لپتاپ میت‌بوک 14 هوآوی، مخصوص حرفه‌ای‌ها

[ad_1]

زمان استفاده از کد حروف با طول کد حروف یکسان نیست. اما به واقع برای هر نوع استفاده از لپتاپ، نیازهای متفاوتی وجود دارد که برای دستیابی به همه آنها باید دنبال پیدا کردن یک محصول باشد. نویسنده ها، مدیران، دانشجویان، برنامه نویس ها، ادیتورها و بسیاری از افراد و افراد دیگر دارند که انتظارات را از یک لپتاپ انتخاب می کنند و همین تفاوت ها را دارند که می توانند آنها را به سمت یک محصول برای یک کاربرد حرف های سوق دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی لپتاپ هوآوی مدل میتبوک 14 بپردازیم و مشاهده کنیم که این محصول در چه زمینه هایی یک لپتاپ حرف های به شماره میرود و برای چه افرادی کاملا مناسب است.

طراحی و جنس بدنه

میت‌بوک 14 هوآوی از یک بدنه تمام فززی سخت با علیاژ الومینیوم در سمت پشت سفحه‌نمایش، زیر بدند. تفاوتی بین جنس های همجنس، طول عمر جنس ها و طول عمر جنس ها وجود ندارد. با وجود بدنه تمام فلزی، میت بوک 14 تنها 1.49 وزن وزن و 15.9 میلی متر ضخامت دارد که آن را به یک گزینه ایده آل برای جابجایی و استفاده در شرایط مختلف تبدیل می کند. از این رو می توانم میت بوک 14 را از نظر طراحی و کیفیت ساخت یک لپتاپ حرفهای برای نویسنده ها، مدیران و دانشجویان می دانند که مدام در حال جابجایی و حضور در جلسات مختلف هستند و علاوه بر کارایی و کیفیت، برای طراحی و جذابیت ظاهری هم ویژه ویژه است. قائل هستند.

لپتاپ میت‌بوک 14 هوآوی، مخصوص حرفه‌ای‌ها

صفحهنمایش فوقالعاده

جهه جأامم م‌تتگ گگتت کگت مگتکککککک 14 ککک ا زکززز یک 14 اینچی با رزلوشن 2K و نسبت تصویر 3: 2 از نوع لمسی. همچنین به دلیل تعبیر وبکم در داخل یکی از کلیدهای کیبورد، این صفحه به صورت یکپارچه و با لبه های بسیار باریک طراحی شده و از یک فریم شیشه باکیفیت نیز بهره می برد. به غیر از نسخه اصلی، 14 واحد sRGB با 100٪ نور sRGB در 300 واحد نشان داد. با توجه به این ویژگی های صفحه نمایش، می توانم میت بوک 14 را گزینه های مناسب برای ادیتورها، گرافیست ها و ارائه دهندگان محتوای تصویری دانسته و قابل لمس بودن آن هم می تواند برای طراحی جذاب باشد.

سخت‌افزار

به طور معمول در طراحی لپتاپ های باریک یا همان اولترابوک ها از پردازنده های مرکزی و پردازنده های گرافیکی استفاده می شود که علاوه بر پاسخگو بودن تمام نیازهای روزمره، کمترین دمای ممکن را تولید کنند. چرا که امکان تعبیه سیستم خنک‌کننده و فن‌های بزرگ در یک بدنه باریک امکان پذیر نیست. آنچه ما در این دنیا از آن صحبت می کنیم، یک عمل زائد است. بدون این سیستم، سیستم کوسه مفیدترین نیست. سختافزارهای به کار رفته در میتبوک 14 شامل پردازنده مرکزی Core i7 نسل یازدهم اینتل، گرافیک گرافیکی Iris Xe اینتل، 16 حافظه رم DDR4 و 512 حافظه از نوع حافظه SSD NVMe است. این ترکیب سختافزاری توان کافی برای اجرای تمام نرم افزارهای مناسب برای استفاده روزمره، نرم افزارهای مخصوص ادیت عکس، نرم افزارهای نقشه کشی و طراحی و حتی اجرای بازی های روز روی گرافیک متوسط ​​را دارد. به همین دلیل می توانم میتبوک 14 را محصولی مناسب برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان متنی و تصویری، مدیران، برنامه نویس ها، ادیتورها و دانشجویان دانستند.

لپتاپ میت‌بوک 14 هوآوی، مخصوص حرفه‌ای‌ها

کمکانات جانبی

میت‌بوک 14 از ویژگی‌ها و امکانات کامل بخردار است. بسیاری از مواد در این سری بر اساس کیفیت تجهیزات و کیفیت تجهیزات است. این پورت دارای دو درگاه USB، یک پورت USB Type-C، یک پورت HDMI و یک درگاه 3.5 اینچی است. چهاردهمین مسابقه NFC Huawei Share بهترین مورد زیر است. از این طریق می توان سوپر دیوایس هوآوی دست پید کرد و به راحتی گوشی های موبایل جدید هوآوی را به آن متصل کرد و مستقیما همه اپلیکیشن های موبایل را روی لپتاپ اجرا کرد. باتری لیتیومی 56 وات در ساعت شارژ سریع ین ارزشمندترین سلاح ها و حساسیت های تحت پوشش به شرح زیر است:

برای خرید این محصول باید به همین صورت خرید و فروش کنید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما