قیمت الکتروموتور نظرات و نکات

برای مطالعه مشخصات فنی، مقایسه محصولات و فیلتربندی های مناسب سایت ماناموتور می توانید به صفحه دسته بندی الکتروموتور موتوژن مراجعه کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید. این شرکت در دهه هشتاد میلادی تاسیس شده و توانسته عنوان های مهمی را در زمینه تجارت و صادرات بین المللی کسب کند از این رو یک شرکت قابل اتکا برای همکاری و استفاده از محصولات ان برای مصرف کنندگان و مشتریان عزیز میباشد . شرکت موتوژن در سال های اخیر پیشرفت های خوبی داشته است و با توجه به تحریم های موجود با تولید اجناس با کیفیت توانسته توجه مشتریان را جلب کند.

شرکت موتوژن از جمله شرکتهای ایرانی است که در دهههای گذشته با استفاده از تکنولوژیها و استانداردهای اروپایی توانسته الکتروموتورهای با کیفیتی به بازار عرضه کند. الکتروژن که بزرگ ترین تولید کننده الکتروموتور های صنعتی در ایران میباشد به تازگی با ارتقا کیفیت الکتروموتور های خود و رقابت با برند های دیگر توانسته جایگاه بسیار خوبی را بین صنعت گران برای خود باز کند. جریان آرمیچر الکتروموتور از طریق برس هایی که با مبدل در تماس است تامین می شود، که باعث برگشت جریان می شود و با چرخش روتر از یک به قطب دیگر نیرو را به صورت بهینه اعمال می کند. از کاربردهای متداول الکتروموتور قابل شستشو میتوان به صنایع دارویی، غذایی، بستهبندی و محیطهای بهداشتی دیگر اشاره کرد. این موتورها در انواع مختلف و با عایق و پوششهای متفاوت برای کاربردهای گوناگون ارائه میشوند. کیفیت بسیاری از برندهای ایرانی در حد بسیار خوبی است و در مصارف مختلف صنعتی میتوان از آنها استفاده کرد. الکتروموتور ایرانی موتوژن به ویژه برای مصارفی که در آنها نیاز به حفظ و یکنواختی نیروی گشتاور وجود دارد، مناسب است. الکتروموتوژن با توجه به این که یک برند ایرانی است و قیمت آن ربطی به نرخ ارز ندارد، می تواند چنین گزینه مناسبی برای چنین مشتریانی باشد.

نیروی برق از طریق اتصالات لغزان که جاروبک نامیده می شود به کموتاتور جاری می شود. سایت ماناموتور یکی از تخصصیترین سایتهای فروش اینترنتی تجهیزات صنعتی است که انواع مختلفی از تجهیزات صنعتی را به فروش میرساند. سرعت کارکرد یا دور موتور : سرعت یا دور موتور انواع الکتروموتور سه فاز، از جمله در مدلهای چینی، معمولاً متغیر نبوده و یا به عبارت بهتر قابل تنظیم نیستند. برندهای موتوژن و الکتروژن از جمله این تولیدکنندگان محسوب میشود. موتور تک فاز رلهای: سادهترین نوع الکتروموتور ایرانی و تک فاز محسوب میشود.

موتورهای چهار پل (1500 دور در دقیقه): پر مصرفترین الکتروموتورها در کاربردهای صنعتی محسوب میشوند. موتورهای AC ایرانی در کاربردهای مختلف از کیفیت قابل قبول و بالایی برخوردار هستند. یعنی هم در مقابل ذرات گردو غبار مضر محافظ هستند هم در مقابل جت آب از جهات مختلف. از مهمترین دسته بندی تولیدات الکتروژن می توان به الکتروموتور الکتروژن، موتور کولر الکتروژن و انواع پمپ آب الکتروژن اشاره کرد. پس با توجه به جدول استاندارد طول شفت 60 و قطر شفت 28 میلیمتر میباشد. برای بدست آوردن سایز شفت ، قطر شفت و طول شفت و سایر مشخصه ها باید به جداول استاندارد بین المللی نظیر استاندارد بین المللی IEC رجوع کرده و اطلاعات مورد نیاز را به دست آوریم . تولیدات و محصولات این شرکن مطابق با استاندارد بین المللی آی ای سی و دو هزار و ایزو ۹۰۰۱ است . همچنین محصولات این شرکت دارای گواهینامه حفاظت از انرژی نیز میباشد.

الکتروموتور ایرانی در انواع تجهیزات صنعتی و یا لوازم برقی مثل ماشین لباسشویی یا کولر آبی از الکتروموتور برای تامین انرژی چرخشی استفاده میشود. به این ترتیب میتوان اصلیترین کاربرد الکتروموتور را تامین انرژی مورد نیاز در دستگاه در نظر گرفت. در هسته استاتور ورقه هایی به نام لمینت وجود دارد که برای کاهش تلفات انرژی استفاده میشود. این الکتروموتورها بر اساس انرژی مصرفی طبقهبندی میشوند. با استفاده از این الکتروموتورها احتمال تغییر دور گشتاور و افت یا افزایش آن تا حد زیادی کاهش پیدا میکند و نیازی نیست هزینه بالایی برای تأمین این نوع الکتروموتورها بکنید. اصلیترین مشخصه آن ارزانتر بودن و همچنین کارایی در مواردی است که نیاز به نیروی گشتاور اولیه بالایی ندارند. 3. موتور الکتریکی سری: از این الکترو موتور بیشتر در آسانسور ها، جرثقیل، بالابر هیدرولیک و دستگاه های پرس ضربه ای استفاده می شود زیرا که این الکتروموتور گشتاور راه اندازی بالایی دارند. طبیعی است که خدمات هر یک از این سایتها نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشته باشند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با https://upsanat.ir/product-category/electricmotor/ وب سایت خود باشید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما