مشاوره تحصیلی سینا تهرانی – مشاور شما

موضوع دیگه ای که به در کنار بلد بودن روش اصولی مطالعه هر درس به شما کمک میکنه این هست که از مسائلی مثل وسواس در مطالعه رنج نبرید، این موضوع در بین اکثر کنکوری ها مشاهده میشه که مدام این طرز فکر رو دارن که نکنه این مطالبی که الان در حال یادگیری هستیم رو در ماه های پیش رو از یاد ببریم. زمانی که شما برنامه ریزی داشته باشید دیگه هیچ ابهامی برای شما باقی نمیمونه، خیلی دقیق و واضح برای شما مشخص هست که در طول یک هفته و یا یک ماه، هر روز باید چه درسی رو مطالعه کنید، چه زمانی برای اون تست زنی انجام بدید، چه زمانی باید مرور داشته باشید و در نهایت در چه ایامی باید به سراغ جمع بندی مطالبی که تا به الان مطالعه کردید، برید. این موضوع و مطالبی از این دست، چیزی نیست که یک داوطلب کنکور از اول از اون با خبر باشه و این کار یک مشاور کنکور خوب – اطلاعات کامل را اینجا بخوانید هست که این مسائل رو به داوطلب آموزش بده تا از استرس های بیخود و بی جا که در طول مسیر یک کنکوری به اون دچار میشه، جلوگیری کنه.

مشاوران 100 کنکور 98

بسیاری از دانشگاه ها همچنین برای دانشجویان کارشناسی یا فارغ التحصیلانی که به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستند، پشتیبانی می کنند، بنابراین ارزش دارد که وب سایت آنها را بررسی کنید و به دنبال پشتیبانی باشید. سایت « فردا » : عده ای می گویند سیناتهرانی تنها به شاگردان ممتازی که معدل بسیار بالایی داشته و پتانسیل لازم برای کسب رتبه های برتر کنکور را دارند، مشاوره می دهد، اینکه هنر نیست ، آنها خودشان هم می توانستند رتبه بیاورند؟ و حالا با توجه به برنامه ماهانه و هفتگی ای که داری دقیقا میدونی که باید در طول روز چه درسی رو بخونی، از روی چه کتابی مطالعه کنی، چه زمانی نیاز هست تست زنی انجام بدی و مرور در چه تایمی انجام میشه. در حالی که فرار بودن مطالب از خاصیت اصلی اون ها هستن و یک داوطلب موفق کنکوری باید بدونه که به وسیله مرور هایی که در برنامه ریزی خودش داره میتونه به راحتی مطالب رو در بازه زمانی های مختلف مجدد به یاد بیاره. با توجه به داغ بودن بازار فیلم های آموزشی ای که صحبت از تکنیک ها و فرمول هایی میکنن که داوطلب رو در کمتر از ۳ ثانیه به جواب میرسونه!

از این به بعد با داشتن برنامه ریزی دیگه نیازی نیست هر روز زمان زیادی رو برای تنظیم برنامه اون روز اختصاص بدی و مدام این تفکر رو داشته باشی که نکنه، برنامه ای که الان دارم طبق اون جلو میرم، استاندارد نباشه و نتونه منو به موفقیت برسونه. داشتن برنامه ریزی دقیقا به شما کمک میکنه تا بتونید از زمانی که برای مطالعه کردن برای قبولی در یک رشته خاص اختصاص میدید، بیشترین بهره ممکن رو ببرید. از طرفی در سال های گذشته در امتحانات تشریحی اگر پاسخ سوال رو نصف و نیمه پاسخ میدادید، این امکان وجود داشت که بتونید نیمی از نمره اون سوال رو بگیرید اما امسال باید در زمانی مشخص دقیقا به پاسخ درست هر تست برسید، بنابراین کاری که باید امسال انجام بدید با سال های گذشته کمی متفاوت هست. یکی از کار هایی که یک مشاور کار بلد باید برای شما انجام بده این هست که روش اصولی و صحیح مطالعه هر یک از درس رو به شما آموزش بده تا از همون ابتدای کار در مسیر درست قرار بگیرید.

مشاور کنکور رفیعی گرگان

بله همینطور است؛ برنامه درسی ای که با تکیه بر روش های مطالعه و تست زنی علمی و مفهومی تدوین می شود، قطعا ساعات مطالعه اش زیاد نیست . زیرا هر کتاب کمک درسی برای یک گروه از دانش آموزان خاص از نظر سطح علمی تالیف شده و هدف آموزشی خاصی را دنبال می کند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است. خود مدرسه نیز تمرکزش را بر روی برگزاری امتحانات تشریحی مستمر و نیز شرکت اجباری دانش آموزان در آزمون های آزمایشی یکی از مؤسسات کنکور گذاشته بود. روش مطالعه ای که امسال باید داشته باشی با سال های قبل متفاوت هست، امسال باید رویکرد شما بیشتر بر روی سوال های چهار گزینه ای یا همون تست باشه و بیشتر زمان خودتون رو به تست زنی اختصاص بدید. بعد از اینکه مشخص کردید در طول یک ماه باید چه درس هایی رو مطالعه کنید، حالا زمان این میرسه که این بودجه بندی یک ماه رو در طول برنامه ریزی های هفتگی تقسیم کنید. اون میدونه یک برنامه ریزی برای اینکه استاندارد باشه به چه ویژگی هایی احتیاج داره.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما