«فاماس» تعریف جدیدی است

[ad_1]

ماست همزده «فاماس» پگاه با فرمول و بسته بندی ندید، تعریف به‌عنوان.

بر اساس این گزارش، ماست «فاماس» که در گذشته در مناطق محدود از ایران تولید و توزیع می شد، با بهسازی فرمول و بسته بندی و با شعار «فاماس، تعریف تازه ماست» روانه بازار مصرف تا دومین محصول جدید می شود. پگاه در سال 1400 ایران به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شد.

ویژگی های خاص محصول که در دسته بندی ماست های همزده قرار دارد، این محصول را بالا می برد، کلسیم سرشار و اسیدلاکتیک آن است که فاماس را از دیگر محصولات مشابه، برجسته و متمایز کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اسب، نام فرشته را بیابید.

این گزارش می‌افزاید، تولد ماست «فاماس» در پگاه، نتیجه تحقیقات و نظرسنجی‌های نتیجه مصرف‌کنندگانی بوده است که ماست همزده جزء جداییناپذیری سبد غذایی آنها انتظارشان از یک ماست همزده است.

بر این اساس و بهدنبال انجام نظرسنجی پیاپی از مصرف و مصرف محصولات پگاه در ماه های ابتدایی سال جاری، نیازها و طعم های موردپسند مخاطبان با محصولات موجود در بازار، ارزیابی و ارزیابی شده و بهره گیری از آنها، تولد محصول تازه ای را رقم می زند که از تاریخچه های کهن. در تولید است.

هدف از تولید این محصول، استفاده و لذت بردن همه خانواده از ماستی همراه با طعمی خاص است که خانواده کودک آن را دوست بدارد و هم مصرف آن برای سایر اعضای خانوار مطلوب باشد.

در حال حاضر ماست همزده «فاماس» بهعنوان دومین محصول جدید پگاه در سال 1400 پس از پنیرکرهای با بافت خامه ای و طعم ملایم در فروشگاه های سراسر کشور در مصرف مصرف کننده ایرانی قرار دارد تا با تعریف تازه از ماست آشنا شود.

شرکت صنایع شیر ایران، اولین واحد تولیدکننده لبنیات پاستوریزه و استریلیزه در کشور با عمری بالغبر 67 سال، محصولات لبنی متنوعی ازجمله انواع ماست قالبی، همزده، چکیده، موسیر، ماست پروبیوتیک و ماست ست را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

گفتنی است «پنیرره‌هایمحصول دیگری از پگاه است که پس از گذشت چند ماه از مصرف، رضایت مصرف کنندگان را با طعم و مزه متفاوتش کسب کرده و تجربه تازه ای از یک محصول تازه را ایجاد کند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما