حضور حمص در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

[ad_1]

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران امسال نیز مانند سال های گذشته از 18 تا 22 بهمن ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در خیابان سئول برگزار می شود. حمص به عنوان یکی از فعالان شاخص صنعت گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری شرکت کرد و از تمامی علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می آورد.

حمص یک سامانه آنلاین اجاره مسکن با بیش از 8000 ملک ثبت شده در سراسر ایران است که به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهد. با مراجعه به وب سایت این شرکت، هتل ها، ویلاها، سوئیت ها، آپارتمان ها، کلبه ها و … بسیاری را خواهید دید. شما به راحتی می توانید هر اقامتگاهی را در میان آنها پیدا کنید و با چند کلیک ساده آن را سفارش دهید.

اما در کابین حمص چه می گذرد؟

حمص در این مدت با شعار «تجربه» در نمایشگاه شرکت کرد و یکی از بزرگترین غرفه های این مجموعه را دارد. حمص یکی از زیباترین غرفه های نمایشگاه را در معرض دید عموم قرار داده است و این غرفه رایگان نیست.

حضور حمص در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

در غرفه این شرکت می توانید انواع مسکن های سه بعدی را مشاهده کنید. در آن قدم بزنید و به آن احساس نزدیکی کنید. یکی از جذاب ترین انواع مسکن در این آلاچیق، کلبه چوبی بسیار زیبایی است که به سبک کلبه های سوئیسی ساخته شده است. می توانید در کنار آن بایستید و عکس های زیبایی بگیرید.

علاوه بر این، سرگرمی های مختلفی برای بازدیدکنندگان ترتیب داده خواهد شد. از جمله گلف، دیوارهای رویاها، نمایشگرهای سه بعدی واقعیت مجازی و مسابقات مختلف.

با استفاده از نمایشگر سه بعدی واقعیت مجازی می توانید تقریبا به هر جای ایران سفر کنید، روی شن های داغ کویر قدم بزنید، در سواحل زیبای جنوب بنشینید یا جنگل های سرسبز شمال را ببینید.

همسا در قسمت دیوار آرزوها قصد دارد با قرعه کشی به برخی از آرزوهای نوشته شده بر روی این دیوار جامه عمل بپوشاند پس توصیه می کنیم حتما از این قسمت دیدن فرمایید.

علاوه بر بازی های مفرح و سرگرم کننده ای که حمص در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، به بهانه های مختلف در سایت این شرکت کدهای تخفیف 200 و 500 هزار تومانی به برندگان تعلق می گیرد. این فرصت را از دست ندهید، شاید شما یکی از برندگان این کد تخفیف باشید.

اطلاعات غرفه همسا:

غرفه 30 سالن 38 نمایشگاه بین المللی

اطلاعات ویدیویی:

زمان بازدید: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

تاریخ: 9-12 فوریه

نشانی:

خیابان هایی که در نمایشگاه بین المللی قرار می گیرند:

  • دروازه جنوب غربی: بزرگراه نیائو – خیابان سئول شمالی – جاده نمایشگاه ویژه – ورودی اول
  • دروازه جنوبی: بزرگراه نیایش – خیابان سئول شمالی – انتهای جاده نمایشگاه – روبروی دروازه اصلی باشگاه انقلاب
  • دروازه شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): بزرگراه چمران به سمت جنوب – بعد از پمپ بنزین – کنارگذر
  • دروازه شمالی (عابر پیاده): از بزرگراه چمران تا چهارراه پارک وی – نمایشگاه بین المللی پل عابر پیاده
  • دروازه شمالی (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی): خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما