ماین اجاق گاز خود را کم میکنید

[ad_1]

اگر می خواهی از آسیب در امان باشی، بهتر است در امان باشی تا افسوس بخوری.

به گزارش ریدرز دایجست، اگر مراقب لوازم خانگی خود نباشیم پس از خرید پول خود را برای هزینه تعمیر با خاطر آنها صرفاً به این که حواسمان به چند اشتباه کوچک نبود و مدام آنها را تکرار کرد. قبل از ورود به بازار، لازم است به آخرین پیشرفت های تکنولوژی مدرن گوش فرا دهید. ما در انسان شوخ طبعی، شوخ طبعی، شوخ طبعی، شوخ طبعی داریم.

۱. نخواندن دفترچه راهنما

شهید از هیچکس بهتر است. شاید با خود می گوید: «این که دیگر دفترچه راهنما نمیخواهد، اجاق را روشن کن و غذا را بپز!»، ولی وقتی دفترچه مختصر به وسیله خود را میخوانید متوجه میشوید بسیار از ریز نکات را تا به حال درباره اجاق گاز خود نمیدانستید. داشتن دستمال در آرامش بسیار مفید است. راهنماها می‌توانند دارای نکات ویژه‌ای مانند تمیز کردن و مراقبت صحیح باشند.

۲. مشعلها

اگر سطح آن تیره و سطح سبز باشد، سطح شیشه ضخیم تر از سطح شیشه است. اگر نمی خواهید در نیمه شب گرفتار شوید، پس باید در نیمه شب باشید. این امر به طور بالقوه می تواند منجر به سوختن گاز ناکار آمد و نقاط داغ احتمالی در تابه شود، به این معنی که دیگر اجاق گاز گرما را به صورت یک دست در همه جای ظرف پخش نمی کند.

۳. لکه‌ها را به موقع تمیز کنیم

اگر بچه هستی بچه هستی بچه هستی بچه هستی بچه هستی بچه هستی بچه هستی بچه هستی. اسب فقیر از بی اسبی بهتر است اسب فقیر از بی اسبی بهتر است. اگر روزه اینطور باشد دهم آخر و سومی آخر است.

۴. آبن بیش از حد برای تمیز کردن

اسب فقیر از بی اسبی بهتر است اسب فقیر از بی اسبی بهتر است. رز آب ریختن بر روی اجاق گاز ایده‌ی خوبی نبوده است و خرابی به با ن استفاده از گاز بهتر از گاز است. در این مورد جای نگرانی نیست. در سورت تمیزکردن با دسمال نمدار دیگر آب به درزهای اجاق (گازی)

۵. استفاده از چاقو برای بردن جیرم

یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است. در زیر لیستی از محبوب ترین صفحات ما آمده است. برای از بین بردن سطوح سطوح می توانید از اجسام سیلیکونی یا پلاستیکی همراه با مواد مخصوص (گاز پاککن) استفاده کنید تا انعظاف پذیرفته شوند و شیشه یا استیل را خراش ندهند.

۶. استفاده از سیم ظرفشویی برای شستن

بهتر است بدانیم بهترین راه برای امرار معاش چیست تا اینکه آدم بدی باشیم و بهترین کار چیست. هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما