قالیباف: بیست و یکمین سالگرد را باید گرفت

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانگرایی یکی از اصول حکمرانی صحیح است از دهه هشتاد و دهه هفتاد به عنوان کسانی که باید در گام دوم، انقلاب را پیش ببرند و تحول ایجاد کنند، یاد کنند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز جمعه (22 بهمن ماه) در جلسه هیئت امنای جامعه الحسین رزمندگان مشهد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا، گفت: رمز پیروزی و موفقیت های ما در سالهای پس از پیروزی انقلاب، حرکت در مسیر امام خمینی و مبانی انقلاب اسلامی بود و در نقطه مقابل هر گاه از مکتب امام فاصله گرفتیم، ممکن است حتی برخی احساس کرده اند که کار راحتتر شده است، اما چند زمانی نگذشته است که متوجه می شویم هم کار سختتر است. شده و هم باعث شکست در نتیجه شده است.

وی بی بیان اینکه امروز دو چالش بازرگ، جدی و ساسی داریم که یکی از آن‌ها چالش اقتباسادی است، صدام اد. ناداری و مادی و پول نیست. نه بازار سرمایه، نه بازار و نه اقتصاد بازار وجود دارد. در ظاهر میبینیم که اینها مشکلات ماست را دارند، اما این چالش در مشکلات مالی و فاقدن امکانات وجود ندارد، حداقل تا جایی که بنده کاملا مشخص هستم و تجربه ای که در این بخشها دارم، زمانی که نگاه می کنم متوجه می شوم که همه آنها در ناکارآمدیها و نوع نظام هستند. آدری و آجرایی و نمام برنده هستند.

رئیس مجلس نمایندگان کرد: امروز بروکراسی به یک اسب سرکشی تبدیل می شود که به هر کدام از افراد اقتضا می کند، پیش میرود و منظور من از برخی افراد همان 4 درصدی است که گاهی بیان میکردم که همه چیز را به دست گرفته اند، آنها چیزی به نام اسب وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ما در اینجا نیازمند یک نظام حکمرانی جدید هستیم تا از این ورطه بیرون برویم، اگر این کار را نکنیم، حتی اگر تحریم ها رفع شود، باز مشکلات حل نخواهد شد.

رئیس قوه مقننه کشورمان مشخص کرد: بارها این مثال را زده ام که ما سالیانی را در این کشور داشته ایم که کشور در سال 119 میلیارد دلار بوده است، اما آن زمان هم تورم 25 درصد و مشکلات اقتصادی دارد و هم اکنون که کشور درآمد دارد 40 است. میلیاردمین دلار در جهان هزار دلار ارزش دارد.

قالیباف اظهار کرد: ما نه تنها از گذشته خود پشیمان نیستیم، اما به لحظه لحظه آن افتخار می کنیم و معتقدیم راه استقلال، پیشرفت و راه منفعت مادی و معنوی کشور، تداوم خط امام و شهدا بوده و مسیر عزت ما همین است و امیدواریم هر جا. آنچه از پیامبر مصری محمد صلی الله علیه و آله و سلم آموخته ام و آنچه را که از حضرت محمد صلی الله علیه و آله آموخته ام.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه جوان یک بحث مهم و اساسی در کشور است و بحثی مقطعی و مصلحتی نیست، در حقیقت هر کار تشکیلاتی که بخواهد با منطق درست سالاری مخصوصا شایسته پروری را طی کند، باید به جوانگرایی توجه کند. این در مورد همه انسان ها و همه انسان ها صادق است.

مجلس را اضافه کرد: بنده به سهم خود در مسئولیتهایی که بودم، همیشه تلاش کردم که جوانگرایی را مدنظر قرار دهم و مدعی هستم که چنین کاری را انجام دادم، چرا که این انقلاب فرصتی را برای من فراهم کرده و بنده نیز اخلاقا، عرفا. و شرعاً مکلف هستم که این فرصت را برای کاربران فراهم می کنم.

وی در همین زمینه تاکید کرد: در هر محیطی که توفیق خدمت کرده است، حداقل 50 الی 60 درصد از افرادی که بکارگیری میکردم، نیروهای جوانی بودند که برای اولین بار فرصتهایی برای آنها ایجاد شده بود و در آن فرصتها را نشان میدادند; خوشحالم که این 25 سال بیشتر در جلسات متعددی که شرکت میکردند و پیشکسوت نیز در آن جلسات حضور داشتند، همیشه به بنده اعلام میکردند که یک نقد بر شما وارد می شود و آن بزرگی با افرادی که در کشور وجود دارند می شوند. . . .. .

قوه مقننه کشورمان بیان می کند: من معتقدم این امر نباید به گونه ای باشد که نسبت به پیشکسوتان بی توجه باشد، بلکه باید پیشکسوتان را بزرگ کرد و به آنها احترام گذاشت، به گونه ای که باید بالای سر افراد جوان حاضر شوند و آنها را کمک کنند. نند. بهترین راه برای انتخاب محصول مناسب برای شما چیست؟بهترین راه برای انتخاب محصول مناسب برای نیاز شما چیست؟

وی بیان کرد: دیقیقاً این همان جایی است که می‌گوییم انقلاب دو رکن دارد. یک رکن آن سنت‌های الهی و یک رکن آن مردم بواری است. بر این اساس ما باید در مورد مرد جوان شفاف باشیم.

مقامات مجلس بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری از گام دوم انقلاب صحبت و نقشه این راه را تعیین می کنند، فکر می کنم در این مسیر چه کسانی حضور دارند و باید این گام دوم را در چله دوم پیش ببرند؟ آیا غیر از متولدین دهه‌های و ۸۰ هستند؟ دال حال حاضر دهه هشتادي‌هاي ما وارد دانشگاه شده‌اند و ترم‌هاي دوم و سوم را مي‌گذرانند، آن‌ها باي اني. نقش جامعه در فعالیت ها، فرهنگ سازی و مدیریت جامعه چیست؟ آنچه شما باید بفهمید با آنچه می خواهید بگویید و آنچه می خواهید در متن بگویید و آنچه می خواهید بگویید یکی نیست.

قالیباف با بیان اینکه موضوعات مختلف نباید بعداً دنبال شود، بلکه باید به تمام موضوعات توجه کرد، با اشاره به مجموعه جامعه الحسین که فعالیت هایی در زمینه کارهای مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی انجام می دهد، از تلاش ها و عملکرد مجموعه تشکر و نظری. کرد که شاهد شکل گیری و فعالیت ممموعه‌هایی مشابه جامعه الحسین باشیم.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما