مرا از هر زمانی به طالع بینی گرایش داریم؟

[ad_1]

فرارو- از زمان انقلاب صنعتی در اروپا، علم با چنان سرعتی به پیش رفته است که اکنون حتی می توانم به باورهای 10 سال خود، با حالت تمسخرآمیزی بخندیم چه برسد به باورهایی که انسانهای سده های گذشته. انتظار منطقی این است که علم انسان امروز را از باورهای خرافی از جمله طالع بینی کرده است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که در سال های اخیر دور گرایش به طالع بینی در میان افراد رشد شگفت انگیزی دارد.

به گزارش فارارو ، شاید هرگز نتواند برای طالع بینی تاریخ دقیقی مشخص کند، اما انسان از همان آغاز نگاههای خود را به آسمان دوخته بود و باور داشت که این اجرام شگفت انگیز و روشن معلق در آسمان، به نحوی با زندگی و آینده او در ارتباط هستند. اگر اولین انسان ها پیشرفته ترین انسان ها هستند، پس پیشرفته ترین انسان ها با ارزش ترین انسان ها هستند. انسان بودن با انسان بودن چه فرقی دارد منشأ انسان بودن چیست؟ با ظهور علم جدید، علم گرایان امید دارد که این خرافات را به زودی از زندگی بشر بزدایند و به نظر می رسد که در این راه نیز موفق شدند، اما اکنون تحقیقات ارتش به ما میگوید که این فقط یک خیال خام بود.

این تحقیقات جدید اشاره به علاقه و گرایش عمومی به طالع بینی در چند دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و حتی به نظر می رسد که در سال های اخیر به شگفت انگیزی افزایش یافته است. برای یافتن این ادعا نیز لازم نیست تا به گزارش های علمی اتکا کنیم، زیرا با یک جستجوی مختصر در فضای اینترنت می توانم از حساب های رسانه های اجتماعی فال یا فهرست هایی با مضمون زودیاک، به هر زبانی که بخواهیم، ​​انبوه کنم. نکته جالبتر اینکه کسانی که دنبال کننده چنین محتوایی هستند نیز فقط به قشر خاصی نمی شود و شما می توانید از بازیگران هالیوود گرفته تا دانشجویان دانشگاههای دنیا و ورزشکاران بزرگ گرفته تا متخصصین حرفه های مختلف را در میان آنها بیابید.

میلیون‌ها نافر و حتی شاید خود شما آیا طالع بینی در اینجا تنها «نوک کوه یخ» است، اما نمی توانم انکار کنم که به وضوح مجذوب ستاره ها و سیارات ممکن است درباره زندگی آنها ارائه دهند، هستند. بنابراین، چرا به نیر می‌رسد که این روزها همه به طالع دیدن علاقه دارند؟ تحقیقات می‌گویند عامل ممن است

مرا از هر زمانی به طالع بینی گرایش داریم؟

ترس و ترس از انسان

استفن دی. بنینگ، روانشناس دانشگاه نوادا در لاس وگاس، میگوید: استرس و عدم اطمینان ممکن است فرد را به طالع بینی افزایش دهد، «زیرا داشتن روشی برای درک چیزی که در غیر این صورت ممکن است آشفته و غیرقابل کنترل به نظر برسد، جذاب خواهد بود. بود.” و علم به آنچه برای ما بهتر است در بهترین زمانهاست.

طبق یک مطالعه در سال 2017 انجام شده است، استرس‌های ما ناشی از عدم اطمینان در مورد آینده است. علاوه بر این، یک مطالعه در سال 2016 نیز نشان داد که عدم اطمینان در مورد یک نتیجه منفی در واقع می تواند آسیب ببیند از دانستن اینکه مطمئنا اتفاق می افتد، باشد. مهم نیست که شما در چه نوع فردی هستید، دلیلی وجود ندارد که باور کنید آن شخص با فرد متفاوت است. طالع بینی ممکن است پاسخهای قطعی ندهد، اما بر اساس مطالعاتی در سال 1998 انجام شد، توضیحاتی در مورد موقعیت های مبهم یا گیج کننده می تواند حس کنترل فرد را بر آنها افزایش دهد. طالع بینی همچنین می‌تواند اطمینان خاطری در مورد آینده ایجاد کند به مردم

مادلین گود، پژوهشگر کلینیک بهداشت اجتماعی BHcare میگوید: «تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که طالع ممکن است به افراد کمک کند تا با رویدادهای منفی زندگی در کنار بیایند یا با عصری که از عدم اطمینان در کنار بیایند باشد. بعد از مطالعات نشان داده اند که افرادی که دچار بحران های شخصی یا استرس های زندگی می شوند، بیشتر به طالع بینی روی می آورند، که نشان دهنده یار آن در کمترین تنش و نگرانی است. البته این تنها چیزی نیست که می تواند در زندگی یک فرد تغییر ایجاد کند. بنینگ نیز میگوید: «علاقهمندان به طالع گاه از طریق تقسیم طالع بینی با ارتباط اطلاعات ارتباط برقرار میکنند، که این جوامع را به عنوان منابع حمایت اجتماعی ایجاد میکنند.»

خودشناسی

طالع بینی چند «محدود کننده» تصور می شود، اما برای عکس، افراد مختلف ممکن است به سمت آن کشیده شوند، زیرا می توانند به آنها کمک کند تا در مورد خود پیدا کنند و ایده هایی را بیان کنند که بیان آنها در قالب کلمات است. . گود می‌گوید: این ممکن است توضیح دهد که چارا این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در زندگی است. مطالعات نشان می دهد که طالع بینی می تواند تا حد زیادی برای خودپنداره افراد را تحت تأثیر قرار دهد و حتی آنها را بررسی کند و همچنین مطمئن شود که آنها به ویژگی های شخصی خود افزایش می دهند. بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟

در این صورت داشتن بیش از یک دست ضروری نیست. در این مورد، تفاوت این دو در این است که اطلاعات با تفاوت بین این دو متفاوت است. بنینگ میگوید: «افرادی که به طالع بینی اعتقاد دارند، معمولاً به عبارت عمومی که به طور معمول خصوصیات مشترک همه انسانهاست، توصیف دقیقی از آن است.» می شود، افراد خودآگاه بیشتر به انتخاب هایی که می توانند فکر کنند و آنها را شخصاً معنادار میدانند، خودآگاه هستند، بنابراین طالع بینی توجه به پدیده بارنوم ممکن است چندین سودمند باشد.

شدن

دلیلی وجود ندارد که باور کنیم عشق در دنیای امروز مهمتر از عشق در دنیای امروز است. گود مید: «ما دیدهایم که افراد مشهور علنا ​​عاقیه یا مشارکت خود را با طالع بینی ممکن است انجام دهند، از جمله لیدی گاگا که برای تاریخ تور خود را در همترازی برنامه ریزی می کند و بیانسه که موسیقی را به عنوان قصیدها برای نشانه ها خلق می کند. . قرار گرفتن مکرر جنبه های مختلف طالع بینی در میان چنین شخصیت های مشهوری ممکن است افراد را برانگیزد و آنها را تحت تأثیر قرار دهد شرکت تا نیز در این تمرین انجام دهند.

البته بیشتر غذاهای دنیا برای فرد مفید است و آگاهی از آن مهم است. گود میگوید: «محبیت فزاینده طالع بینی نیاز به تحقیقات بهداشت عمومی برای فراتر رفتن از ارزیابی معتبر علمی طالع بینی را تقویت می کند و به جای آن، چگونه افراد با طالع بینی و تأثیر آن بر سلامت کلی آنها را روشن می کند.» به دلیل افزایش شگفت‌انگیز محبوبیت طالع بینی در میان مردم امروز، بررسی‌هایی که آنها را درگیر طالع بینی می‌کند و بررسی می‌کند آن بر سلامت و تندرستی، ممکن است مهمتر از مسائل علمی مانند بودن آن باشد.

منبع : مجله کشف

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما