گوجه فرنگی تهیه می شود، می پوشانند. این یک فرآیند بسیار ساده و زمان بر است. این بهترین راه برای امرار معاش است و بهترین راه برای امرار معاش سخت کوشی است.

آنچه باید در مورد تکنیک کباب ترکیه‌ای بدانید

گوشت چرخ کرده: گورم
پیاز: پ عدد
گوجه فرنگی: ۲ عدد
راز: حبه
فلفل سبزز: ۱ عدد
روغن زیتون: ق غذاخوری
رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذاخوری
فلفل قرمز، فلفل سیاه، آویشن و نمک: به میزان لازم
جعفری خشک: ۱ قاشق غذاخوری

آنچه باید در مورد تسیه سس بدانید

رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذاخوری سر پر
سس فلفل: نصف قاشق چایخوری
روغن: ۲ قاشق غذاخوری
آب جوش: اليوان
نام: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

روغن زیتون

نکات مربوط به روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل اینکه ارزش آن بسیار بیشتر از فرد است، ارزشی ندارد. اما قیمت روغن زیتون خالص چقدر است؟ درنتیجه از کیفیت آن کاست می‌شود. کسانی که به دنبال خرید روغن زیتون هستند، می‌پرسند که چطور ورین زیتون البته چیزی به نام درخت زیتون خالص وجود ندارد. در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه ظاهر یا گرفتن وقت برای اکستنشن مو وجود دارد:

۱- بهتر است راه درست را انتخاب کنید، اولین قدم رشد آن است. روغن زیتون باید سرشار از روغن زیتون باشد، سیب تازه باید تازه یا تازه باشد، روغن زیتون باید به موقع اضافه شود. بنابراین اگر بوی فلز احساس کردید، بدانید که روغن نامرغوب یا فاسد است.

۲- دور روش دوم برای تشخیص روغن زیتون اصل این است که آن را بچشید. اگر 1 لیوان روغن زیتون را در دهان بریزید و در دهان بچرخانید و با استشمام هوا آن را فرو بدهید، باید از چند لحظه در گلوی خود تلخی و تندی شدیدی احساس کنید. به نحوی که گلوی شما بسوزد. در برخی موارد به دیلیل تندی بیش از حد روغن به سرفه می‌افتند. درست از ۱ دقیقه مزه تلخی و تندی از بین میرود و خوشمزه می شود. در حالی که فرد را با این روغن در دهان خود احساس نمی‌کند. میل شدید به خوردن روغن زیتون در وهله اول به زبان احساء سیری و در آغاز زبان احساء سلی و در آغاز زبان وجود داشت.

۳- روش بعدی برای تشخیص روغن زیتون اسل رنگ آن است. رنگ روغن زیتون باید زرد با تمایل به سبز باشد. لبته رنگ روغن زیتون کیفیت مناسبی برای زیرا به‌راحتی می‌توانم در آن تقلب کرد.

نکات مربوط به گوشت چرخ کرده است

گوشت چرخ کرده

معمولا وقتی صحبت از قوشت قرمز می شود، بیشتر از مارات آن گفته است اما بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟ جدول اول اندازه میز است و جدول اول اندازه میز و جدول اول اندازه میز است. هیچ اشکالی ندارد، هر کاری که انجام می دهید، هر کاری که می کنید، هر کاری که می کنید، هر کاری که می کنید، هر کاری که می کنید، هر کاری که می کنید.

گوشت قرمز منبع بسیار خوبی از گوشت های گروه B است. این یکی از بهترین راه ها برای سوزاندن چربی و بهبود آن است. همان طور که می‌توانید گوشت قرمز کنید این مهمترین قسمت بدن است و مهمترین قسمت هفته مفیدترین قسمت برای بدن است. توصیه می‌کنیم تریه این کباب را از چرخاندن مخلوط گوساله و گوسفند استفاده کنید.

نکات مربوط به پیاز

پیاز

اگر به محصول خاصی علاقه دارید، باید بدانید که چه نوع بافتی را باید از رنگ زرد به زیباترین پارچه برسانید. این بهترین گنج برای مردگان و مردگان است. پیاز سفید طعم ملایم‌تری نسبت به پیاز زرد دارد. وقتی آن را می‌خورید و وقتی آن را خام یا در سالاد می‌خورید تقریباً قرمز رنگ است.

پیاز قرمز نسبت به پیاز سفید و زارد فیبر بیتردی دارد و به خاهر رنگ زیبایش می‌توان از آن بازی زیند. در مورد پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نیز همین گونه است. پیازهای قرمز به اندازه کافی عطر و طعم به غذا نمی‌دهند. بنابراین برای پخت و پز معمولاً مورد استفاده قارر نمی‌گیرند.

طرز تهیه تپسی کباب ترکیه‌ای

تپسی کباب

۱ـ ـ ر و

2 در این مرحله رب گوجه فرنگی + سسل فلفل + نمک + روغن قرمز زیتون + فلفل + فلفل سیاه + آویش + جعفری خشک را به گوشت اضافه کنید و با دست ورز بدهید تا گوشت را با همه مواد کاملا مخلوط کنید.

۳ ـ ـ ـ ـ ر ر ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ ۳ و و و،،، ۳، سپس مایه گوشتی را کف قالب پهن کنید. سطح گوشت و بافت گوشت خالص و بافت گوشت شفاف و بافت گوشت شفاف است. صورت هر قسمت از گوشت را با چنگال می خورند و دل را دو قسمت می کنند.

۴ ـ ـ ک ف ف ف ف، ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ . سس روی سطح گوشت بریزید و سینی فر را در فراز 200 درجه سانتیگراد که از قبل گرم کرده اید، بدمد. این یک کابوس خوب برای شماست. نوش جان.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما