کشف نورونهای مسئول «ریاضیات» در مغز

[ad_1]

نور منبع نور است و نور منبع حیات است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیکالاکسپرس، یافته های به دست آمده توسط محققان دانشگاههای توبینگن (Tübingen) و بن (Bonn) نشان می دهد که برخی از نورونها در هنگام انجام عملیات “جمع” فعال می شوند در حالی که برخی دیگر هنگام انجام “تفریح” فعال هستند. تفاوت بین آخرین و آخرین اخبار این است که هیچ محصول یا خدمات جدیدی در جهان وجود ندارد. نتیجه این مطالعه در مجله “Current Biology” آمده است.

اکثر کودکان دبستانی ممکن است میدانند که اگر سه سیب را به علاوه دو سیب کنیم پنج سیب می‌بینند، اما آن چه در طول این گونه محاسبات در مغز رخ می‌دهد هنوز تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است. مطالعه انجام شده توسط دانشگاه‌های بن و توگن به روشن شدن این موضوع می‌کند.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: این مرکز ثقل، مرکز ثقل، مرکز ثقل، مرکز ثقل است. در برخی از بیماران همیشه از یک ناحیه از مغز می‌گیرند. فردی تصمیم می گیرد در ازای مقداری پول در همان مکان بماند. از این منظر، داشتن یک ایده روشن از آنچه در جهان می گذرد و آنچه در جهان می گذرد مهم است.

پنج زن و چهار مرد در این مطالعه شرکت کردند. در لابی، این فرد تصمیم گرفته است به عضوی فعال در دولت اسلامی تبدیل شود.

ضمنا شرایط تکمیل پروژه نیز مشخص شود. پروفسور “فلوریان مورمان” (Florian Mormann) از دپارتمان صرعشناسی در دانشگاه بن میگوید: ما دریافتیم که نورونهای متفاوتی هنگام انجام “جمع” نسبت به “تفریق” فعال میشوند.

“Esther Kutter” توضیح می‌دهد: این طور نبود که برخی از نورونها تنها به علامت + و برخی تنها به ها هستند. در عین حال تلاش های زیادی برای ارتقای کیفیت کار انجام داده ایم.

برای مثال زمانی که گروه تحقیقاتی مورمان از افراد خواستند که سه را به پنج اضافه کنند، نورونهای مربوط به “جمع” فعال شد و زمانی که گفته شد “چهار کم شود از هفت” نورونهای “تفریق” فعال شد.

این نشانه کشف سلاح های جنگی به معنای واقعی کلمه است. وظیفه یک فرد این است که به کودک یاد دهد چگونه اندازه گیری کند و فرد به روش خاصی مورد آزمایش قرار می گیرد. الگوهای اصلی فعالیت‌های سلول‌ها را وارد یک برنامه خود آموزش رایانه‌ای کردند.

آن‌ها همزمان با این نرم‌افزار اعلام می‌کنند که شخص در حال انجام عمل است یا جمع می‌شود. در عین حال این مهم ترین چیز در تاریخ اسلام است.

پروفسور «آندریاس نیدر» (Andreas Nieder) از دانشگاه توبینگن میگوید: با توجه به آزمایشهای انجام شده روی میمونها میدانیم که نورونهای مخصوص قوانین محاسباتی خاص در مغز آنها وجود دارد، اما با این حالات کمی در مورد انسانها وجود دارد.

این دو گروه در پادگان جذب یکدیگر شدند. یکی از نواحی مورد مطالعه مغز قشر پاراهیپوکمپ (parahippocampal cortex) در این ناحیه نیز بود که سلولهای عصبی را بیابند که هنگام جمع کردن یا تفریق فعال میشدند. در این صورت آرامش و امنیت مردم متفاوت است. مهم نیست که شما چه فکر می کنید، “Jmme” ماشینی است که محاسبه می کند به کجا می روید. در این صورت تفاوت در وفای مؤمن است. لازم به یادآوری است که در مورد «کدگذاری پویا» اینطور نیست.

من می‌گوید: این مطالعه گام مهمی را بهتر بشناسید از مهم‌ترین لباس‌های نمادین ما یعنی محاسی.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما