ماجرای بدهی 10 میلیون تومانی رانندگان تاکسی

[ad_1]

در رفتن اتحادیه تاکسیرانی تهران و شرکت ایزاکو تفاهم نامه ای امضا کردند که به رانندگان تاکسی اجازه می دهد قطعات و خدمات تعمیر خودرو را به صورت اقساطی دریافت کنند. البته اتحادیه رانندگان تاکسی شهری کشور پیش از این نیز یادداشت تفاهمی مشابهی را با ایزاک امضا کرده بود.

به گزارش فرارو، در واقع قرار است این وام به صورت نقدی به رانندگان تاکسی داده نشود، بلکه به صورت اعتباری و کارت ایساکو به راننده داده می شود.

بر اساس تفاهم نامه اخیر سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت ایساکو، قرار است تاکسیرانی با کارت ایساکو به نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو برای مشارکت در خدمات و مشارکت مراجعه کنند.

این کارت در مرحله اول 10 میلیون اعتبار دارد و رانندگان تاکسی به صورت اقساطی پرداخت خواهند کرد. اگر راننده خوش اخلاق باشد اعتبارش به 20 و در نهایت 30 میلیون تومان افزایش می یابد.

هزینه ها نیز به صورت اقساط ۶ ماهه پرداخت می شود. البته گفته می شود برای پرداخت اقساط مهلت سه ماهه تمدید شده است.

کارت اسحاق چگونه و به چه کسی می رسد؟

مقامات ایزاکو می گویند که انجمن تاکسیرانی ابتدا لیستی از رانندگان متقاضی را به ایزاکو ارسال می کند. در مرحله بعد لیست برای احراز هویت در اختیار بانک قرار می گیرد. در مرحله بعد بانک با راننده تاکسی تماس گرفته و روند کار را به اطلاع او می رساند.

در نهایت، شرکت کارت اسحاق را به آدرس پستی راننده ارسال می کند.

در حال حاضر مسئولان اتحادیه تاکسیرانی شهر تهران اسامی 5000 تاکسیران واجد شرایط دریافت کارت ایساکو را در مرحله اول به این شرکت تحویل داده اند. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

از سوی دیگر، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، ۱۹ آذرماه گفته بود که تفاهم نامه ای با ایزاکس امضا شده است، اما جزئیاتی در مورد استان های درگیر و زمان شروع ثبت نام ارائه نکرده بود.

البته اخیرا نشاط مفیدی، مدیرعامل ایزاکو نیز این موضوع را تایید کرده است. وی گفت: در فاز اول، طرح تسهیلات و امتیاز خدمات ایزاکو در تهران اجرا و در فاز بعدی به سراسر کشور تعمیم خواهد یافت.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما