منظور از فرمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در قیامت چیست؟

[ad_1]

فرارو- «رجب طیب اردوغان» رجیس جمهوری ترکیه وزیر دادگستری را برکنار کرده و یک چهره تندروی وفادار ه ود. آیا حکومت تحت رهبری “اردوغان” به سوی اقتدارگرایی بیش‌تر حرکت می‌کند؟

به گزارش فارورو به نقل از تاگس اشپیگل ، بهترین راه برای داشتن یک خواب خوب شب بیدار ماندن است. به نام ملت، هدف مردم استفاده حداکثری از آزادی مردم است.

هفته گذشته نیز چنین بود: اردوغان با صدور فرمانی که از طریق روزنامه دولتی منتشر شد، اعلام کرد که «عبدالحمید گل» وزیر دادگستری را به عنوان خود برکنار کرده است. گل وزیری بود که از نظر دولت ترکیه از آن جهت که بر لزوم حاکمیت قانون تاکید می‌ورزید و از روش‌های پلیسی دولت برای مقابله با مخالفان سیاسی گلایه کرده بود. در جنگ قدرت درون دولت عدالت و توسعه او در نهایت متحمل شکست از جناح تندرو شد.

در نتیجه شهید شدن بهتر از شهید شدن است. «عبدالحمید گل» که نباید او با «عبدالله گل» رئیس جمهوری اسبق اشتباه گرفته شود یک در مدت تصدی مقام وزیر دادگستری توسط ژوئیه 2017 میلادی، صدها نفر از کارمندان و مقامات دولتی به کار وبستگی به کودتاچیان که اردوغان مدعی بود با «فتح الله گولن» واعظ مذهبی در پنسیلوانیا در ارتباط از مقام خود برکنار بود. ده ها هزار نفر بازداشت شده اند. دامنه و سطح تحمل انتقادات مطرح شده توسط جامعه مدنی از سوی دولت

همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی صدق می کند. زمانی که “سلیمان سویلو” وزیر کشور و یکی از تندروترین چهره ها در کابینه ترکیه به طور معمول اعلام کرد که پلیس نمی تواند در مبارزه با مواد مخدر منتظر دستورات دادگاه باشد.

او هفته گذشته کارزار آغاز شده حزب عدالت و توسعه علیه «اکرم امام اوغلو» شهردار استانبول و از سیاستمداران محبوب مخالف عدالت و توسعه را محکوم کرد و آن را با خرابکارانه جنبش گولن علیه مخالفان سیاسی آن جنبش مقایسه کرد. ه ا ا ا ت “” “خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ پ پ پ ک ک

“ارتوگرول گونای” وزیر سابق فرهنگ و از رقیب اردوغان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اینترنتی “مدیا اسکوپ” گفته می شود که گل گاهی درباره حاکمیت قانون صحبت می کند و دست کم کار می کند تا سخنان معقولی بگوید، اما در عمل نمی بیند هیچ یک از آن را نمی بینید. سخنان را به مرحله اجرا درآورد.

گلی که از جنگ قدرت سویلو و چهره‌های تندرو در مقابل خود خسته شده بود، در نهایت استعف راایش کرد. دستورالعمل برای تحویل و دستورالعمل موسسه توسعه

پس از اخروج گل از کابینه، اکنون مناصب مهمی در قوه قضائیه پر می‌شوند. سرایدار شخصی است که به شخصی وفادار باشد و به مدت دو سال به او وفادار باشد. ⁇ اوتری احتمالاً موضع سخت گیرانه‌ را در قبال بحرانان دولت خواهد کرد. در دوره ریاست بوزداغ بر وزارت دادگستری از سال 2015 2017 تا ژوئیه میلاد، “پیتر اشتودتنر” فعال حقوق بشر آلمانی و “دنیز یوسل” خبرنگار روزنامه آلمانی آخرین مسدود شده بودند.

“سینما آدار” کارشناس مسائل ترکیه از بنیاد و سیاست در برلین در توئیتی نوشت که تنش های داخلی درون دولت عدالت و توسعه در حال افزایش است و انتظار میرود فشار بیش از تری بر علم می شود که متفاوت می اندیشند.

در واقع، نشانه های زیادی از سخت کوشی وجود دارد. اردوغان روزنامه‌های دولتی ترکیه به مقامات دولتی دستور داد تا علیه رسانه‌هایی که برنامه‌های شان با «ارزش‌های ملی و اخلاقی» مغایرت دارد انجام دهندگان را قانونی کند. “جمهوریت” روزنامه مخالف دولت گزارش داد که چهار وزیر دیگر به زودی مناصب خود را از دست خواهند داد از جمله “تولد چاووش اوغلو” وزیر امور خارجی که احتمالا با “ابراهیم کالین” بیان اردوغان جایگزین خواهد شد. اردوغان نیز از قاعده سرانگشتی مستثنی نیست و پیشگویی امری محوری است. رئیس اداره آمار هم باید بورود. افزایش تعداد افراد ساکن در کشور و افزایش تعداد افراد ساکن در کشور رو به افزایش است. قیمت رسمی سیستم امنیتی درصد اعلام شده است اما ما علاقه ای به رایترز “رویترز” نداریم. انتقاد بی تفاوتی نسبت به غیرانسانی بودن دولت نیست.

«بیرول آیدمیر» رئیس سابق اداره آمار ترکیه و از دولت‌ها در توییتی نوشته است: «موسسات و نهادهای دولتی دیگر اعتباری ندارند و به وظایف خود عمل نمی‌کنند». در روزنامه دولتی چاپ می‌شوند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما