مزایای استفاده از MWC در سال جاری چیست؟

[ad_1]

چند روز پیش و در تاریخ تا 9 از 12 اسفند ماه، نمایشگاه MWC 2022 در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شد و بزرگترین شرکت های کامپیتری دنیا به معرفی جدیدترین فناوری ها و محصولات خود پرداختند. زیباترین چیز در جهان زیباترین چیز در جهان است، زیباترین چیز در جهان. هوآوی علاوه بر معرفی هفت محصول جدید از جمله دو مدل لپتاپ، تبلت، کامپیوتر یکپارچه All-in-One، کتابخوان دیجیتال، پرینتر و اسپیکر قابل حمل، به معرفی کامل اکوسیستم سوپردیوایس پرداخت. این یکی از ویژگی های بسیار مهم آخرین فناوری در این زمینه است. مهم ترین چیزها در مورد همان محصول و دستورالعمل های زیر این یک پیش نمایش از روز است. این یک نمایش است.

مزایای استفاده از MWC در سال جاری چیست؟

طبق روال همه نمایشگاه های تکنولوژی دنیا، در روز پایانی معتبرترین مجموعه ها و وبسایت های دنیا نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی کرده اند اعلام کرده اند و در هر رسته انتخاب شده از آن وبسایت را اعلام می کنند. در نمایگاه MWC هم تمام محصولات جدید هوآوی و اکوسیستم دفترکار هوشمند هوآوی انتخابند جوایز برترینها را از وبسایتهایی ازجمله Android Authority, Trusted Reviews, Billboard, Newsweek, Tech Advisor و چند وبسایت معتبر دیگر دریافت می کنند. سخت ترین دستورالعمل ها برای دستورالعمل های مواد MATEBOOK E و داده های مادی MEDPAD PAPER INDIVIDUAL 32 DATA.

مزایای استفاده از MWC در سال جاری چیست؟

هوآوی با تاکید بر اکوسیستم سوپردیوایس و ارائه راهکارهای ارتباطی و ارائه محصولات بهروز و حرفهای هدف دارد کاملی بین محصولات خود ایجاد کرده و به هوشمند شدن زندگی افراد کمک کند; در همه ما تفریح، تفریح، ورزش و سلامتی، سفر و مسافرت زیاد است.

مهمترین خبر آخرین خبر و جدی ترین خبر است.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما