فقط یک ستاره پول خرج می کند!

[ad_1]

به گزارش AS اسپانیا؛ آخرین باری که گرت بیل برای رئال مادرید بازی کرد، نیمی از اسپانیایی ها در ساحل آفتاب می گرفتند. نقش مهاجم ولزی در برنامه های استراتژیک رئال مادرید در این فصل به قدری کم است که مانند اکثر بازیکنان، او در تیم ملی بیشتر از تیم باشگاهی خود (232 دقیقه تا 193 دقیقه) حضور داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

2021 تمام شده و 2022 تمام شده است، اما هنوز مشخص نیست که این لایحه چه زمانی اجرایی می شود. در واقع نباید انتظار بازگشت او به این زودی ها را داشت چرا که اخیرا دوباره دچار مصدومیت عضلانی شد و در دیدار مقابل ختافه برای رئال مادرید به میدان نرفت. او همچنین دیدار چهارشنبه شب مقابل تیم دسته دوم آلکویانو در جام حذفی اسپانیا را از دست خواهد داد. این باشگاه امیدوار است حداقل بل را به تیم کارلو آنچلوتی برای بازی هفته آینده مقابل والنسیا ببندد، اما وضعیت جسمانی این بازیکن به حدی غیرقابل پیش بینی است که هر لحظه ممکن است دوباره دچار آسیب عضلانی شود و تا اطلاع ثانوی در خانه بماند.

آخرین شانس بل برای بازی در رئال مادرید به دلیل مصدومیت در 28 آگوست 2021 (4 ماه و 7 روز پیش) مقابل رئال بتیس بود. با یک نگاه ساده به نظر می رسد زمانی که بل برای بازی در رئال مادرید رفت، قیمت آن از هر بازیکن دیگری در جهان گرانتر بود. با نگاهی به حقوق و مزایای بل در رئال مادرید برای یک فصل (17 میلیون یورو خالص)، با توجه به مدت زمانی که او در این فصل در رئال مادرید حضور داشته، به نظر می رسد که بازی با بازیکن ولزی برای هر دقیقه 88000 یورو هزینه داشته باشد. این رقم برای رئال مادرید تقریبا دو برابر است، از جمله مالیات و سایر هزینه های مرتبط.

فصلی که بل در این فصل برای رئال مادرید بازی کرد کوتاه‌ترین فصل در دوران حرفه‌ای او است، حتی کوتاه‌تر از فصل 2019-2020 که زین الدین زیدان، سرمربی گالاتاسرای به معنای واقعی کلمه او را از برنامه‌هایش خارج کرد. بل 32 ساله از ابتدای فصل 193 دقیقه (در سه بازی) برای رئال مادرید بازی کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما