موتور برق قیمت انواع موتوربرق با گارانتی شرکتی

با ارائه محصولات خود در این فروشگاه و حذف واسطه ها می توانید موتور برق با کیفیت خود را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسانید. فروش موتوربرق با کیفیت و فروش ژنراتور برق مطمئن دغدغه اصلی ماست. برای اطلاع از قیمت موتور برق 5 کیلو وات به سایت نید صنعت مراجعه فرمایید.

موتور برق

یکی از مهمترین مراحل خرید موتور برق انتخاب موتور برق با توان مناسب است که بتواند پاسخ گوی نیازهایتان باشد. طول عمر موتور برق گازی و بی‌خطر بودن این دستگاه از جمله مزایایی است که باعث می‌شود عده ی زیادی از افراد اقدام به خرید موتور برق گازی نمایند همچنین قیمت موتور برق گازی نسیت به امکانات آن بسیار مناسب است. موتور برق های بنزینی به دلیل اینکه سوخت آن ها در دسترس است، یکی از انواع پرکاربرد موتور برق محسوب می شوند.

موتور برق 5.5 کیلووات بنزینی جنسیس

جهت خرید بهترین موتور برق بنزینی، موتور برق هواسدان H9000DT-G، پیشنهاد می گردد.

هدف نهایی این است که ژنراتوری بخرید که خیلی فراتر از نیازهای شما نباشد؛ از طرفی بتواند برق دستگاه‌های موردنظر شما را برای مدت‌زمان لازم تأمین کند. تجهیزاتی که می خواهیم توسط موتوربرق کوچک به صورت همزمان راه اندازی کنیم را تعیین کنیم. یک لیست از میزان وات مصرفی جهت راه اندازی و عملکرد مداوم هر دستگاه تهیه می کنیم (این کار را می توانید از دفترچه راهنمای هر موتور برق تهیه کنید).

انواع موتور برق را می شناسید؟

موتور برق های دیزلی به دلیل استفاده از گازوئیل، صدا و دود نسبتاً قابل توجهی دارند. درنتیجه قبل از خرید این نوع موتور برق باید به این موضوع توجه داشت. از طرفی دیگر تولید عمر و راندمان آن ها بالا بوده و امکان کار برای ساعت‌های طولانی ۱۰ تا ۱۲ ساعت را فراهم می کنند. با دو برابر در نظر گرفتن توان الکتروموتورها می‌توانیم دورنمای مناسبی از شرایط توان مصرفی آنها حین راه اندازی داشته ‌باشیم.

موتور برق اکسل 3 کیلووات برای مصارف خانگی مناسب می باشد، موتور برق 5.5 کیلو وات اکسل، برای لوازم منزل، مصارف نیمه صنعتی، مغازه به کار می رود.

لیست قیمت موتور برق بنزینی بی صدا

این ها مواردی است که باید هنگام انتخاب و خرید بهترین موتور برق درنظر گرفت. برای خرید و یا اطلاع از قیمت موتور برق از انواع برند های بازار می توانید از خدمات فروش آنلاین سایت انجیکا استفاده کنید. کارشناسان انجیکا آماده هستند تا به شما برای رسیدن به بهترین و اقتصادی ترین انواع موتور برق ها، مشاوره های لازم را ارائه نمایند. بدیهی است که برند های درجه عالی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و پشتیبانی پس از فروش قدرتمند تر و گارانتی معتبرتری نیز دارند  اما از طرفی قیمت بالاتری نیز دارا می باشند.

موتور برق ها بر اساس سوخت مصرفی به انواع مختلف بنزینی، دیزلی، گازی و دوگانه سوز تقسیم می شوند. هر یک از این موتور برق ها دارای مزایای و معایب خاص خود بوده و در نوع خود بهترین هستند. در ادامه اشاره کوتاهی به ویژگی های هریک از این ژنراتورها می پردازیم.

به عنوان مثال اگر توان مورنیاز وسایل شما ۲۰۰۰ وات است، باید عددی بین ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ وات را ملاک محاسبه قرار دهیم. ژنراتورهای قابل‌حمل برای کار در فضای بیرون طراحی شده‌اند که در آن تهویه بسیار زیادی وجود دارد.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما