لیورپول 0-0 آرسنال: مقاومت 10 نفره توپچی ها

[ad_1]

به گزارش “ورجه سه”، در دیدار رفت دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که یورگن کلوپ در خط حمله از سادیو مانه و محمد صلاح استفاده کرد و در حضور مینامینو و جوتا به مصاف لندن رفت.

سدریک سوراز در دقیقه 10 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و چمبرز جایگزین او شد. اشتباه فابینیو در دقیقه 18 باعث شد تا لاکازت توپ را کنترل کند و لاکازت در حالی که آلیسون بیکر بیرون بود ضربه ای را زد اما توپ از تیرک دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازی در اختیار لیورپول بود، تکل بی ادبانه جاکاتا روی پای جوتا او را به بیرون فرستاد و آرسنال با ده نفره بازی را ادامه داد.

پس از اخراج و ناامنی خط هافبک آرسنال، آرتتا تصمیم گرفت تا جایگزینی جسورانه با ری هولدینگ به جای ادوارد انکتیا انجام دهد تا خط میانی خود را تقویت کند.

در اوایل نیمه دوم، مینامینو، مهاجم ژاپنی لیورپول، توپ را از سمت چپ به درون دروازه فرستاد و با اختلاف کمی به بیرون رفت تا درهای آرسنال و رامسدیل در حالی که آماده ورود به داخل بود بسته بماند.

آرسنال بین دقایق 60 تا 70 صاحب توپ شد و ساکا روی ارسال توماس از سمت چپ در دقیقه 72 موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او توسط آلیسون بیکر روی زانو مهار شد. جدا از فروریختن..

لیورپول در دقیقه 90 با گل مهاجم ژاپنی خود به خوبی به گل رسید. خطای دفاعی و دروازه بان روی ارسالی از سمت راست، مینامینو را در مقابل دروازه خالی قرار داد اما او به طرز ناشیانه توپ را به آسمان پرتاب کرد و اشتباه بزرگی برای خود مرتکب شد.

دقایقی بعد خطای دوم رمزدل لیورپول را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بار ویلیامز بود که نتوانست دروازه را باز کند. مدافعان آرسنال ضربه او را به بیرون از خط هدایت کردند.

لندنی ها در وقت اضافه مبارزه خوبی کردند و به مهاجمان لیورپول اجازه گلزنی ندادند تا آرتتا با تساوی ارزشمند مقابل لیورپول در خانه به بازی برگشت. روزی که گرانیت زاکا حذف شد، آنها هم شانس گل پیروزی را داشتند اما همین تساوی بدون گل می تواند برای آنها نتیجه بزرگی باشد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما