“فرزندان برخی مسئولان در کشورهای دشمن سرمایه گذاری می کنند”

[ad_1]

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان برخی از مسئولان به دلیل مسئولیت والدین به کشورهایی رفته اند که صدای خود را علیه این کشورها بلند کرده اند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم نکو ریشه های مفاسد اقتصادی کشور را طولانی و گسترده دانست و افزود: حتی اگر اراده کافی برای مبارزه با فساد وجود داشته باشد در کوتاه مدت ریشه کن نمی شود و باید انجام شود، احترام بگذارید. محاسبه شد.

وی در ادامه گفت: سه قوه کشور تا حد زیادی اراده مبارزه با فساد را دارند. رئیس جمهور از قوه قضاییه می آید و نیاز به مبارزه با فساد و عواقب آن را می داند. قوه مقننه نیز روابط خوبی با دو قوه دیگر دارد. اقدامات خوبی برای مبارزه با فساد انجام شده است، اما تلاش نیروها به تنهایی کافی نیست و همکاری سایر نهادهای نظام با نهادهای امنیتی لازم است. در واقع مبارزه با فساد نیازمند خرد جمعی و تصمیم واحد دولتی است.

این فعال سیاسی همچنین درباره کارآمدی سازوکار اعلام دارایی ضابطان تصریح کرد: متأسفانه در این قانون راه حلی وجود دارد و اگر مأموری بخواهد می تواند راه فراری بیابد؛ مثلاً نام اموال خود را بیاورد. پس از بستگان و معتمدین وی، اما افشای میزان اموال مأموران دردی از مردم کم نمی کند.

نکو درباره موضوع سفر و اسکان فرزندان افسران به خارج از کشور گفت: در اوایل انقلاب همدلی گسترده ای بین مردم و مسئولان وجود داشت و این همدلی به آینده مردم و مسئولان و مردم امیدوار بود. احساس کرد که هیچ تبعیض و تبعیض طبقاتی وجود ندارد.» دیگر هیچکس پولی در نمی آورد اما به مرور زمان فرزندان مسئولین به دلیل مسئولیت پدر و مادر به کشورهایی رفته اند که علیه آنها شعار داده می شود. . فرزندان این افسران سرمایه زیادی را در خارج از کشور در کشورهای متخاصم سرمایه گذاری می کنند. این یک مزاحمت عمومی است و باید به آن رسیدگی شود.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد من این است که اجازه ندهند این مسئولان از سمت خود برای فرزندان خود استفاده کنند. این گونه افراد باید مجبور شوند سرمایه خود را که متعلق به مردم است از راه قانونی وارد کشور کنند و در صورت عدم اقدام مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. وقتی به سن فرزندان مدیران نگاه می کنیم، می بینیم که آنها برای سرمایه گذاری هنگفت در کشورهای دیگر بسیار جوان هستند و مشخص است که افراد دیگری پشت سر آنها هستند که پدر و مادرشان در ابتدا مقصر هستند. جریان سرمایه به دلیل مسئولیت آنها. توسط فرزندانشان داده شده است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما