فوتبالیست های روسی، دزدان چگونه مسلح شدند؟

[ad_1]

جورجی لاداریا فوتبالیست جوانی بود که زندگی اش به کلی تغییر کرد.

به گزارش ورزش24، امکان ساخت فیلم کامل یا سریال چند قسمتی از مافیای جنایتکار توسط شبکه اصلی وجود دارد.

این پسر، یک ملیت آبخازی با سه ملیت (روس، اوکراینی و گرجستانی)، اولین بازی خود را در لیگ روسیه در آوریل 1996 انجام داد، زمانی که برای Rostcellmash در مقابل Kornomorts بازی کرد.

او در این بازی تنها 16 سال و 7 ماه و 11 روز داشت. او در 12 دقیقه حضورش در زمین کار زیادی انجام نداد، اما همچنان تاریخ ساز شد: لاداریا یکی از تنها 6 بازیکن جوان تاریخ لیگ روسیه تا به امروز است.

این حضور زودهنگام در زمین نشان داد که شانس خوبی مقابل این مهاجم وجود دارد اما متاسفانه شرایط متفاوت بود. گرجستان در حالی که برای باشگاه فابوس در برونئی، نزدیک مسکو، گرجستان و اوکراین و بعداً در اوایل دهه 2000 بازی می کرد، نتوانست در تیم بماند.

چگونه یک فوتبالیست روسی دزد شد؟

در آن زمان، لاداریا علاقه خود را به زندگی حرفه ای خود به عنوان یک فوتبالیست از دست داده بود و بستگان مشکوکی داشت. او با آنها به مسکو رفت و تصمیم گرفت یک تجارت جدید راه اندازی کند و دزد شود. آزمایش شکست خورد: 22 ساله به دلیل حمل اسلحه به هفت سال زندان محکوم شد. از آن زمان، فوتبال رسماً در زندگی لاداریا پایان یافت.

پس از آزادی به جنوب رفت و در سواحل دریای سیاه سکنی گزید، اما از کارهای قبلی خود دور نماند و در نتیجه خیلی زود به اتهام قاچاق مواد مخدر به هشت ماه زندان محکوم شد.

پس از آزادی، او تصمیم گرفت به سورودوینسک نقل مکان کند، جایی که به گفته رسانه های محلی، او خواستار ترفیع شد و به یک گروه جنایی سازمان یافته پیوست. این گروه در دهه 1990 و اوایل سال 2010 به نام رهبر خود، اولگ اشمینین، به آرخانگلسک بازگشت.

سارقان با تهدید و آزار فیزیکی مغازه داران محلی، کلوپ های شبانه و سرویس های خودرویی به کسب درآمد می پرداختند. اعضای این گروه ترسی از تهدید قربانیان خود با اسلحه نداشتند و امسال از هزاران تاجر، از هزاران تا میلیون ها روبل، نجات یافتند.

این گروه در سال 2014 به پایان رسید. پلیس حدود 20 نفر از اعضای آنها را دستگیر کرد. شامنین یکی از آنها بود، اما لاداریا در میان دستگیرشدگان نبود.

بعداً مشخص شد که این فوتبالیست سابق چند ماه قبل به زنی حمله کرده و کیف او را که حاوی 75 هزار روبل بوده، دزدیده بود، اما دستگیر و به یک سال زندان محکوم شد.

از آن زمان تاکنون نام لاداریا در هیچ رسانه ای منتشر نشده و آینده وی مشخص نیست، اما با کمک پایگاه اطلاعاتی اقدامات امنیتی و قضایی روسیه توانسته ایم ردیابی زندگی او را پیدا کنیم.

لاداریا ظاهرا به کار با اطرافیانش ادامه داد. جورجی به طور گسترده به سازماندهی یا همکاری با این گروه از جمله سرقت، اخاذی، هولیگانیسم و ​​زخمی شدن متهم شده است.

بر اساس شواهد مشاهده شده از 14 نوامبر 2019، دادگاه او را به پنج سال زندان محکوم کرد. و شاید این پرونده همچنان مفتوح باشد زیرا رای نهایی دادگاه در هیچ رسانه و خبرگزاری عمومی منتشر نشده است.

اگرچه اسناد مشخص نمی کند که لاداریا در حال حاضر کجاست، اما نشان می دهد که آینده این فوتبالیست روسی تیره و تار است. ظاهراً او هنوز در زندان یا در زندان دوران محکومیت خود را می گذراند. در هر صورت سرنوشت او بسیار غم انگیز است.

منبع: Sports3

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما