موثرترین 5 نمونه چاپ

اگر برچسبی با فرمت PDF دارید، می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از یک برنامه اصلی PDF Reader از رایانه خود چاپ کنید. به عنوان مثال، دوربین‌های پیشرفته SLR نیکون می‌توانند فایل‌های RAW را تولید کنند که این شرکت آن را Nikon Electronic Format می‌نامد، فرمتی کمتر رایج که فقط توسط نرم‌افزار خاصی قابل استفاده است. آیا Pixartprinting قیمت های کمتری نسبت به یک شرکت چاپ سنتی ارائه می دهد؟ برای پردازش ویدیو، ما همچنین یک فیلتر ویژه برای After Effects و Premiere Pro – AKVIS Sketch Video ارائه می دهیم. برای نمایشگرهای پارچه ای، طراحان از سیم الکترولومینسانس (سیم EL) برای ایجاد جلوه های شگفت انگیز و پر جنب و جوش استفاده می کنند. زشت ترین پارچه در دستان انبار! آرزوی من این بود که رنگ جلو این کتاب را از قفسه به دست مردم بپرد، تا نتوانند مقاومت کنند — آیا ما موفق شدیم؟ وقتی String Fling واقعاً در دستان من باشد، میزبان یک جایزه خواهم بود — اما در حال حاضر، چه کسی می‌خواهد به سادگی پیش‌سفارش کند؟ تام هنکس نقش یک کارمند فدرال اکسپرس را بازی کرد که پس از سقوط هواپیمای او در طی یک طوفان در جزیره متروکه فرود آمد. آنها به زودی می آمدند، درست در افق، اما این مربوط به سال 1984 است — من یک بچه داشتم، یک کار نیمه وقت برای کمک کردن، و شوهری در کالج که او نیز به طور تمام وقت مشغول رانندگی با لیفتراک در مکانی بود. ساخته شده قالب گیری خانه تریلر برای حمایت از ما.

همه دخترانی که یک بلوک را ارسال کردند نام خود را در سبد گذاشتند و یک برنده قرعه کشی شد — حدس بزنید چه کسی لحاف را برد؟ کاش عکس اون لحاف رو داشتم من یک لحاف چوبی را با استفاده از تمام ضایعات آن جعبه شروع کردم. از روی تصاویر می‌دانستم که لحاف‌های Log Cabin به‌طور سنتی دارای مرکز قرمز هستند، و این ایده را دوست داشتم — اما نمی‌دانستم که برخی از پارچه‌های من 100٪ پنبه نیست. من وسط هر سیاهه را به صورت دستی پایین انداختم —- قبل از پیوستن چیزی در مورد مربع کردن بلوک ها نمی دانستم، و می دانم که برخی از این سیاهه ها پهن تر از بقیه هستند، اما برایم اهمیتی نداشت.

بنابراین وقتی دوباره وصل شدیم، و من گفتم که من یک کویلتر هستم، او گفت که این یک ذره او را شگفت زده نکرد. بهتر از این نمی دانستمهیچ چیز به اندازه یک فضای خوب طراحی شده به کسب و کار شما کمک نمی کند. خب، لوماس عکس‌های آوانگارد زیادی دارد که به محض ورود به فضای زندگی‌تان، توجه شما را جلب می‌کند. اکثر اجزای کامپیوتر روی دسکتاپ شما را دارد، اما آنها در قاب بسیار ساده تر هستند، زیرا فقط باید یک کار را انجام دهند.

مولای مقدس، این خیلی رشته است! این کتاب بیش از 2 و نیم سال است که در دست انتشار بوده است — مدتها قبل از اینکه با "غوزه پنبه ای رول رول" وارد سرزمین ریسمان شویم — من ایده هایی برای این کتاب داشتم که با استفاده از رشته ها در ذهنم می چرخید. روشی "نه چندان معمولی"، و فشار دادن مرزها و باز کردن امکان ایجاد تکه تکه سنتی ما با استفاده از قطعه قطعه کردن بسیار هیجان انگیزتر است. من صادقانه فکر می‌کنم این بهترین کتابی است که تا به حال از جمع‌آوری آن با گروهی از مردم که به آنها علاقه زیادی داشته‌ام لذت برده‌ام. من یک دختر شلوغ بودم! در روز شکرگزاری، دوست من جولز، که من دوباره با او از طریق فیس بوک ارتباط برقرار کرده ام ((آه شگفتی های اینترنت!)) به خانه برگشت تا با خانواده اش وقت بگذراند – آنها هنوز در همان خانه در سن خوزه، کالیفرنیا زندگی می کنند – -دره آلمادن — که در گوشه ای از خانه کودکی من بود!

برگه های رای رمزگذاری شده از طریق اینترنت به سرور FVAP منتقل شد. یک کتاب یا اینترنت می تواند آن را آسان کند. کتاب مملو از کمک‌ها، نکات و افکار من در مورد نحوه کارم و آنچه که الهام‌بخش لحاف‌های من است، است. من و دی اچ در آگوست 1981 ازدواج کردیم و جیسون در نوامبر 1983 برای ما به دنیا آمد. زمانی که او حدود 9 ماهه بود، برای کار نیمه وقت در فروشگاه "Art & Craft Supply" در انتاریو، اورگان رفتم.

من 20 ساله بودم که این را در سال 1982 به عنوان یک لحاف بچه برای خواهر بچه ام در هنگام تولد درست کردم. این عنوان بیش از 2 سال است که در مغز من نشسته است — و وقتی شخص دیگری را در همان قطار فکری ببینم و اسم لحافش را "String Fling" بگذارم، نفسم را بند می‌آورم — زیرا این همان چیزی است که ما انجام می دهیم، اینطور نیست؟ پرت کردن این رشته ها به مکانی زیبا برای فرود — همین دیروز نسخه من از "تصله کاری و لحاف کاری آمریکایی" با یک لحاف زهی در آن ظاهر شد – البته به نام "ریسم پرت کردن" نیز! افراد معمولاً در تلاش برای بیرون رفتن و بالا بردن ضربان قلب خود به ورزشگاه می‌روند، و حفظ این سطح از تمرکز وقتی کسی به سمت شما می‌آید دشوار است. این BACKING بود که تسلیم شد، اما واقعاً به صورت تکه تکه بود، و من دقیقاً به خاطر ندارم که چه زمانی آن را به هر جایی که لحاف‌ها می‌روند در زمانی که واقعاً به آن نیاز داشتند، گذاشتیم… من یک آخر هفته را صرف برداشتن سجاف‌ها و چسباندن آنها به آن کردم. قاب 2X4 را برای بستن لحاف ها در اتاق زیر شیروانی خانه او در کونا، آیداهو ساختیم — ما آن ورق ها را با یک لایه دولایه پلی اتیلن در وسط قرار دادیم و آن را با نخ اکریلیک سفید گره زدیم.

این پارچه ها از یک فروشگاه لباس کودکان در Boise، آیداهو تهیه شده است. فوق العاده بی تاثیر بود و اختراع رادار یک نعمت بزرگ بود! اما درست زمانی که فناوری بهتر جوک‌باکس و رکوردهای فراوان‌تر با صاحبان کافه‌ها و بارها و مشتریانشان آتش می‌گرفتند، رکود بزرگ حاکم شد. مهم نیست از چه نوع دستگاه خودپردازی استفاده می کنید، برنامه ریزان مالی همیشه توصیه می کنند که صورت حساب بانکی خود را بررسی کنید، یا بهتر است به طور مکرر صورت حساب آنلاین خود را بررسی کنید. واقعیت این است که ویندوز شما به هر قیمتی ارزش صرفه جویی را دارد. کدام کمد لباس خاص ارزش کمی پول نقد اضافی دارد؟ قطعات واقعاً شکل عجیبی داشتند، و من به چیزی نیاز داشتم که با آنها کار کند. پرسنل حمل و نقل ما سخت کار می کنند تا محصولات را در زمان مناسب به مشتری نهایی تحویل دهند.

من آن را بلافاصله به اندازه قابل استفاده بعدی کاهش می دهم. نگرانی بزرگ من این بود که ممکن است کسی فکر کند که عنوان لحاف او را دزدیده‌ام، یا اینکه ممکن است کتاب دیگری با این نام تقریباً همزمان با کتاب من منتشر شود، زیرا در حال حاضر رشته‌ها بسیار محبوب هستند — تا آنجا که من می‌دانم وجود ندارد. Crimson که توسط سباستین کخ طراحی شده است برای استفاده در انتشار کتاب طراحی شده است. پس از آن، یک شناسه — نامی برای استفاده در هنگام پیام رسانی — و رمز عبور انتخاب می کنید. رنگ. پرس های دیجیتال از چاپ چهار رنگ استفاده می کنند. این یک فرآیند جالب است زیرا می توان از فرآیند سریع پیوند متقابل برای ایجاد الگوهای اختلال با رنگدانه های اثر بر روی سطح چاپ شده استفاده کرد. آن چیز یک تن وزن داشت و من نمی توانم به شما بگویم که در این فرآیند چند سوزن خم کردم یا شکستم. آن را به عنوان یک مجله آنلاین با تمرکز بر روی شما در نظر بگیرید، که سعی می کند با دسته بندی تصاویر، پست ها و نظرات از برنامه های مختلف، "داستان زندگی شما را تعریف کند" تا عکس های فوری از آنچه که هستید یا انجام می دادید در هر نقطه ای از کشور ارائه دهد. زمان.

می توانم به شما بگویم که این بیت فیت تا زمانی که بیرون کمی گرم نشود، دوباره 10000 قدم را ثبت نمی کند! بسیاری از شرکت‌های محبوب‌تر خدمات خود را در سایت‌هایشان نشان می‌دهند و نه تنها نمونه‌هایی از کتاب‌های عکس ایجاد شده از طریق برنامه‌هایشان را به شما نشان می‌دهند، بلکه تصاویری از مراحل و گزینه‌های مختلفی که در اختیار دارید را نیز به شما نشان می‌دهند. از شما برای همه چیزهای فوق العاده ای که گفتید متشکرم، بسیار خوشحالم که شما را در این سفر با من دارم! شاید تعجب کنید که چقدر چیزها تغییر کرده اند! دیشب بعد از اینکه به کابین رسیدیم، من آنقدر از بین رفتم که نمی‌توانستم کارهای دیگری انجام دهم تا اینکه در نهایت نقطه ستاره ششم را به کشتی مادر پروژه هگزی خود متصل کنم.

ستاره رشته سانتافه! اولین وصله‌کاری سنتی قابل تشخیصی که تا به حال انجام دادم یک بلوک ستاره اوهایو بود که در خانه الکترونیکی، سال آخر دبیرستان من درست کردیم — اما من تقریباً از کلاس ششم یا هفتم خیاطی کرده بودم. از سوی دیگر، چاپ دیجیتال نحوه کار چاپگر لیزری یا جوهرافشان دفتر کار خانگی شما است. چاپ سه بعدی بایندر، مانند چاپ سه بعدی مستقیم، از نازل های جوهر افشان برای اعمال مایع و تشکیل هر لایه جدید استفاده می کند. این پیوند هیدروژنی دلیل بسیاری از ویژگی های خاص آب است، مانند این واقعیت که در حالت مایع چگال تر از حالت جامد آن است (یخ روی آب شناور است). در دسترس بودن کاغذ مخصوص چاپ لیزری عکس، نتایج را حتی بیشتر بهبود می بخشد.

آنها مقداری پارچه داشتند و من نمونه های مغازه ای از انواع وسایل از عروسک گرفته تا حیوانات عروسکی و حتی کمی لحاف درست کردم. چرا مردم چیزهایی را باور می کنند که علم نادرست بودن آنها را ثابت کرده است؟ چرا این داستان را مطرح می کنم؟ من از شما برای دریافت کلمه پیش سفارش کمک می خواهم. آنها همچنین می توانند به ایجاد موقعیت رله رادیویی در فواصل طولانی با تنظیم بین نقاط جستجو کمک کنند. می تواند برای تیراندازهای با حجم بالا گران باشد. با یک دوربین فیلمبرداری، می توانید بخش های کاملی از تجربیات خود را در جاده ضبط کنید. من از جلد آلبوم رکوردی به عنوان الگو استفاده کردم — برای ردیابی روی بلوک های جین بد بو و برش آنها با قیچی تا مربع و به هم وصل شوند. اگر به انتهای مجموعه نوار رسیدم و نتوانستم یک مستطیل 3.5 اینچی X 6.5 اینچی را از قطعه بیرون بیاورم… این پشته کوچک – 100 مستطیل 3.5 اینچی X 6.5 اینچی را در خود جای می دهد.

من اکنون پشته ای از مربع های 1.5، 2" 2.5" و 3.5" آماده برای پروژه های دیگر دارم. ما دوست داریم با مشتریان و طراحان همکاری کنیم تا چاپی خارق‌العاده تولید کنیم که چشم‌ها را جلب کند و پروژه‌های چالش برانگیزی که نیاز به مهندسی، مدیریت رنگ ثابت و توجه به جزئیات دارند. بدون مقدمه، دوست دارم آنچه را که در صفحات String Fling-Happy، Scrappy & Loving It خواهید یافت، با شما به اشتراک بگذارم! الزامات دسترسی در طول ساعات کاری معمولی — با انعطاف پذیری کار از دفاتر خانگی، شما و کارمندانتان اغلب ساعات کاری عجیب و غریب انجام می دهید. می توانید در آن سوی دنیا باشید و یک کار چاپ را به دستگاهی که روی میز شما در خانه نشسته است بفرستید. رویه را با آستر پارچه‌ای پوشانده‌ام که در محل کارم با تخفیف دریافت کردم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از چاپ دیجیتال چیست دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما