ظهور راست افراطی در ارتش ایالات متحده

[ad_1]

در رفتن نگرانی‌هایی در میان کارشناسان نظامی، سیاستمداران و ژنرال‌های سابق آمریکایی درباره ظهور افراط‌گرایان راست در ارتش ایالات متحده و تهدید بالقوه آن برای دموکراسی آمریکا مطرح شده است. علیرغم اعلام سیاست های جدید برای ریشه کن کردن تروریسم، برخی کارشناسان هشدار می دهند که امنیت کافی نیست و انتخابات بعدی در مواجهه با موج دوم خیزش های خشونت آمیز گسترده برگزار خواهد شد. آن را ناامن تر می کند. ژنرال پل ایتون سابق ارتش آمریکا و دو ژنرال بازنشسته ارتش اخیرا در مقاله ای در واشنگتن پست درباره خطرات کودتا در انتخابات 2024 هشدار دادند. فرمانده کل قوا هشدار داد که کودتا با کمک نیروهای شورشی می تواند موفقیت آمیز باشد. ایتون در مصاحبه ای گفت: «تاریخ ارتش و مجریان قانون ایالات متحده، سابقه دست کم گرفتن خطرات جناح راست است.

او به بمب گذاری سال 1995 اوکلاهاما سیتی اشاره می کرد که یک کهنه سرباز به نام تیموتی مک وی و همدستش تری نیکولز یک کامیون اجاره ای مملو از مواد منفجره دست ساز را از یک ساختمان فدرال بیرون کشیدند. پارک کردند. این کامیون منفجر شد و 168 نفر را کشت و بیش از 650 نفر را مجروح کرد. عاملان این حمله نژادپرستانه بودند.

ایتون گفت: “افرادی مانند مک وی هنوز اینجا هستند. ما حدود 4500 نفر مانند او را در زمان حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره در واشنگتن دیدیم.”

او گفت که ظهور اینترنت و ظهور رسانه های اجتماعی خطر ناشی از راستگرایان مسلح در ایالات متحده را افزایش داده است.

ایتون گفت: “گسترش تروریسم در نیروهای پلیس و نیروهای مسلح ایالتی و محلی ما یک نگرانی بسیار جدی است که باید به آن پرداخته شود. گروه هایی مانند “پسران افتخار” و “گاردهای سوگند” قطعا از ارتش ما استخدام می کنند.” هستند “

حمله تروریستی به ساختمان کنگره در واشنگتن از بسیاری جهات ناامنی ارتش آمریکا را آشکار کرد. از 272 متهمی که در شورش های 6 ژانویه در کنگره متهم شدند، 81 نفر از ارتش و پنج نفر از نیروهای مسلح ایالات متحده بودند.

اشلی بابیت، 35 ساله، کارمند سابق نیروی هوایی، هنگامی که می خواست از دروازه کنگره وارد شود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. جذابیت افراط گرایی در میان سربازان و کهنه سربازان موضوعی طولانی مدت با سابقه خشونت است.

سال گذشته، ارتش Ethan Philan Melzer در دفتر دادستانی منطقه جنوبی نیویورک اعتراف کرد که قصد دارد به سایر سربازان واحد خود حمله کند. در کیفرخواست ادعا شده است که ملزر با اعضای گروه نئونازی اطلاعات حساسی را در مورد واحدی که به زودی مستقر می شود و تا حد امکان بسیاری از همکارانش را کشته است به اشتراک گذاشته است.

در سال 2018، سرجوخه نیروی دریایی واسیلیوس پیستولیس پس از حمله به مردم در جریان تظاهرات سال 2017 در شارلوتسویل دستگیر شد. تحقیقات در مورد چت او نشان داد که او با یک گروه نئونازی در تماس بوده است.

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط کنسرسیوم ملی برای مطالعه تروریسم و ​​واکنش به تروریسم در دانشگاه مریلند، از سال 1990 تا ژوئیه 2021، حداقل 354 نفر با پیشینه نظامی مرتکب جنایت با انگیزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی شده اند.

داده ها نشان می دهد که این مشکل در ایالات متحده رو به افزایش است، جایی که از سال 1990 تا 2010 به طور متوسط ​​6 مورد در سال وجود داشت، اما این تعداد در دهه گذشته سه برابر شده و به 21 مورد در سال رسیده است.

فراخوان عمومی ژنرال ها برای اقدام موثر در ارتش در حالی مطرح می شود که پنتاگون دستورات جدیدی را با هدف از بین بردن تروریست ها از پست هایشان صادر کرده است. اواخر سال گذشته، لوید آستین، وزیر دفاع، به اعضا دستور داد تا 60 روز برای تصویب قوانینی برای مهار تروریسم در شاخه‌های مختلف ارتش، عقب نشینی کنند. قانون جدیدی که ماه گذشته توسط پنتاگون تصویب شد، اعضای بدن را از مشارکت در فعالیت‌های تروریستی منع کرد و می‌تواند به دلیل لایک کردن محتوای تروریستی در رسانه‌های اجتماعی منجر به مجازات انضباطی شود.

دستورالعمل جدید می گوید فرماندهان نباید از خود راضی باشند و اعضای نیروهای مسلح را که در فعالیت های تروریستی دخیل هستند، پاسخگو بدانند. پنتاگون افراط گرایی را حمایت از تعقیب اهداف سیاسی، مذهبی، تبعیض آمیز یا ایدئولوژیک تعریف می کند. این شامل تلاش برای سرنگونی دولت و ترویج تبعیض غیرقانونی گسترده بر اساس نژاد، رنگ، منشاء ملی، مذهب، جنسیت، هویت جنسی یا گرایش جنسی است.

با این حال، تحقیقات آسوشیتدپرس نشان داده است که دستورالعمل های نژادپرستانه جدید عضویت افراد در گروه هایی مانند بیگ بنگ را در نظر نمی گیرد و تلاش پنتاگون برای از بین بردن ستیزه جویی در ارتش کافی نیست.

دستورالعمل جدید عضویت در گروه‌های افراطی مانند کوکلاکس کلان را ممنوع نمی‌کند، مگر اینکه فردی فعالانه در آن گروه شرکت کند. قوانین جدید به جای سازمان ها یا اعتقادات به دنبال رسیدگی به پلیس است. برخی از پرسنل سابق ارتش می گویند احمقانه است که اجازه دهیم سربازان به عضویت گروه های افراط گرا درآیند.

برخی از این کارشناسان رویکرد جدید وزارت دفاع را مورد انتقاد قرار داده اند و استدلال می کنند که این رویکرد تهدید واقعی ناشی از برتری طلبان سفیدپوست را نادیده می گیرد.

مایک جرمن، مامور ویژه سابق اف‌بی‌آی و عضو فعلی مرکز عدالت برنان، می‌گوید: «این نشان‌دهنده تعصب نهادی است که همه سازمان‌های دولتی ما را فراگرفته و «فراوانی است».

آلمانی ها نگران هستند که این طبقه بندی جدید می تواند عواقب ناخواسته بالقوه ای داشته باشد. او گفت: “این وضعیت درها را به روی “هر دو طرف” سیاست باز می کند. در نتیجه، هر کسی که مخالف نژادپرستی است می تواند به عنوان یک تروریست دوباره تعریف شود.”

کارشناسان مسائل جناح راست خاطرنشان می کنند که این گروه ها فعالانه در تلاش هستند تا از ارتش عضو شوند. کریستوفر گلداسمیت، کهنه کار و محقق جنگ عراق، می گوید: «ما در مراحل اولیه شورش در ایالات متحده هستیم. گلد اسمیت در گزارشی 200 صفحه ای که توسط کهنه سربازان جنگ ویتنام منتشر شد، خاطرنشان کرد که بین سال های 2017 تا 2019، سازمان ها و عوامل خارجی، مانند هکرهای روسی، اعضای ارتش ایالات متحده، کهنه سربازان و خانواده های آنها را به صورت آنلاین هدف قرار دادند. سعی کرد حرفش را قطع کند. دموکراسی آمریکایی به شیوه ای هماهنگ.

گلداسمیت می‌گوید: «ما ده راه مختلف را پیدا کردیم که در آن سازمان‌های خارجی جانبازان ما را به صورت آنلاین هدف قرار می‌دهند، از جمله ارسال درخواست دوستی برای دیگر کهنه‌سربازان در یک جامعه نسبتاً کوچک از طریق تبلیغات و حساب‌های کهنه سربازان جعلی». تلاش عوامل خارجی برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات آمریکا».

گلداسمیت می‌گوید که جنبش ضد دمکراتیک برتری‌طلب سفیدپوست و ضد فاشیست، کهنه‌سربازان را به همان دلایلی که دشمنان خارجی آمریکا هدف قرار می‌دهند.

او می گوید: «کهنه سربازان اهداف مالی مؤثری برای کمپین ها هستند، زیرا اگر فردی را با خود بیاورید، آنها اغلب یک حلقه اجتماعی فوری با خود می آورند.

گلداسمیت هشدار می دهد که انتخابات آتی در برابر شورش های فزاینده آسیب پذیر است. او گفت: “ما شاهد یک قیام خشونت آمیز بودیم، ما انتقال مسالمت آمیز قدرت را تجربه نکردیم. این یک کودتا بود. هر کودتای نافرجامی فقط تمرینی در کودتای بعدی است.”

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما